חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטה לקידום מכירת בית - בית פתוח

מאת: רועי שרירנדל"ן07/12/2011781 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סביר מאוד ששמעת על הרעיון של בית פתוח כדי למכור בית. הרעיון הוא פשוט למדי. המוכר מחליט לאפשר גישה לציבור הרחב בימים מסוימים כדי ליצור התעניינות רבה בבית. המוכר מקווה שיגיעו מספיק קונים פוטנציאלים, כך שאחד או שניים מהם יהיו מעוניינים בבית ויגישו הצעות לרכישתו. הרעיון של בית פתוח מיושם מזה זמן רב, אך קיים ספק רב לגבי יעילותו.

מי מפיק תועלת מעריכת בית פתוח?

במקרים רבים, אנשים שמגיעים לבית פתוח לא מתעניינים רק בבית עצמו אלא גם בסוכן הנדלן שמוכר את הבית. הם רוצים לדעת אלו עוד נכסים למכירה נמצאים בטיפולו של הסוכן מתווך, ואף יחפשו סוכן אשר ימכור את הנכס שלהם. סוכנים רבים מדווחים  שבפועל התקיימו רק מכירות בודדות במסגרת בית פתוח.

לעומת זאת, אם אתה מוכר את הבית בעצמך, אולי תפיק תועלת מבית פתוח. אין לך את הכלים והמקורות שיש לסוכן, ולכן בית פתוח יצור תהודה ויופץ מפה לאוזן. אם אתה שוקל לקיים בית פתוח, חייבים להתקיים תנאים בסיסיים:

  • הבית צריך להיות באזור שישבו תעבורה גבוהה. אין טעם לקיים בית פתוח במיקום שהוא לא ממש על אם הדרך. רוב האנשים מגיעים לבית פתוח באופן ספונטני בעקבות שלטים ולא עלידי פרסום נרחב.
  • הבית צריך להיות נקי ומסודר. רצוי שכל השיפוצים יסתיימו עד מועד הביתהפתוח, ולאחר מכן יש לעשות ניקיון וסדר. בית מלוכלך עלול להשפיע לרעה על קבלת ההחלטות של הקונה.
  • הפחת  את תכולת הארון בחצי ודלדל את מספר הרהיטים בבית כדי לתת תחושה של בית מרווח.
  • אם בבעלותך חיות מחמד, רצוי שלא יהיו בבית ביום זה. לא מעט אנשים אינם סובלים ריחות של בעלי חיים בבית.
  • דאג שתהיה אווירה נעימה בבית. אם יש באפשרותך דאג שלא יהיו בבית ילדים קטנים ומרעישים, בית  רועש יעלול להיות ההבדל בין עסקה לבין עזיבת המקום. אתה  רוצה שביום זה לא תהיה הסחת הדעת שתפריע לך.
  • כסח את הדשא וטאטא את שביל הכניסה  לבית.
  • טפל בריחות לא נעימים לפני  קיום הבית הפתוח (ארגז חול של חתולים, שטיחים שספוגים בריח לא נעים)

ממה להיזהר?

  • חיסרון עיקרי של הבית הפתוח הוא שזה יכול לגרום לבעלי  הבית להיות חשופים לטיפוסים מפוקפקים. הזמנה פתוחה תביא מגוון אנשים, ולא כולם  מעוניינים ברכישת הבית. יהיו כאלה שיתעניינו ברהיטים שיש בו.
  • ודא כי חפצים בעלי ערך ימצאו במקום  בטוח ונעול. כבר קרו מקרים שחפצים שונים נעלמו מהבית לאחר קיום בית פתוח.
  • פקח עין על כל מי שנראה לך מתעניין בחפצים שלך יותרמאשר בבית. היזהר מפריצה!


לבסוף, יש לזכור כי כיום סיורים וירטואליים מחליפים בתים פתוחים. סיורים אלה מאפשרים לקונים פוטנציאלים לצפות בבית שלך און-ליין באמצעות וידאו מוקלט, הצילום הוא חד פעמי, החשיפה יכולה להיות מאד גדולה ואין צורך להשאר בבית לצורך העניין.  עליך לשקול אופציה קלה זו לפני קיום בית פתוח, הגוזל זמן ולמען האמת לא סביר שיסתיים במכירה.

אופציה מצוינת אחרת, עליה אנו ממליצים הוא למסור בידי סוכני נדלן מיומנים את משימת מכירת הבית, רצוי לבחור סוכני נדלן המכירים היטב את השוק והאזור שבו הנכס נמצא. לדוגמה עם הנכס נמצא בשרון כדאי לבחור בסוכן נדלן שבקי בתחום ובאזור השרון. זאת, על מנת לחסוך ממך את כאב הראש. רוב הסיכויים, שסוכן נדלן מיומן ימצא עבורך את העסקה המשתלמת ביותר ומהר יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי שריר, רימקס גנים אבן יהודה. מתמחה במכירה וקנייה של נדלן במושבים: אבן יהודה, כפר נטר, בית יהשוע, פרדסיה, תל מונד, צורן, קדימה. עם צוות של 12 סוכני נדלן נאתר עבורך את נדלן: בית, דירה, מגרש למגורים או השקעה, לקנייה או השכרה. צלצל עכשיו 09-8919123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי שריר

מאת: רועי שרירנדל"ן31/01/12804 צפיות
כל אדם שמעוניין בהצלחה עסקית חייב שיהיה לו דימוי עצמי חיובי. לאחרונה, השתתפתי בהשתלמות של יועצי נדלן ואנשי עסקים נוספים. אחת ההרצאות הייתה מרתקת במיוחד והזכירה לי גם אירוע מעברי. במאמר זה אשתף במספר עובדות חשובות ביותר על הקשר בין שפה מחשבה ואמונות להצלחה כיועצי נדל"ן, כאנשי עסקים וכאנשים בכלל.

מאת: רועי שרירנדל"ן22/12/111016 צפיות
רכישת בית משלך היא בגדר חלום. ההחלטה מתי ואיך לעשות את הצעד היא קשה. במאמר זה אסקור מספר עקרונות שעליך לבדוק ברצינות בטרם ההחלטה לרכוש בית או דירה.

מאת: רועי שרירנדל"ן21/12/11955 צפיות
לרוע המזל, מוכרים בוחרים במתווך שמציע את מחיר הנכס הגבוה ביותר, אך זו השגיאה החמורה ביותר שמוכר יכול לעשות. במאמר זה, אסקור את הטעויות הנפוצות שמוכרים נוטים לעשות. אם אתה מתכוון למכור את ביתך, מומלץ שתקרא מאמר זה והימנע מהטעויות המוזכרות בו.

מאת: רועי שרירנדל"ן15/12/11984 צפיות
אם אתה שוקל לקנות בית, דירה או מגרש בעתיד הקרוב, מומלץ לקרוא את המאמר הבא בעיון רב. ישנם מספר עקרונות חשובים שאתה צריך לדעת. באופן כללי, השוק הנוכחי הוא שוק של קונים. עם זאת, זה לא אומר כי רוב הקונים יוכלו לסגור עסקאות בסכום נמוך. אם אתה רוצה לנצל נכון את השוק, אתה צריך להיכנס אליו כשאתה מוכן.

מאת: רועי שרירנדל"ן23/06/112374 צפיות
האם קיים הבדל בין מתווך נדל"ן ליועץ נדל"ן? או שמא מדובר באותה הגברת בשינוי אדרת? מה תפקידו של מתווך הנדלן ומה של יועץ הנדל"ן? האם יש הבדל בין תפקידו של יועץ הנדל"ן בעבודתו עם קונים לבין תפקידו בעבודתו עם מוכרים? וכיצד לבחור ביועץ נדל"ן בבואנו למכור או לקנות נכס? כל התשובות לשאלות במאמר הבא

מאת: רועי שרירנדל"ן04/06/111190 צפיות
שלב בירור צרכם בעיסקת נדלן: מכירה או קנייה הוא שלב הכרחי. אין להניח הנחות ויש לגלות את המניעים הטהורים שמאחורי העסקה כדי שתוכל להוביל אותה לסיומה. שיטת הגישה המייעצת היא לדעתי הגישה הנכונה לבירור הצרכים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222711 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182598 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica