חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת מחלה לחיפוש עובדים

מאת: liatootהשמה05/12/2011890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחלקה עבור חיפוש עובדים.

חיפוש עובדים היה מאז ומתמיד תהליך משמעותי בארגון שכן ללא העובד, לא יכול פס היצור לתפקדכיאות. אך ברבות השנים ההבנה של המעסיק למשמעות העובד, אופיו וכוחו השתנתה ועלתה.

כך למשל אם בעבר העובד היה נחוץ רק לשם ביצוע העבודה והיווה חלק חשוב מפס היצור. הרי שהיום המעסיקים מבינים כי לעובד כוח להשאיר עובדים אחרים, לגרום לעלית התפוקה של החברה, לסייע במיתוג החברה כחברה חיובית ועוד תפקידים רבים נוספים שלא הייתה מודעות אליהם בעבר השקעת משאבים באיתור וחיפוש עובדים היא הכרחית וחיוניתעבור כל חברה ובית עסק בין אם גדול ובין אם קטן.

כאשר מן הראוי לעשות הבחנה בכל הנוגע להשקעה בהקמת מחלקה ייעודית עבור איתור עובדים בהתאמה לגודל החברה .

חיפוש עובדים באמצעות חברת השמה

כאשר מדובר בחברות קטנות של 10-50 עובדים. הקמת מחלקה ייעודית עבור חיפוש ואיתור עובדים איננה דבר הכרחי ונצרך ולמעשה ההשקעה במחלקה שכזאת, ברוב המקרים תעלה על התועלת ולכן כאשר מדובר בחברות קטנות המחפשות עובד- מומלץ לפנות אל חברת השמה המתמחה בנושא איתור וחיפוש עובדים.

חיפוש עובדים בחברת גדולות

כאשר מדובר בארגון גדול קרי, חברות סלולארי, חברות תקשורת, מפעלים ועוד. הקמת מחלקה ייעודית עבור חיפוש עובדים היא איננה השקעה חסרת תועלת, כי אם השקעה הכרחית וחיונית עבור החברה. תפקידיה של המחלקה לחיפוש עובדים. למחלקה לאיתור עובדים תפקידים רבים. החל מאיתור עובדים, דרך גיוס העובדים ועד ליווי העובד במהלך תקופת עבודתו בחברה. לבחירת בעלי התפקידים במחלקה לאיתור עובדים חשיבות מכרעת.

מן הראוי כי במחלקה האחראית על נושא חיפוש עובדים יהיהפסיכולוג תעסוקתי שידע לאבחן את המרואיינים. איש שיווק שידע לשווקא את המשרות ולפרסם את החברה במקומות רלוונטים ולגרום למועמדים פוטנציאלים לרצות לבוא ולעבוד בחברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

liatoot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת liatoot

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129473 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: liatootניקיון20/02/121580 צפיות
הזמנת חברת ניקין שתבצע פוליש במרצפות הדירה, כרגע הדירה נראית נפלא והמרצפות מבריקות כמו שהן לא הבריקו אף פעם, אך איך שומרים על מראה הריצוף? איך שומרים על הרצפה היפה, כך שתבריק לאורך שנים ארוכות על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootניקיון19/02/121150 צפיות
מה בין המלצות מבני המשפחה וחיפוש עצמאי לבין בחירת נותן שירותי ניקיון, על זאת ועוד במאמר הבא., קריאה מהנה ומחכימה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי10/01/121278 צפיות
תקלות בדודי שמש מתרחשות לרוב. אם אתם זקוקים לתיקון תקלה לביצוע איתור נזילה או משהו אחר שקשור לעולם דודי השמש, עלייכם להזמין שירותי חברת תיקון דודים מקצועית ואמינה איך בוחרים חברה שכזאת, על זאת ועוד במאמר הבא

מאת: liatootבריאות גיל הזהב02/01/121250 צפיות
בני הגיל השלישי מן הראוי שינתן להם הכבוד הראוי להם, ילדים ונכדים להורים מבוגרים, כדאי שיתנו את הדעת על טיבו של בית דיור מוכן ועל היתרונות הרבים ותחושת ההודיה שיש בהרשמת ההורים לבית דיור מוגן.

מאת: liatootהשמה02/01/121418 צפיות
מאמר זה מיועד לעובדות חדשות בחברת השמה, עובדות שזה עתה זו להן הפעם הראשונה בה הן מועסקות בחברת השמה. במאמר תוכלי לקרוא מספר טיפים ועצות שישדרגו את מעמדך בחברה ויוכלו לאפשר לך לנוח על זרי הדפנה

מאת: liatootבניין ואחזקה - כללי25/12/111721 צפיות
הכל אודות בניית בריכה פרטית בחצר הבית, חסכון בכסף בזמן והרבה כיף והנאה.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152026 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151767 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica