חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת שמירה ואבטחה - פינוי פולשים בתל אביב

לאור הנסיון הרב שלנו בתור חברת אבטחה המבצעת פינוי פולשים מנכסים,נקראנו לאחרונה לסייע למכללה בצפון תל אביב בפינוי בדואים אשר השתלטו עלחלק משטחה תוך זלזול בוטה בחוק וברכושם של אחרים.

הבדואים אשר פלשו למכללה, מקורם באזור באר שבע, שם כידוע – אין להם לאחוק, לא דין ולא דיין. חבורות אלימות כגון זו שבמקרה בנוכחי, יושבות במרכזהארץ תחת מעטה של עובדי פיתוח ומשם יוצאות בלילות לפריצות, גביית פרוטקשןוהשתלטות וגניבה מאתרי בניה. אם לומר זאת בפירוש – הם מתייחסים למרכז הארץכפי שהם מתנהגים בדרומה – כמוכתרים הבלעדיים של האזור אשר עושים כרצונם.

חבורה זו, פלשה לשטח המכללה, השתלטה על מבנה נטוש, הכניסה לשטח את כליהעל גבי טרקטורים והשליטה טרור תרתי משמע על הנהלת הקמפוס, על קבלן החניוןשנתן להם להכנס ושאר עוברי האורח שבמכללה. בנוסף, סטודנטיות רבות ספגו מהםהטרדות מיניות, הן מילולית והן פיסית, בעוד שהנהלת המכללה פשוט לא יכולהלהם.

כאן הגענו אנו, לבקשתה של הנהלת המכללה, בכדי למנוע מהם את המשך הפלישה ולהבהיר להם כי עליהם לעזוב את המקום בהקדם.

אל השטח הגענו יחד עם 20 מאבטחים חסונים מחברת השמירה והאבטחה שלנו, חסמנו עם כלי רכב את כל הכניסות למכללה ולא נתנו לחבורה להכנס לשטחעם רכביהם והטרקטורים שלהם. בשטח עצמו, נותרו 3 רכבי בובקאט, אשר הורינו עלאולטימטום לפינויים עד חצות הלילה או שיפונו על ידינו.

לפתע, תוך שאנו מהירים את עמדתנו, הגיע השיח' של החבורה, עם רכב BMW 6Xמפואר והסביר שאנו כלל לא מבינים עם מי אנחנו מסתבכים ושרצוי שנוותר עכשיו.בתגובה, שלפו המאבטחים את האדם מרכבו והבהירו לו מחדש את האולטימטום וכיאם לא יפונו הרכבים מהמקום עד חצות – הם יפונו בעזרת מנופים.

כמובן שהחבורה מצידה המשיכה לשלוח איומים ואזהרות לאוויר ולאט לאט החלו להגיע רכבים של חבריהם, לקראת פוג האולטימטום.

בחצות הלילה, הכנסנו מנופים ומשאיות לשטח המכללה, בדיוק כפי שנקבע,והעלנו עליהן את הרכבים. כצפוי, לאור הבהרת העמדה מצידנו, הבדואים לא העזולזוז מ"מ ממקומם, תוך שאנו מבהירים להם חד משמעית כי השטח איננו שלהם וכישלטון הטרור שהם משליטים בדרום הארץ – פשוט לא יעזור להם כאן.

הוצאנו את המשאיות, הורדנו להם את הרכבים והם נסעו אל תוך הלילה.

למחרת הגיעו מספר אנשים מהחבורה בכדי לאסוף את שאריות החפצים האישייםשהושארו במקום, כמובן שהמבנה עליו הם השתלטו נהרס על ידנו ובכך נסתיימהפלישתם של הבדואים לצפון תל אביב.

בני טל בעל חברת האבטחה B.T.S , ביצוע הוצאה לפועל, פינוי פולשים בכוח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131380 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132035 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132263 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131918 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131228 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131981 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221489 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211600 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181458 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171731 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152508 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152033 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152525 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica