חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוסטרים וטיפים לפירסום יעיל

 

עולם הפירסום הוא עולם ענק. קשה מאוד לכתוב טיפים לפירסום על גבי דף נייר אחד. על מנת לפרסם טוב את עצמנו עלינו להבין גורמים רבים בשוק מולו אנחנו עובדים.

בכל זאת אם אנחנו מנסים ליצור טיפים לפירסום יעיל באפשרותינו לחבר אחד ועוד אחד ולנסות לחבר כמה גורמים יחד שיכולים ליצור עצות טובות מאוד לפירסום. חברות שמדפיסיות פוסטרים למשל יכולות להיות יעילות מאוד בניסוח טיפים לפירסום. חברות שמדפיסות פוסטרים עובדות עם מלאי גדול מאוד של לקוחות ויכולות לדעת להבדיל בין פירסום טוב לפירסום שהוא פחות טוב. על מנת לפרסם עסק או אירוע בצורה יעילה אפשר לקחת את הפוסטרים כדוגמא מוציינת שמכילה אלמנטים חשובים בפירסום

1. גודל- על מנת שנפרסם את עצמנו בצורה טובה אנחנו צריכים לפרסם בגדול. הדפסה של פליירים למשל בכמויות קטנות היא לא יעילה. פוסטרים לעומת זאת הם מוצר דפוס גדול. פוסטרים הם מוצר שאי אפשר להיתעלם ממנו גם אם אנחנו מדפיסים כמות קטנה של פוסטרים. לכן אם אתם מנסים ליצור דוגמא של פרסום באינטרנט טוב קחו לדוגמא את המוצר פוסטרים ותבינו למה הגודל כן קובע.

פוסטרים יפרסמו בצור היעילה כל תוכן בגלל הגודל שלהם. כאשר אנחנו עובדים ליש פוסטרים אנחנו עומדים ליד נייר גדול שאי אפשר להיתעלם ממנו. פוסטרים יכולים להכיל בתוכם הרבה צבעים ולקבל עליהם תמונות ענקיות. לא חייבים להדפיס פוסטרים אם רוצים לפרסם אבל חשוב לקחת את רעיון הגודל מהפוסטרים וללכת איתו קדימה בכל מדיום פירסומי אותו נבחר.

גם כאשר מפיקים פירסומת לטלויזיה צריך לחשוב בגדול ולא להפיק פירסומת קטנה. ככל שנפרסם בצור הגדולה יותר וניקח דמויות גדולות יותר שיפרסמו אותנו כך נצליח יותר. גם שנאחנו מדפיסים פוסטרים חשוב מאוד שניקח דמויות גדולות להדפיס על גבי הפוסטרים שלנו. אפשר להישתמש בכוכבי מוזיקה ובכוכבי טלויזיה גדולים על מנת שהם יעזרו לנו לפרסם את עצמנו. פוסטרים עושים הכל בגדול ולכן חשוב שגם התוכםן של הפוסטרים יהיה גדול.

2. טקסט- בפוסטרים יש מקום גדול לתוכן וטקסט אין גבולות לכמות התוכן שניתן למקם על גבי פוסטרים. גם אם החלטנו להוציא פוסטרים ללא תוכן רב זה בגלל שאנחנו בחרנו זאת ולא בגלל שהיו לנו מגבלות של מקום. בכל מדיום שניבחר לפרסם חשוב מאוד שאנחנו נשלוט בכמות התוכן ולא המקום ישלוט בכמות התוכן.

פוסטרים הם דוגמא מצויינת למוצר דפוס שאנחנו יכולים להדפיס עליו אותיות ענקיות ואנחנו יכולים להדפיס עליו מעט טקסט. העיקר שאנחנו שולטים בתוכן. בטוח יצא לכם גם לראות פוסטרים שמלאים במלל וממש מסבירים ומעבירים אינפורמציה. הדרך שפוסטרים נראים נמצאים בשליטה שלנו. וזה מה שצריך לקחת הלאה. גם שאנחנו מפיקים פירסומת לטלויזיה חשוב שכמות המלל תהיה בשליטתנו ולא יכתיבו לנו את הטקסט. על מנת לפרסם בצורה יעילה חשוב מאוד שיהיה מקום רב לטקסט כמו על גבי פוסטרים.

 



תגיות המאמר: פוסטרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128614 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121504 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111659 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111628 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111420 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118644 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111429 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152402 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146141 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147959 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132296 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131778 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131902 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica