חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - איך תוכלו להפיק רווחים מהאתר?

מאת: מורן ביטוןבניית אתרים29/11/2011777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון, בניית אתרים זה סיפור לא זול בכלל והאמת היא שבניית אתרים היא בכלל סיפור די יקר. אם לא מחפשים כל מיני פתרונות זולים ואף חובבניים של בניית אתרים כגון: בנית אתרים - עשה זאת בעצמך (כל מיני פלטפורמות של אתרים בחינם אשר כל אחד יכול לרכוש ולמלא את האתר בתכנים משלו) וכל מיני פתרונות זולים של העסקת עובדים חיצוניים אשר כל אחד מבין פחות או יותר בתחום אחד בלבד של בניית אתרים.. פתרונות זולים הם בסופו של דבר לא יעילים וגם לא זולים כי יש צורך בתיקונים ושיפורים ואלו עולים לעיתים יותר מאשר בניית אתרים בחברה מקצועית המתמחה במלאכת בניית אתרים. אז מאחר ומדובר על הוצאה חד פעמית של בניית אתרים וכן הוצאות שוטפות של אחסון אתרים , קידום אתרים ברשת (כולל קמפיינים פרסומיים במנועי החיפוש תמורת כסף) וכולל כמובן הפקת תכנים חדשים והזנתם על בסיס קבוע באתר, כל אלו עולים ועליכם להצדיק את המודל הזה ובכלל את הצורך בערוץ בניית אתרים ולכן כאן תלמדו איך אפשר להפוך אתר למכרה של זהב כבר על ההתחלה.

בניית אתרים במטרה כמובן להתפרנס ישירות מן האתר היא בבסיס התוכנית של כל חברה מסחרית הבונה אתר. בכדי לעשות זאת בהצלחה כמה שיותר מהר, צריך להקפיד על ניצול מקסימלי של האתר להניע לפעולה כלומר על החיבור בין התכנים המועברים לגולשי האתרבאמצעותו לבין תגובתם המיידית. בכדי לאפשר אינטראקציה זו, בהנחה כמובן כחלק מהליך בניית אתרים אתם גם נעזרים בחרה אש/ר מתמחה בקידום אתרים (רצוי לעבוד עם חברת בניית אתרים אשר מתמחה גם בקידום אתרים), כך שבהנחה כמובן שהאתר מקודם ברשת וגולשים אכן נכנסים לאתר על בסיס יומי ובהנחה כמובן שהאתר הינו אתר ממוקד אשר מושך קהל יעד רלוונטי לחברה ולמוצר - יש לכם אפשרות להתחיל להרוויח במקום בדרכים הבאות:

בניית אתרים - שיווק ומכירת מוצרי החברה און ליין:

באנמעות מיני סייט או דפי נחיתה - אתם יכולים למשוך גולשים רבים להשאיר את הפרטים שלהם (דוגמנה: לתיאום פגישה אישית ולא מחייבת או: לקבלת מידע נוסף ודוגמיות וכו') כך שהגולשים ישאירו לכם פרטים אישיים כולל מייל וטלפון. בצורה זו ניתן לפנות אליהם ישירות לקדם עסקה או פגישה. כמו כן, באמצעות דף נחיתה ניתן למכור להם ישירות מוצרים ושירותים תוך חיוב באמצעות כרטיס אשראי און-ליין.


בניית אתרים - מכירת שטחי פרסום בארת:

יש כל כך הרבה חברות מסחריות אשר רוצות למכור לקהל הגולשים מוצרים, החל מבנקים, דרך חברות סלולאריות, כולל יצרני משקאות וכו' וכו'. כל אתר אינטרנט בו יש כמה אלפי גולשים יחודיים ביום יכול לפתוח את עצמו כמדיה פרסומית. בעיקר כאשר האתר הוא אתר נישה מוקד וקהל היעד הוא הומוגני (כגון נשים בהריון, חיילים משוחררים, בני נוער ועוד).במקרה של אתר כזה אפשר לפנות ישירות למשרדי פרסום ובראש ובראשונה למשרדי פרסום אינטראקטיביים אשר מתמחים בפרסום באינטרנט.

 

אם אתם רוצים להפיק את המירב מהאתר שלכם, הגיע הזמן לפעול גם בגזרת הפרסום שלו. פרסום באינטרנט הוא תחום תוסס וחי במיוחד ומי שנמצא מחוצה לו - לא יודע מה הוא מפסיד. ישנם שירותים שונים המסייעים לכם להתפרסם ביתר קלות וגם לשווק! כן כן, לתחום שיווק באינטרנט חוקים משלו, והם שונים במהותם מכללי השיווק הידועים לו במדיומים אחרים. אך יכול להיות שדבר אחד לא השתנה והוא כתיבה שיווקית - כתיבה שיווקית ידועה לנו מהעיתונים ועלוני המידע, ומטרתה היא כמובן להעביר מסרים שיווקיים שונים באמצעות מילים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111135 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111280 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111129 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111234 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111183 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111256 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111596 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213621 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica