חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטפלות פיליפיניות לטיפול בחולים סיעודיים

כאשר אדם הופך להיות חולה סיעודי, הדבר הראשון עליו חושבים הוא הצורך למצוא עבורו  מטפלת סיעודית. מטפלות סיעודיות נמצאות כמעט בכל הגדרה המתייחסת לחולה אשר אינו מסוגל לדאוג לצרכיו הבסיסיים באופן עצמאי, וזקוק לעזרה ולהשגחה סיעודית. מטפלות סיעודיות הן בעלות חשיבות רבה הן למטופל והן לבני המשפחה אשר שוכרים את שירותיהן, שכן הם מפקידים בידיהן את האחריות על הטיפול באדם החולה היקר להם מאוד. מעבר לטיפול הסיעודי ולהשגחה אשר ניתנת על ידי המטפלת, חשוב מאוד גם הקשר האישי בינה לבין המטופל, בכדי להבטיח שהשהות המשותפת במשך שעות כה רבות מהיום, תהייה באווירה רגועה ונעימה. מטפלת סיעודית אשר מעניקה טיפול מסור לחולה, נוטלת חלק חשוב מאוד בתהליך השיקום הפיזי והנפשי שלו, וכמובן בבריאותו.

העסקת מטפלת סיעודית

אדם שהינו חולה סיעודי לרוב יבקש להישאר בביתו ולהיות מטופל בסביבה המוכרת והנוחה לו. בכדי להשאירו בביתו יש להעניק לו ברוב המקרים השגחה וטיפול סיעודי צמוד, מה שלא מתאפשר לבני המשפחה אשר ממשיכים לנהל את חייהם בביתם ובעבודה, ולכן נדרשת מטפלת סיעודית למטרה זו. תפקידיה של מטפלת סיעודית רבים מאוד ומשתנים בהתאם לצרכיו של המטופל. בין המטלות אשר תעסוק בהם יהיו השגחה על המטופל, בישול, ניקיון, עריכת קניות, הליכה עם המטופל לרופא ועוד.
שהותה של המטפלת בצמוד למטופל תאפשר לו להישאר בביתו הנוח, ולא להזדקק לעבור למוסד סיעודי.

למה לבחור דווקא במטפלות פיליפיניות?

כיום בישראל, מרבית המטפלות הסיעודיות הן עובדות זרות, ויש דרישה גדולה מאוד במיוחד להעסקת מטפלות פיליפיניות. מאחר והמטפלות ברוב המקרים הן אלה אשר תהיינה אחראיות על דאגה לשלום בריאותם של ההורים המבוגרים שלכם, יש להקפיד מאוד על בחירה נכונה במטפלת אחראית, אמינה ומסורה. מטפלות פיליפיניות ידועות במסירותן הרבה למטופלים, הרבה יותר מכל המטפלות האחרות. בנוסף מאחר ובני משפחתם רחוקים מאוד, זמינותה של המטפלת גבוה הרבה יותר, והרבה מאוד פעמים היא הופכת להיות בת משפחה בביתו של המטופל.

ההיבטים העיקריים לבחירת מטפלת סיעודית

ראשית יש להגדיר את הדרישות של התפקיד. יש לערוך רשימה ובה פירוט התפקידים והמטלות שעתידה לבצע המטפלת. שימו לב כי כל חולה סיעודי נזקק לטיפול אחר : האכלה וניקיון הגוף, או גם עזרה בעבודות ניקיון בבית, ישנם חולים הזקוקים להשגחה בת 24 שעות ביממה ולעומתם חולים אשר המטפלת נדרשת להיות עימם 5 שעות בבוקר או בערב, ועוד דוגמאות נוספות רבות. במקרים בהם החולה הסיעודי מתקשה לבצע פעולות כגון הליכה, ויש צורך להרימו מכסא הגלגלים למיטה, יש להקפיד כי המטפלת או המטפל יהיו בעלי כוח פיזי מספק בכדי שיוכלו להתמודד עם המשימה.

המרכיב החשוב ביותר הוא התקשורת הבין-אישית. מטפלות פיליפיניות וכן מטפלות זרות נוספות לומדות את השפה, אך בתחילת העסקתן, ובמיוחד אם הן חדשות בארץ, התקשורת קלה פחות. כדאי לוודא כי ניתן לשוחח עימן באנגלית, גם אם היא אינה רהוטה, אך הדבר החשוב ביותר הוא החיוך והחמימות אותה תוכלו להרגיש מייד. חשוב מאוד כי ההתרשמות שלכם מהמטפלת תהייה חיובית ותרגישו כי אתם יכולים לסמוך עליה ולהיות בטוחים כי הפקדתם את היקר לכם בידיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144849 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144837 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147841 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144886 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144887 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144978 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191808 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197069 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191640 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191608 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191845 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181157 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181325 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica