חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבוקש: בניית אתרים איכותית

מאת: מורן ביטוןבניית אתרים29/11/2011594 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנית אתרים הפך להיות תחום מבוקש שכן חברות גדולות ומבוססות כמו גם חברות קטנות ומתחילות הבינו כי אתר בית יכול לסייע להן להרחיב את מעגל הלקוחות שלהן בפרק זמן קצר ובעלות נמוכה יחסית. בניית אתרים הפך להיות סעיף מרכזי בכל תכנית עבודה של כל חברה כמעט ולכן - ביחס לביקוש התפתחה תעשייה שלמה של פתרונות בניית אתרים, אחזקת אתרים, עיצוב אתרים, פתרונות אחסון אתרים ועוד. אנשים צעירים רבים, מוכשרים ובעלי אמביציה מוצאים את עצמם בתחום של בניית אתרים בחברות מקצועיות העובדות כיום בארץ.

מי שרוצה לעסוק בתחום של בניית אתרים כמקצוע יכול לבחור בכמה מסלולים שונים ומגוונים הן ברמת הלימודים והן ברמת תנאי ההעסקה בהמשך. אם אתם חיילים משוחררים או אנשים אשר שואפים לעשות הסבה מקצועית לתחום דינאמי, מעניין, רווחי ומכובד, תחום אשר נהנה מביקוש ואף סביר להניח שימשיך להנות מביקוש בעתיד - כדאי לכם לחשוב ברצינות על בניית אתרים כקריירה.

בניית אתרים הוא תחום המשלב הן כישורים טכנולוגיים (של הבנה מעמיקה בחומרה ובתוכנה) והן יכולת למידה גבוהה המאפשרת הטמעת מודלים חדשים אשר חודרים לתחום על בסיס קבוע. התחום של בניית אתרים התפתח ואף עבר כברת דרך מאז העשור הקודםם בו רק החלה מגמת בניית אתרים מאסיבית, כיום הדגש הוא על בניית אתרים תוך יצירת פתרונות משולבים אשר ילוו את האתר באופן מקצועי לכל אורך הדרך כולל: בניית אתרים, עיצוב אתרים, הפקת תוכן לאתרים, אחסון אתרים ועוד ועוד.

אנשים העוסקים כיום בתחום של בניית אתרים מגיעים מרקע שונה: ישנם אנשים אשר מגיעים מיחידות טכנולוגיות בצבא, ישנם כאלה אשר למדו מחשבים במוסד להשכלה גבוהה וישנם כאלה שלקחו קורס תכנות או קורס בניית אתרים וכעת עוסקים בתחום במשרה מלאה. בניית אתרים הוא תחום המשלב כמה יכולות בו זמנית ולכן הוא מושך סוגים שונים של אנשים מרקע שונה ובעלי תכונות אופי שונות.

מי שבוחר את התחום של בניית אתרים כמקצוע עיקרי לחיים מחוייב להביא בחשבון כמה עובדות חשובות לגבי התחום: בניית אתרים הוא תחום תובעני בו יש דגש על עבודה איכותית, על פי סטנדרטים גבוהים ביותר ותחת לוחות זמנים צפופים. כל יום שבו האתר לא נמצא פעיל על הרשת הוא יום בו החברה העומדת מאחוריו מפסידה כספים (והיא יודעת את זה). אמנם בניית אתרים נראית עלפניה כעבודה כייפית ויצירתית - מדובר על עבודה מאוד מאוד אנליטית ויש צורך בדיוק ובהתמדה. מי שבחור לעסוק בתחום צריך להיות מוכן תמיד לשינויים טכניים, סגנוניים, טרנדים וכלי עבודה חדשים בכל עת. זהו תחום מאוד מאוד דינאמי וצריך להיות אנשים סתגלנים מלחתחילה בכדי להתאים לתפקיד.

 

כאשר אתר עושה את צעדיו הראשונים ברשת, הוא זקוק לתמיכה נרחבת מאחוריו. אתר לא מתפרסם לבדו - שירותי פרסום באינטרנט הם אלו אשר מניפים אותו ומקדמים אותו ברשת. מבין השירותים הללו תוכלו למצוא קידום אתרים , ייעוץ מקצועי של אנשי שיווק באינטרנט , הפקת טקסטים שיווקיים על ידי כותבים מומחים של כתיבה שיווקית ועוד. כל אלו מרכיבים את ההצלחה של האתר - אל תוותרו עליהם!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111140 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111132 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111239 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111189 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111261 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213649 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175740 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica