חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי סופר מריו להורדה

מי אינו מכיר את מריו ולואיג'י, גיבורי סדרת משחקי סופר מריו הוותיקה. אלפי גולשים ברחבי העולם מחפשים מדי יום משחקי סופר מריו להורדה כדי להמשיך ולשחק במשחק שקסמו לא פג כבר כמעט שלושים שנה. המשחק שהתחיל כמשחק קונסולה של חברת נינטנדו זמין כיום בגרסאות מקוונות (אונליין) ברשת או כמשחק להורדה למחשבים ביתיים ומכשירים סלולריים מסוימים. עם השנים התפתחו עוד עשרות משחקים המתבססים על גיבורי המשחק המקורי.

במרכז המשחק עומדים האחים מריו ולואיג'י, שיוצאים להציל את הנסיכה מידי המלך קופה שחטף אותה. במהלך מסעם הם משיגים מטבעות ונלחמים באויבים שונים ומשונים כגון פטריות וצבים. המשחק המקורי היה משחק קונסולה ששוחק עם ג'ויסטיק, וכיום משחקים של סופר מריו להורדה מאפשרים לשלוט בדמויות באמצעות מקשי המקלדת של המחשב האישי. מלבד ריצה וקפיצה יכול השחקן לבצע גם פעולות נוספות כגון שחיה ועוד, בהתאם ל"עולם" בו הוא נמצא.

גרסאות שונות

לאלו מאיתנו שמבקשים למצוא מקום טוב שמציע משחקי סופר מריו להורדה מומלץ להתחיל בחיפוש קצר ולראות מהם המשחקים העיקריים שמוצעים באינטרנט. אם שפע האפשרויות מבלבל אתכם, אפשר להמשיך ולחפש מה אומרים הגולשים השונים על הגרסאות. למרות שלכל אחד יש טעם משלו, עדיין אפשר לסמוך על גיימרים ותיקים שיכוונו אתכם למשחקים היותר טובים מבין שפע האפשרויות המוצעות ברשת.

בנוסף למשחק הקלאסי התפתחו, כאמור, עוד גרסאות רבות של משחקי סופר מריו להורדה. חלק מגרסאות אלו נועדו להיות גרסאות "קלות", והן מתאימות למחשבים איטיים יותר או לאלו מאיתנו שרוצים לחוות רק טעימה קלה מסופר מריו לפני שהם נכנסים בכל הרצינות לנושא. לעומת זאת ישנן גם גרסאות מלאות של המשחקים החדישים ביותר של סופר מריו, והן יכולות להתאים הן לחובבים המושבעים והן לשחקנים חדשים שאינם פוחדים "לקפוץ למים".

להוריד את המשחק ולהישאב לקסם

לא משנה איזו גרסה של סופר מריו תורידו, בסופו של דבר ההנאה מן המשחק מובטחת במאה אחוז. לא במקרה מדובר במשחק כה פופולארי שמתאים לכל גיל. מצד אחד דומים משחקי סופר מריו להורדה למשחקי מלחמה מתקדמים, בהם נלחמים באויבים שהולכים ונהיים מאתגרים יותר ככל שהמשחק מתקדם. אך מצד שני הדמויות של השרברב המשופם והמפלצות המוזרות  בהן הוא נלחם הן דמויות הרבה יותר נעימות מאלו שמאכלסות משחקי קרבות נוטפי דם.

לסיום אפשר לומר אם כן כי אם יש לכם כמה דקות חופשיות ואתם מחפשים להפיק מן המחשב האישי שלכם קצת יותר כיף, זה הזמן לחפש כמה משחקי סופר מריו להורדה בחינם. ההורדה של משחקים אלו מהירה מאוד (ובמיוחד כיום בעידן הפס הרחב) וההתקנה דורשת לא יותר מכמה לחיצות כפתור לפני שאפשר להתחיל לשחק. אך כדאי אולי להזהיר כי ברגע שתיכנסו למשחק, יתכן ויעברו כמה שעות טובות לפני שתוכלו להפסיק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195514 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195881 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191676 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144636 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138283 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138174 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica