חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הציוד המושלם לתינוק המושלם

מאת: משה אלוןהורות12/12/2011697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אם כרגע את נמצאת בהיריון מתקדם, ושניכם רוצים להתכונן כמו שצריך לקראתבואו של התינוק, חשוב שכבר עכשיו תתחילו להכין רשימה של ציוד לתינוק שלכם.כמובן שלא צריך להיבהל, אחרי הכל התהליך של הקניות הוא דווקא נעים ונחמד.כדאי גם לקחת בחשבון שחלק מהציוד יכול להגיע בתור מתנה לקראת הלידה שלהתינוק, אבל יש ציוד לתינוקות שתעשו בו שימוש כבר מהרגע שבו תצאו מביתהחולים, ולכן כדאי לרכוש אותו מראש.

התינוק ישן ומתרחץ


אם יש ציוד שתצטרכו לעשות בו שימוש כבר בלילה הראשון - הרי זוהי העריסה. העריסה משמשת את התינוק כבר בימים הראשונים לאחר שיצא לאוויר העולם, ולמעשה הוא ישן בה עד שאתם מרגישים שאפשר להעביר אותו לחדר משלו, ולשכן אותו בתוך מיטת תינוקות. רוב התינוקות ישנים בתוך עריסה עד גיל 3-4 חודשים, אך יש מקרים שבהם הם עוברים מאוחר יותר או מוקדם יותר אל המיטה. עוד ציוד לתינוקות שראוי לציין הוא כמובן האמבטיות שמיועדות לתינוקות. בימים הראשונים עוד אפשר לרחוץ את התינוק בכיור, אבל תתפלאו לראות כמה מהר הוא גדל - ואז צריך כבר אמבט מיוחד על מנת לרחוץ אותו. האמבטיות שיש היום לתינוקות הן נוחות מאד, ואף מותאמות לגוף התינוק, על מנת שיוכל לשכב בהן בצורה חופשית.

רכשנו את הכל בקלות


כשהתינוק שלנו עמד לצאת לאוויר העולם, רצינו לבחור עבורו את הציוד הטוב ביותר. חיפשנו דרך הרשת חנות שמוכרת ציוד לתינוק והגענו לתוצאות נהדרות. דרך החנות רכשנו עריסה ששימשה אותנו כבר בלילה הראשון מחוץ לבית החולים, וגם אמבטיה שהתחלנו לעשות בה שימוש כשהתינוק היה כבר קרוב לגיל חודש ימים. המוצרים הללו משמשים אותנו כבר כמה חודשים, והם איכותיים במיוחד. ומי יודע? אולי נעשה בהם שימוש גם עבור התינוק הבא, שכבר בדרך...

 



תגיות המאמר: ציוד לתינוקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153381 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152722 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153916 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152774 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151885 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142518 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213972 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204557 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204601 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201446 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201435 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201479 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201616 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica