חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעויות נפוצות שגברים עושים כשהם מתחילים עם בחורות

תזכור תמיד - אתה אף פעם לא יודע את מי אתה יכול להכיר במקרה!

פגשתי המון בחורות יפות עם השנים בתחום אומנות הפיתוי, אבל המעניינות ביותר היו אלו שפגשתי ברחוב במקרה, בבית קפה או אפילו באוניברסיטה. אלו היו גם הבחורות שהיה לי הכי קשה להתחיל אתן.

הבעיה היחידה היא שהמצב הוא קצת יותר מורכב. קודם כל, יש לך רק כמה שניות לעשות משהו אמיץ, שלא כמו במועדון ריקודים שבו יש לך את כל הלילה לאזור אומץ ולגשת. דבר שני, משום שאתה נמצא בסביבה שלא כל כך מעודדת תקשורת עם אנשים זרים, חלק מהבחורות יכולות אפילו לחשוש ממך.

כדי לעזור לך להבין איך להתחיל עם בחורה בכל מקום, הרכבתי רשימה של 7 הטעויות הנפוצות שגברים עושים, מהן אתה צריך להימנע.

 

למרבה הצער, חלק מהגברים לא מבינים שגורמים מסוימים יגרמו לנשים לדחות כל התחלה או הזמנה של זר גמור. הנה 7 הטעויות הנפוצות המרכזיות שגברים עושים כשהם מתחילים עם בחורה:

1 – שוכחים את 'הנוחות' של האישה

זה שאתה יודע שאתה בחור נחמד לא אומר שהיא יודעת את זה. כשאתה ניגש לבחורה, חשוב שתבין שרובן יופתעו (אם זה במקום שבו לרוב לא מתחילים עם נשים), והיא תהיה הרבה יותר זהירה. זה נורמאלי, והדבר הכי חשוב מבחינתך זה להיתפס כבחור לא מזיק. קצת הומור לרוב עוזר. בנוסף, ליצור אשליית זמן כפי שדברתי עליה בספר, היא אפשרות מעולה.

2 – ניגשים ללא תוכנית

יש אנשים שיכולים לאלתר בהצלחה, אבל קיומה של אסטרטגיה מוכנה מראש תמיד מעלה את הסיכויים שתיתפס כבחור שהיא עשויה לרצות לצאת איתו.

3 – מתנהגים כמו סוטים

לפעמים, נראה שגברים מתעקשים לחבל בסיכויים שלהם באמצעות בהייה בשדיים של הבחורה. במקום זאת, כל הזמן תסתכל לה בעיניים כשאתה מדבר איתה. אתה רוצה שהיא תחשוב שאתה האביר על הסוס הלבן שהולך לסחוף אותה ולא איזה קוף חרמן.

4 – לא 'סוגרים את העסקה'

לפעמים, גבר משקיע כל כך הרבה מאמץ בלגשת לבחורה, אבל בסוף הוא שוכח להזמין את הבחורה לדייט או לבקש את מספר הטלפון שלה ('לסגור את העסקה'). אין טעם להשקיע את המאמץ הראשוני אם אתה לא הולך לבקש את המספר בסוף אלא אם כן אתה רק מתאמן על פתיחת שיחה.

 

5 – מתעצבנים

זה שהיא לא הייתה בעניין שלך לא אומר שאתה צריך להעליב אותה. אולי היה לה יום רע, ואתה אף פעם לא יודע מתי תיתקל בה שוב. אם היא דוחה אותך, פשוט תפרוש בחן, כמו שחקן אמיתי ותגיד לה:
"שיהיה לך המשך ערב מהנה".

6 – משקרים

יש גברים שאין להם מושג מה הם הולכים להגיד כשהם ניגשים לבחורה, ובוחרים לשקר. המשפט הכי נפוץ הוא, "סלחי לי, אני לא מפה. את יכולה לומר לי איך להגיע ל..." בחורות הן לא מטומטמות – ומה יקרה כשהיא תגלה ששיקרת לה? מי ייראה מטומטם אז? ומה קורה למערכת יחסים שבנויה על שקר?

7 – חושבים שזאת הצעת נישואין

יש גברים שנוטים להתרגש כשהם מדברים עם בחורה ומתנהגים כאילו הם עומדים להתחתן עם הבחורה שהם הרגע הכירו. התנהגות כזו גורמת להם להיראות נואשים. תירגע, זו רק התחלה, כל מה שאתה צריך להגיד זה "היי" ולהכיר בן אדם חדש.
אלו הדברים הבסיסיים ביותר של סודות הפיתוי

 

אפילו אם התחלת עם בחורה בצורה מושלמת, זה לא בהכרח מבטיח דייט.

לפעמים אתה יכול להיתקל בבחורות תפוסות, שאין להן זמן לעצור ולדבר, שעובר עליהן יום רע, או שהן פשוט לא מעוניינות. בכל מקרה, אל תאשים את עצמך ואל תיתן לאגו שלך להיפגע. זה נורמאלי וזה קורה להרבה גברים – אפילו לשחקנים. להידחות על ידי זרה זה חלק מהעניין. מה שחשוב הוא שזה קורה לעתים קרובות, אבל תמיד תזכור שאתה נמצא בתהליך לימודי ואתה משתפר בכל פעם שאתה מתחיל לדבר עם בחורה שאתה לא מכיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטס סגין מלמד את אומנות הפיתוי לגברים שרוצים ללמוד את סודות

הפיתוי. הוא מלמד את כל שלבי ה-פיתוי החל מהשלב של איך להתחיל עם בחורה

ועד שלב מערכות היחסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטס סגין

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים06/03/121762 צפיות
סודות הפיתוי בפייבוק, איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק. עצות של אומונות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים22/02/121500 צפיות
רוצה לגשת אליה אבל לא יודע איך? מאמר זה עוסק בזיהויי סימני עניין מצד הבחורה במועדון, למי לגשת ומתי.

מאת: סטס סגיןדייטינג12/02/121902 צפיות
שימוש נכון במגע בתחום אומנות הפיתוי יכול להביא לך תוצאות משמעותיות, איך להתחים עם בחורה ולהגיע איתה עד למיטרה בעזרת שימוש במגע. מגע, אחד הכלים החשובים ביותר של סודות הפיתוי במועדונים.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111558 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111367 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים21/05/112558 צפיות
טכניקת האדישות - לפי אומנות הפיתוי זה לענות ישירות, תשובה קצרה, בלי שום תגובה רגשית.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים13/05/112241 צפיות
טכניקות שונות לפיתוי במועדונים

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205454 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173096 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172646 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172734 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162230 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161668 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162392 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica