חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חובות המעסיק - הדברה ניקיון ורכב חברה

מאת: liatootעובד-מעביד28/11/20111872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חובותיו של המעסיק

אם בחודש האחרון פתחת עסק חדש - חברת סטרט אפ מובילה בתחום פיתוח התוכנה.  קיבלת מימון ממקורות חוץ והקמת חברה חדשה ומפוארת.לבטח כבר דאגת למשרדים יפים וחדישים בקריית שדה התעופה, דאגת למנות תחתייך עשרות עובדים: מפתחים, תוכניתנים, פקידים ומעצבים.
ואף סיימת זה עתה לרכוש ציוד משרדי משוכלל: מדפסות, מחשבים ניירת, פקס ועוד.
בנוסף לכל האמור לעיל עלייך לדעת כי בתור מעסיק ישנן מספרו חובות שאינן כתובות וברורות אך מתפקידך בתור מעסיק, לדאוג להן.  במאמר הבא מפורטים חובותיו של המעסיק, חובות שאינם ברורים לכל.

שירותי הדברה במשרד - סביבת עבודה נעימה היא הכרח המציאות , חובתך בתור מעסיק לדאוג שתתבצע במשרד באופן קבוע ושיטתי, הדברה של כלל סוגי המזיקים. מעסיק שדואג לעובדיו ומבצע הדברה באופן קבוע ושוטף נחשב כמעסיק טוב הדואג לרווחת עובדיו.

שירותי ניקיון במשרד - בדומה לשירותי הדברה, גם שירותי ניקוי הם חובתך. משרד שמתפקד איננו רק עובדים שמגיעים בכל יום למשרד. עלייך לזכור כי עובדים הם בני אדם וככאלה הם גם מלכלכים ולכן ערוך הסכם עם חברת ניקיון וסכם על הגעה של עובד ניקיון בסיום כל יום עבודה. אל תסמוך על עובדייך שינקו אחריהם, זכור כי אלו באים לעבוד בתור תוכניתנים ומעצבים ולא להיות מנקים. זכותך המינימאלית לדרוש שכל עובד ינקה את סביבת העבודה האישית שלו, אך ניקוי כללי של תאי השירותים והמטבחון אלו הם  שירותי ניקוי שראוי שיתבצעו על ידי חברת ניקיון מקצועי.

רכבים לעובדים - באם חשוב לך לשמור על מורל גבוה, הגעה בזמן של העובדים וחשיבה חיובית, טוב תעשה אם תדאג מראש לערוך הסכם עבור רכישת רכב בתנאי ליסינג מימוני עבור עובדייך. בדרך זו תוכל למעשה לספק לעובדים תחתייך את הפריבילגיה של רכב חדיש וצמוד מסובסד דרך העבודה.

 



תגיות המאמר: ניקיון, הדברה, משרד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129472 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: liatootניקיון20/02/121579 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121149 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121278 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/121249 צפיות
בני הגיל השלישי מן הראוי שינתן להם הכבוד הראוי להם, ילדים ונכדים להורים מבוגרים, כדאי שיתנו את הדעת על טיבו של בית דיור מוכן ועל היתרונות הרבים ותחושת ההודיה שיש בהרשמת ההורים לבית דיור מוגן.

מאת: liatootהשמה02/01/121415 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111721 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162839 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153435 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151617 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148244 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148190 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138542 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica