חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת גינות מקצועית - בתקציב שלי

מאת: גינוניםגינון01/12/2011665 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במקצוע הגינון כמו במקצועות חופשיים אחרים, ישנה תחרות רבה ורמות מחירים (שלרוב מתבטאים באיכות המוצר)  כך שחשוב לדעת איך לסנן בעלי מקצוע על מנת לקבל חברת הקמת גינות מקצועית במחיר שאנו יכולים להרשות לעצמנו לשלם.
אף אחד מאיתנו לא מעוניין לשלם, אף לא מעט, על גינה שנראית לא טוב, מעדיפים לרוב לשלם מעט יותר ולקבל מוצר יותר טוב שמספק את הצרכים שלנו, לשם כך הסינון הראשוני יהיה על ידי צפיה בעבודות אחרות שביצעה חברת הגינון.
כמובן שנבחן כל מקרה לגופו לאחר שאנו יודעים בדיוק מה צריך להיות בגינה שלנו, זאת ניתן לקרוא במדריך להקמת גינה המפרט על המרכיבים השונים של הגינה ונותן מושג כללי לגבי טווח מחירים של כל דבר ודבר.

גיבוש תקציב כללי - לאחר בחירה והבנה של התקציב ורמות המחירים בשוק, לאחר סקר שוק וקריאת המדריך להקמת גינה, ניתן לסווג את בעלי המקצוע על פי הצורך (דקים, פרגולות, גננים וכד') מומלץ ליצור קשר עם הגנן שבחרתם ולבקש הפניות מומלצות לבעלי מקצוע בתחומים השונים בהם הוא לא יוכל לתת מענה - אם כבר אתם סומכים על הגנן והוא נראה אמין כנראה שההפניות שלו יהיו טובות מכל סקר שוק שניתן לעשות באינטרנט.

קיימות חברות גינות שנותנות שירותי עיצוב גינות מקצועיים, גם בשלב התכנוני וגם בצורה בה הגינה מסודרת לאחר מכן  בביצוע ומעמיקים עד לרמת דחיסות הפרחים וסוגם בכל איזור בגינה, חשוב להבין שגינות שמתוכננות נכון יכולות לחסוך לבעליהם בכמה מובנים, הראשון (שהוא גם חברתי-ציבורי) מים, תחזוקה שוטפת - תכנון גינה נכון, נותן יכולת טיפול קלה ותחזוקה שוטפת פשוטה המאפשרים תפקוד וטיפול יעיל בגינה.

תנאי תשלום לחברת גינון - את תנאי התשלום מומלץ לסגור כך שחלק מהכסף שאיננו קטן במיוחד (כ20% לפחות) ישארו לתשלום לאחר סיום העבודה, היתרון בכך הוא שבצורת עבודה כזאת, תמהר חברת הגינון לרצות את הלקוח כמה שיותר מהר על מנת להגיע ל"דובדבן שבקצפת" ולסיים את הקמת הגינה ולעבור לעבודה הבאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גינונים מתמחים ב: 1. עיצוב גינות 2. הקמת גינות ובתחומים רבים נוספים בתחום הגינון והפיתוח .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גינונים

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191986 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191789 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182267 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811321 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181689 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183854 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174210 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica