חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים מקודמים

מאת: מורן ביטוןבניית אתרים29/11/2011640 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איש אינו טורח יותר לבנות אתר מבלי לחשוב על פיתרונות קידום אתרים כי כולם ללא יוצא מהכלל כבר יודעים כי לאתרללא קידום אין כל סיכוי במנועי החיפוש הווירטואלים והרי כל הרעיון של בנית אתרים חדשים הוא חשיפה אל קהל גולשים אופטימלי. אתר חדש ללא קידום פשוט יתפוס מקום על שרת, יעלה לכם דמי אחסון חודשיים, דמי טיפול ואחזקה, וזאת עוד בנוסף לתקציב הקבוע מראש והבלתי מבוטל של תקציב בניית אתרים - וזה ממש בזבוז.

אנחנו חיים כיום בעידן של מולטי-טסק (רב משימתיות) וזה אומר שאנחנו לא עובדים על הערוץ של בניית אתרים ורק לאחר מכן, בשלב הבא, מתחילים לעבוד על קידום אתרים - כי חשוב לקל חברה כי האתר יזכה לסיכוי האופטימלי בקרב מנועי החיפוש עבר עלייתו לאוור וכל יום שעובר והאתר אינו זוכה לחשיפה הוא בזבוז. לא רק שניית אתרים וקידום אתרים באותו עת הוא הליך נכון מבחינת ניצול הזמן אלא יש קשר הדוק בין בניית אתרים וביצוע פעולות אשר נועדו לקדם את האתר בו זמנית.


הקשר בין בניית אתרים לקידום אתרים מבחינת הטקסט:

רוב החברות המקצועיות המתמחות בשירותי בניית אתרים מציעות לכם מכלול מקיף של פיתרונות בניית אתרים, עיצוב אתרים, הפקת תכנים לאתרים, פיתרונות אחסון לאתרים ועוד. לכן, כאשר אתם מפקידים את הנושא של כתיבת תכנים באתר, החל מניסוח הטקסט בעמוד הבית ועד אחרון העמודים באתר, הבחירות של חברת בניית האתרים בנושא הטקסט - מיקוד הטקסט בתחום העיסוק המרכזי של האתר, שימוש במילות מפתח ובצירופים שכיחים אותם נוהגים הגולשים לחפש כאשר הם מאתרים מידע בנושא - אלו הן בחירות אשר צריכות להעשות בשלב המקדים של בניית אתרים בכדי לאפשר לאתר הזדמנות להצליח למשוך גולשים, כבר ביום הראשון, באמצעות הרלוונטיות של התכנים לנושאי החיפוש במנוע החיפוש.


הקשר בין בניית אתרים לקידום אתרים מבחינת פיתרונות טכנולוגיים:

יש קשר הדוק בין הבחירות המתקבלות והביצועים הטכניים, בין אם מדובר על פתרונות הממשק ובין אם מדובר על פתרונות עיצוביים, לבין קידום האתר ברשת. לדוגמה, בנית אתרים ללא קשר לקידום יכולה להעשות תוך מציאת פתרונות גרפיים אסתטיים הכוללים שימוש נרחב בטכנולוגיית העיצוב פלאש אולם כאשר המעצבים העובדים בחברת בניית אתרים יודעים מראש כי הם בונים אתר אשר אמור להתחרות לצד עשרות ואף מאות אתרים במנועי החיפוש - הם מראש יבחנו את הפתרון של HTML לטקסט כי מנוע החיפוש קורא רק HTML.


הקשר בין בניית אתרים לקידום אתרים מבחינת פיתרונות חומרה:

יש קשר בין בניית אתרים ברמת הבחרות ההתחלתיות של: בחירת דומיין לאתר (שם רשמי לכתובת + סיומת) וכן בין בניית אתרין לפיתרונות אחסון על גבי שרתים (אחסון על גבי שרת מקומי במדינה אליה מיועד האתר, בחירת פתרונות של אחסון בהם אין הגבלת נפח ואין עומסים על השרת כך שהאתר נגיש וזמין בכל שעה - כל אלו הן בחירות עתידות להשפיע על קידום האתר ברשת בעתיד.

 

לבניית אתרים יש כמה וכמה אתגרים להתמודד עמם: תחילה - להתאחסן. אחסון אתרים הוא אתגר לא פשוט עבור בעלי אתרים אשר אין להם רקע בתחום האינטרנט בכלל ותחום האחסון בפרט. שירות אחסון אתרים צריך להתאים לגודל האתר וצרכיו - אם לדוגמא האתר מרחיב את תכניו, אחסון אתרים צריך להיות גמיש בשביל להכיל עוד מידע חדש.

אתגר שני - אתגר הפרסום. פרסום באינטרנט הוא תחום נרחב הכולל בתוכו כמה וכמה שירותים כמו קידום אתרים, שיווק באינטרנט בפלטפורמות חברתיות, כתיבה שיווקית ועוד. תהליך פרסום באינטרנט שעובר בצורה "חלקה" עובד בדרך כלל על אתרים שנבנו בצורה יפה, וכל תהליך הבנייה היה מוקפד בעיצוב, בתכנות וברמה הויזואלית.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111139 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111239 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111189 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213649 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175740 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica