חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מונחים שרצוי להכיר בעולם המיחשוב לעסקים

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים13/12/20112039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם המחשוב המודרני קיימים מגוון מושגים והגדרות שיש צורך לקלוט. בעלי עסקים רבים נתקלים במושגים מעולם המחשבים שאינם שמעו מעולם, לא מבינים ולא יודעים כיצד להתמודד עם כל המידע החדש. במחקר זה בחרנו להסביר מספר מושגים מרכזיים בעולם המחשוב העסקי – באופן קריא וברור, כך שמי שיש לו עסק יכול להיכנס, לקרוא ולהבין מהם הסעיפים שהוא משלם עליהם. קריאה מהנה!

מהו מחשוב ענן?
פירוש המונח מחשוב ענן הוא למעשה קבלת משאבי מחשב ממקור חיצוני – כלומר המשאבים השונים בהם יש צורך לא נמצאים פיזית בעסק, אלא ממוקמים במקום חיצוני כלשהו. באופן זה, ניתן לקבל שטח אחסון, יכולת עיבוד, יחידות מחשוב ועוד – לפי דרישה ספציפית (כלומר, לפי הצורך הנקודתי, ולא לפי הפוטנציאל), בעלות נמוכה משמעותית מהחזקת אותם משאבים בבעלות החברה ועוד. לרוב – משאבים אלו יהיו זמינים מכל מקום, עובדה התורמת לגמישות העסק ויכולת ההתפתחות שלו.

שרת VPS? מה זה?
כבעל עסק, ודאי שמעת על שרת VPS במצב כזה או אחר, כמשהו הכרחי לעסק שלך. מה זה באמת?
זהו מחשב שאינו ממוקם פיזית בתוך העסק, אבל הוא מתנהל כאילו הוא נמצא בסמיכות מכל בחינה. באמצעות התפתחות התקשורת לאינטרנט וקצב העברת הנתונים, הצליחו להביא את מצב התפתחות השרתים לנקודה בה בעל עסק יכול לחסוך עלויות ולשכור שרת VPS לפי צרכיו והדרישות שלו – מבלי לדאוג ללוגיסטיקה של האחזקה הפיזית בשרת הנמצא בעסק (על העלויות הנלוות). קל להמליץ על שרת VPS לעסק שזקוק לשרת אך מעוניין לחסוך בעלויות ולפתור מראש בעיות לוגיסטיות.

מהו אחסון אתרים?
ברור שכל עסק כעת זקוק לאתר אינטרנט. אחסון אתרים הוא התחום שבמסגרתו מטופל כל הנושא הלוגיסטי סביב אתר האינטרנט. כל אתר צריך לאחסן במקום כלשהו – הן מבחינת הנתונים, התוכן, התמונות והתהליכים השונים המתרחשים ברקע. ספק אחסון אתרים טוב יספק קצב גלישה מהיר, שירות לקוחות איכותי, תשתית המתאימה לאחסון האתר שברשותכם, נפח מספיק לכלל הטקסטים שאתר של העסק מציע וכולי. אחסון אתרים איכותי יכול להוות את ההבדל בין אתר מוצלח לאתר כושל – הן מסיבות טכניות והן מסיבות שירותיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131323 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica