חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנורה ביטוח

מאת: ניצןביטוח - כללי15/08/20092264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מידע כללי

חברת מנורה ביטוחהוקמה בשנת 1935 ובמהלך כל שנותיה במשק הישראלי פיתחה מעמד של חברה בעלת פתרונות ביטוח יצירתיים המתאימים לכל לקוחותיה באופן אישי על פי צרכיו. ביטוח מנורה אינה תלויה בבנקים או בכל מוסד פיננסי אחר ומעניקה שרות אישי ללקוחותיה באשר הם.

 

חברת הביטוח מנורה וכמו שהיא מכונה כיום חברת "מנורה מבטחים" ידועה כחברת הביטוח האמינה, המקצועית והיעילה ביותר בישראל. ביטוח מנורה פונה לקהל יעד גדול ומגוון ומציעה פתרונות ביטוח מגוונים החל מביטוחי רכב ועד לפתרונות פנסיונים לעובדים העצמאיים והשכירים כאחד.

 

מנורה ביטוחנמצאת במקום החמישי מכלל חברות הביטוח בארץ ולה 10% מהפרמיות הנמכרות בארץ. לחברת ביטוח מנורה סניפים רבים בפריסה

ארצית וכ - 1200 סוכני ביטוח ברחבי הארץ.

 

מנורה ביטוח קנתה זה לא מכבר את חברת הפנסיה "מבטחים" והפכה בין לילה למובילה בתחום הפנסיוני בארץ, ולחברת הביטוח השלישית בגודלה בתחום ביטוחי החיים והפנסיה.

 

לביטוח מנורה נכסים בשווי של 19 מיליארד ₪  ומחזור רווחים של 3.5 מיליארד ₪ מביטוחים ורווחים של 2.7 מיליארד ₪ מפנסיה.

 

בשנת 2007 קנתה חברת מנורה ביטוח את חברת הביטוח שומרה וסוכנות הביטוח סיני. רכישת חברת הביטוח שומרה על ידי ביטוח מנורה הפכה אותה לחברת הביטוח השלישית בגודלה בישראל בתחום הביטוח האלמנטרי.

 

הביטוחים שמציעה חברת ביטוח מנורה מבטחים

ביטוחי בריאות - חברת ביטוח מנורה מבטחים מציעה מגוון רחב של פוליסות לביטוח בריאות פרטי כגון: פוליסות במקרה של מחלות קשות, פוליסות במקרה של צורך בהשתלות בארץ ובחו"ל, פוליסות המכסות ניתוחים בארץ ובחו"ל בבתי חולים פרטיים, פוליסות המכסות עלות של תרופות יקרות שאינן כלולות בסל הבריאות, ביטוחי שיניים, ביטוחי בריאות לעובדים זרים, לילדים ונוער ועוד.

ביטוחי חיים - חברת מנורה ביטוח מבטחים באה להבטיח את עתידנו ועתיד ילדנו שכן אף אחד מאיתנו לא יודע מה יקרה לו בעתיד. חברת ביטוח מנורה מציעה ביטוחי חיים הכוללים ביטוח במקרה של אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעודי, ביטוח משכנתא למקרה של מוות, ועוד מגוון רחב של הרחבות.

ביטוחי פרט - ביטוחי פרט הם ביטוחי הדירה למינהם המכסים אותך מפני נזקי הטבע, הצפות, פריצה וגניבה, רעידות אדמה, נזקי צנרת ועוד. חברת ביטוח מנורה מציעה לך ביטוח דירה (מבנה ותכולה ) כדי שתוכל לישון טוב יותר בלילה.

ביטוחים עסקיים - מנהלי עסקים קטנים וגדולים, קבלנים, בעלי משרד, בעלי חנות בקניון, מנהלי מפעל וכו... חברת ביטוח מנורה דואגת לעסק שלכם ונותנת לכם את פוליסת הביטוח המתאימה לצרכים האישיים שלכם ושל העסק שלכם.

ביטוחי רכב - חברת ביטוח מנורה מציעה מגוון רחב של ביטוחי רכב פרטיים, ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג.

הלוואות ומשכנתאות - חברת ביטוח מנורה מציעה הלוואות ומשכנתאות בתנאים נוחים ובמסלולים מיוחדים, מחזור משכנתא, גרירת משכנתא ועוד.

 



תגיות המאמר: מנורה ביטוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101251 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104492 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101578 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091303 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095198 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091385 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091417 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172793 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174828 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154855 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica