חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בירקנשטוק – נעלי נוחות שנועדו לכף רגל אנושית

מאת: טירן מויאלקניות 04/12/2011977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משפחת בירקנשטוק יודעים איך לייצר נעליים טובות והם צריכים לדעת, אחרי הכל הם בעסק כבר למעלה מ-230 שנים.

ניתן לעקוב אחר שורשי המשפחה ולהגיע לראשון שייצר נעליים יוהאן אדם בירקנשטוק, נולד ב- 1754 בכפר גרמני קטן שרשום ברשימות הכנסייה כסנדלר, מתקן נעליים החל מגיל 20. כדי לשמור על פרספקטיבה היסטורית ולתת קצת מושג, אנו מדברים על תקופה שלפני הכרזת העצמאות של ארצות הברית ולפני תקופת נשיאותו של ג'ורג' וושינגטון. במילים אחרות.. זה היה ממש מזמן.

לפני כמאה שנים, נכדו של יוהאן אדם בירקנשטוק, קונארד בירקנשטוק פיתח תאוריה שהייתה מהפכנית לאותם הימים. מאחר וסוליות הנעליים לא היו שטוחות כך גם החלק הפנימי, עליו מונחת כף הרגל לא אמור להיות שטוח. עד אז, נעליים היו מיוצרות ללא התחשבות בקימורי כף הרגל. אז הנעליים של פעם הגנו על כף הרגל בצורה טובה אבל קשה לקרוא להן נעלי נוחות משום שהיו רחוקות מלהיות נוחות. קונארד בירקנשטוק היה הראשון לעצב מיטת כף רגל בנעליים שאינה שטוחה. שיטה זו, לימים, תאומץ ע"י רבים מיצרני הנעליים בהתאמה אישית.

שש שנים לאחר מכן, קונארד בירקנשטוק הרחיב את הרעיון המקורי שלי ופיתח אותו עוד יותר. הוא חשב על קשת תמיכה גמישה שתיוצר במפעל נעליים. הקשת הזו שהוכנסה לייצור נתנה נדבך נוסף למושג נוחות בנעליים להמונים ולא עבר הרבה זמן והנעליים נמכרו במדינות רבות באירופה. מומחי רפואה מובילים הבחינו ביתרונות של עיצוב מיטת כף הרגל והקשת באופן ובמהרה אמצו את שיטת בירקנשטוק והמליצו עליה בחום.

בשנת 1964, בנו של קונארד, קארל בירקנשטוק לקחת את תמיכת הקשת צעד אחד קדימה ועיצב נעל סביב הקשת. עכשיו בירקנשטוק לא היה רק תמיכה ונוחות ותוספת לנעליים קיימות אלא סנדל בפני עצמו, סנדל הנוחות הראשון.

המאמר מוגש מטעם נתי נוישטיין כותב חובב של מאמרי תוכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13905 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12973 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121727 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12967 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121107 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121334 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11916 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186760 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica