חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - עבודה למקצוענים בלבד

מאת: מורן ביטוןבניית אתרים29/11/2011694 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן חברות קיקיוניות רבות אשר מציעות לכם פתרונות בניית אתרים במחירים מצחיקים ואפילו כמעט בחינם וכן ישנן חברות המציעות לכם לקנות בעצמכם אתרים מוכנים ורק להזין אותם ולהעלות אותם לרשת האינטרנט ועבור מי שאינו בא מהתחום ואינו מבין באינטרנט (ובעיקר לא בפתרונות חומרה) זה יכול להראות אטרקטיבי אולם בסופו של דבר, פתרונות זולים של בניית אתרים עולים ביותקר וחשוב שתקחו את העובדות הבאות בחשבון.

בניית אתרים - על פי צרכי החברה:

רק חברות חדשות וקיקיוניות יכולות להגיד לכם שכל האתרים הם אותו דבר ושיש שטנצה אחת שעובדת על כולם. בניית אתרים עבור חברות שונות, מתחומי עיסוק שונים ובסדר גודל שונה אינן דומות זו לזו והמודל של האתרים שלהן אינו זהה. יש מודלים של אתרים על פי צרכים של חברה בין אם היא רוצה להפוך את האתר לאתר תוכן המכיל כתבות טקסט, כתבות וידיאו, להכיל פורום מקצועי או להעלות מודעות דרושים מטעם החברה ועוד ועוד... לכל חברה יש את הצרכים שלה שלשמם היא מעלה אתר ולכן הפתרון האפקטיבי ביותר הוא פתרון שאותו יכולה לספק חברה מוכרת ורצינית בתחום של בניית אתרים.


בניית אתרים - על פי המודלים המקובלים בענף:

פרט לצרכים האינדיוודואליים של כל חברה וחברה, בניית אתרים איכותית מביאה בחשבון גם פקטורים כגון: מגמות וטרנדים באתרים של חברות מתחומים שונים. רק צוות המתמחה בפרויקטים של בניית אתרים לאורך שנים, צוות שצבר ידע וניסיון מעשי, יוכל להעניק לכם פתרונות איכותיים של בניית אתרים חדשים אשר יעמדו בסטנדרטים המאפיינים את התחום / המשבצץ עבורה מיועד האתר.


בניית אתרים עם דגש על סטנדרטים גבוהים של עיצוב:

כאשר מדובר כיום על שירותי בניית אתרים ברוב המקרים מדברים איתכם גם על שירותי עיצוב אתרים במקביל כי לא ניתן לפעול כיום במסגרת האינטרנט ובוודאי שלא להרים אתר ללא עיצוב וזיאלי! למי שלא מגיע מהתחום קשה לעמוד על ההבדלים אבל חשוב שתדעו כי יש פערים עצומים בין חברות איכותיות אשר מספקות עיצוב גרפי כחלק משירותי בניית אתרים לבין חברות ועצמאים המספקים שירות בינוני ואף חובבני. הנראות של האתר בעיני הגולשים היא כרטיס הכניסה שלכם לרשת ולכן זה חיוני להשקיע עד כמה שניתן בערוץ של עיצוב גרפי מתקדם באמצעות התוכנות החדשות והמשוכללות ביותר.


בניית אתרים עם דגש על קידום אתרים:

אין כיום טעם להתחיל בפרויקט של בניית אתרים אם אתם לא עומדים להשקיע בקידומם כי יש כיום עומס עצום! על רשת האינטרנט, עומס של עשרות, מאות ואלפי אתרים המתחרים על כל קטגוריה. חברות איכותיות המספקות שירותי בניית אתרים מעניקות לכם כבר את הבסיס,תוךכדי אפיון האתר ובנייתו, של קידום אתרים ברשת האינטרנט וזה יתרון עצום שיחסוך מכם הוצאות כספיות גדולות בעתיד.

 

בניית אתרים מגיעה בדרך כלל עם שירות אחסון אתרים ששומר על כל תכני האתר באופן מסודר בשרת. אך מעבר לזה - יש המון עבודה עבורכם, בעלי האתר. אם אינכם מחזיקים ברקע וניסיון בתחום פרסום באינטרנט , המצב יצריך אתכם להיעזר באנשים מהתחום על מנת להתקדם. אנשי שיווק באינטרנט עושים את העבודה כמו שצריך - והם ידאגו לכל השירותים שתזדקקו להם - קידום אתרים, פרסום בגוגל, הפצת תכני כתיבה שיווקית מהוקצעים, פרסום ברשתות חברתיות ועוד ועוד.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן ביטון

מאת: מורן ביטוןעיצוב פנים04/12/111140 צפיות
עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום משמעותי שההתעסקות והתעניינות בו הולכת וגדלה ככל שנוקפות השנים. עולם עיצוב הפנים שמתפתח גם הוא במהירות מפתיעה, מתייחס לחדר המטבח כחלק משמעותי מחלל הבית.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111284 צפיות
עיצוב חדרי שינה בבית המגורים הוא מרכיב משמעותי שעשוי להשפיע על שגרת החיים שלנו ועל התפקוד שלנו במהלך חיי היומיום. חדרי שינה הם חדרים משמעותיים ביותר עבור כל אדם, שכן אנו מבלים שעות רבות משעות היממה.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111134 צפיות
תכנון פינות אוכל בימינו אינו משפיע רק על מרחב האכילה הנועד לאכילת שלוש ארוחות היום ולטובת לאכסון כלים ומוצרי אוכל במהלך שאר שעות היום. בעולם של ימינו תכנון פינות אוכל משפיע באופן משמעותי על עיצוב בית

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111239 צפיות
מזנונים הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה של מבוגרים, בעיקר בבתים גדולים ודו קומתיים, כאשר כל חדר שינה בבית מצוייד כיום בטלוויזיה, מכשיר די-וי-די (dvd), רמקולים משוכללים ועוד.

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111190 צפיות
אנשים נוטים לבלבל בין ריהוט עתיק לריהוט ישן. זהו בלבול די נפוץ ודי מובן האמת רק ש-יש הבדל עצום בין המושג 'ריהוט עתיק' לבין ריהוט ישן. נתחיל מריהוט ישן - ריהוט ישן הוא מה שניתן למצוא בכניסה לבניינים

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111262 צפיות
כסאות זה דבר שמלכתחילה נועד לעזור לנו להרפות לאחר מאמץ- לאפשר לנו לנוח לרגע מהפעילות השוטפת ולתת לשרירים שלנו להרפות אחרי כיווץ. בעידן המודרני כסאות הפכו ממותרות שמאפשר מנוחה

מאת: מורן ביטוןרהיטים04/12/111602 צפיות
המשרדים המודרנים משדרים ניקיון, סדר, מינימליזם ובעיקר - המשרדים המודרנים משדרים טכנולוגיה. המונחח האהוב על מנכ'לים צעירים הוא 'משרד ללא ניירת'. כמובן שהם לא מתכוונים לאסור על השימוש בנייר

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213652 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175741 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162144 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica