חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירה על שכבות ההגנה שמספק לכם ביטוח הבריאות

מאת: דור גוליקביטוח בריאות29/11/20111090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקדמה קצרה

הבריאות שלכם היא אחד הדברים שהכי חשובים לכם. מדובר על עניין ממש רציני ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחפף בעניין. מבחינתכם אתם תעשו הכול כדי לטפל במה שצריך ותשקיעו את מיטב כספכם. בסקירה קצרה זאת נפרט בקצרה על כול אחד מהביטוחים שקיימים במערכת הבריאות ומה תפקידם. נאמר רק בשתי מילים שאף אחד לא בא על חשבון השני.

ביטוח הבריאות הממלכתי, סל הבריאות הממלכתי, וכל מה שבינם

בתור אזרחי ישראל אתם זכאים לביטוח בריאות ממלכתי שיורד לכם מידי חודש כחלק מהמשכורת שלכם. ביטוח הבריאות הממלכתי נותן לכם הגנה שהיא מתבססת על סל הבריאות. מדובר על סל שנקבע על ידי ועדה שבוחנת להכניס או שלא טיפולים שונים ותרופות אותם תממן המדינה עבורכם. מצד אחד מדובר על מוצר איכותי. מצד שני הוא ממש לא שלם ויש בו לא מעט פשרות. כשזה נוגע לבריאות שלכם, לא מתאים לכם להתפשר ולכן אתם צריכים ביטוחים פרטיים.

ביטוח הרפואי המשלים בקופת חולים – להיות לקוח מועדף

קופות החולים שלכם מציאות לכם ביטוחים משלימים. בגדול מה שהביטוחים האלו נותנים לכם זה להפוך להיות לקוחות מועדפים בקופות החולים, כולל טיפולים משלימים שונים. אפשרות לבחירוץ של עוד רופאים. ובכלל הם יעשו לכם את החיים יותר נוחים. רק מה הם לא יתנו לכם כיסוי מושלם למקרה של טיפולים רפואיים מיוחדים ועוד דברים שביטוח בריאות פרטי יתן לכם. יש לציין שנכון להיום שוק הביטוחים המשלימים התרחב וישנם ביטוחים משלימים יותר טובים ופחות טובים. קופות החולים משווקות יותר מביטוח אחד.

ביטוח בריאות פרטי –לקבל הגנה משלימה

ביטוח בריאות פרטי הוא הביטוח היחידי שייתן לכם כיסוי מלא לגמרי כנגד בעיות רפואיות שונות שאתם לא מקבלים עליהן פתרון בסל הבריאות. מדובר על ביטוח שבו לדוגמא תוכלו לקבל תרופות שונות שהן לא בסל הבריאות. ניתוח השתלות בחול, טיפולים ניסיוניים. ועוד הרבה מאוד דברים שתרצו לדעת שאתם מקבלים אותם בשעת צרה. נכון להיום ביטוח בריאות פרטי הוא היחידי שבאמת יכסה אתכם בצורה מוחלטת למקרה של בעיות רפואיות שונות.

ביטוח נסיעות – ככה אתם מגנים על עצמכם כשאתם יוצאים מהארץ

ביטוח נסיעות הוא ביטוח שמורכב משני חלקים. קודם כול ביטוח כבודה למקרה שיגנבו לכם את הציוד שלכם. גובה הפיצוי בהתאם לגובה הפוליסה שלכם. בנוסף ובעצם הכי חשוב, ביטוח נסיעות הוא ביטוח בריאות שנותן לכם כיסוי מאוד חשוב בחו"ל. כאשר אתם נוסעים כל הסביבה משתנה לכם. אין לכם את הרופא המוכר מקופת חולים. אף אחד לא מכיר אתכם, השפה היא זרה. שלא לדבר על זה שאתם עשויים להיתקע במקומות שונים במדינות עולם שלישי בהם תזדקקו לחילוצים. לשם כך אתם ממש חייבים ביטוח נסיעות מאוד איכותי

ביטוח סיעודי למקרה שתהיו חולים תקופה ארוכה

ביטוח סיעודי הוא פתרון מצוין למקרה שאתם נופלים למשכב לתקופה ארוכה וזקוקים לעזרה סיעודית. המדינה מצידה באמצעות הביטוח הלאומי מספקת פתרונות שכאלו רק שהם חלקיים מאוד. לכן חשוב מאוד שיהיה לכם ביטוח סיעודי איכותי מאוד כזה שיאפשר לכם לישון בשקט.

 



תגיות המאמר: ביטוחי בריאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור גוליק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור גוליק

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12880 צפיות
היתרון הגדול של סוכן הביטוח שלכם מולכם הוא בידע המקצועי שהוא צובר. הסוכן של היום הוא גם איש מכירות אבל קודם כול יועץ פיננסי איכותי. הוא לא יכול להתמודד עם המוצרים הפיננסים שקיימים כיום מבלי שתהיה לו הבנה מעמיקה אמיתית.

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12948 צפיות
מנהלי הקרן תוך שימת לב לעובדה כי מקצועני קרנות פנסיה עולים הרבה כסף. רווחיות יציבה לאורך שנים של חברת ההשקעות שעומדת מאחורי קרן הפנסיה הספציפית. כמות משמעותית של עמיתים

מאת: דור גוליקביטוח דירה04/03/12960 צפיות
סוכן הביטוח שלכם הוא האיש שמולו אתם בעצם פועלים. מעין מתווך בין חברת הביטוח לבינכם. האיש שמצד אחד צריך לספק את הצרכים שלכם ומצד שני צריך לעבוד מול חברת הביטוח. מבחינתכם אתם רוצים שסוכן הביטוח יספק לכם את

מאת: דור גוליקביטוח בריאות08/02/121058 צפיות
ישנם ביטוחים משלימים שרובכם משלמים עבורם. מה הם בעצם תפקידם? כשמדובר על ביטוחים משלימים הם הופכים את החיים שלכם מול קופות החולים להרבה יותר נוחים. לדוגמא בכל מה שקשור לתשלומים בתוך הקופה עצמה, אם יש לכם ביטוח משלים בר תוקף כמובן אתם תהיו זכאים להרבה יותר שירותים ובנגישות יותר גדולה. מצד שני ביטוחים רפואיים משלימים לא נותנים לכם באמת כיסו

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני05/02/121125 צפיות
כשמדובר על צרכנות פיננסית, בעצם מתכוונים לסל שלם של פתרונות עבורכם. החל מהמושג פתרונות לפרישה דרך קרנות השתלמות, קופות גמל, השקעות שונות במוצרים פיננסים שונים. בקיצור סל גדול ש פתרונות שבמהותם אלו חסכונות לטווחים שונים. חלק קצרים וחלק ארוכים בכול מקרה ניהול נכון של הצרכנות הפיננסית שלכם ימקסם את התשואות שלכם אל מול עבודה נכונה גם בהיבטים מיסויים שונים. בקיצור ולעניין אתם צריכים יועץ מקצוען שיש לו הבנה מעמיקה בהרבה מאוד נושאים

מאת: דור גוליקפנסיה11/01/121199 צפיות
איכותם המקצועית של כל הגורמים המעורבים בניהול הקרן –ניהול של קרן פנסיה מערב שתי דספלינות. האחת ניהול השקעות והשנייה ניהול של מוצר ביטוחי. חשוב שאת קרן הפנסיה שבה אתם עמיתים ינהלו האנשים המקצועיים ביותר.

מאת: דור גוליקביטוח דירה30/12/111025 צפיות
הנושא שליו נדבר במאמר קצר זה נקרא ביטוחים אלמנטרים. בתחום הביטוח ישנם שני תחומים עיקריים. הראשון תחום נזקי הגוף, בהם אתם עוסקים בכול מה שקשור בפגיעה אנושית. התחום השני עוסק בכול מה שקשור עם פגיעה ברכוש. התחום הזה נקרא ביטוחים אלמנטרים והינה שלושה מהביטוחים העיקריים שמרכיבים אותו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155093 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143373 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148186 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica