חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תגדיל את המוטיבציה שלך דרך אבא עשיר אבא עני

אנחנו מאבדים עניין בחיים ומרגישים עייפים, עצבניים וחסרי מוטיבציה. אנו מעוניינים להתחבא מתחת לשמיכה ולא להתמודד עם היום. שמא הינכם גורמים לעצמכם להיות מוצפים בעבודה, או לחילופין סתם חשים עצב אודות הכאב והסבל בעולם ולפעמים סתם מרגיש משועמם בשגרה של חיי היומיום שלך.

אינך לבד. כולנו עוברים תקופות כאלה בשלב כלשהו. החדשות הטובות הנן שאולי היינו יכולים לעשות דבר בנידון.

1) מירב ההתלהבות שהייתה לכם אז יכולה להיעלם. טרם שתעשה דבר שונה, כדאי לקחת מספר דקות לנשום ופשוט להירגע.

רוקן את מוחך מכל הלחץ והדאגה. זהו לוקח הרבה זמן, אבל אל תוותר. אם מחשבות ינסו להיכנס בעדינות דחוף אותם בחזרה החוצה והמשך לשמור על המוח שלך ריק ושקט. קח נשימות איטיות ועמוקות ותלמד לתת לכל השרירים שלך להירגע. שב בשקט ומלא את אותם המצברים שלך. נסו לעשות את זה מדי יומיים, או לחילופין אף 2 פעמים ביום.

אנחנו צריכים זמן שקט כמה שאנחנו חייבים כל דבר אחר בחיים. תן לעצמך את המתנה של שלווה פנימית.

מפעם לפעם שאתה תבדוק איך תעשה כסף ברשת ?

 

תגלה שהחלטות שביצעת בתקופה רגועה אלו הכי יעילות.

2) השג השראה - קרא משהו על מוטיבציה, השראה או לחילופין משהו מרומם. עבור על אודות מגוון תמונות של טבע יפהפה, או לחילופין סתם תקרא משהו הומוריסטי. במודע להעביר את אותם המחשבות שלך למקום טוב מעט יותר. התמקדות באופן בלעדי בעבודה ובמטלות היומיומיות שלנו בחיים עלולים להשאיר לכם הרגשה רעה.

הספר אבא עשיר אבא עני ייתן לך הרבה השראה.

אנשים דווקא צריכים לבקש עניינים שיעזרו לנו לרומם את רוחנו ואת מצבי הרוח שלנו.

אל תתמהמהו שההשראה תבוא לדפוק על דלת הבית של העסק שלך, צא לאתר אותה.

תוכל לדוגמא להתחיל עם שיווק רשתי באינטרנט ולהגדיל את ההכנסה שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר, בן 27 מת"א. עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ויוצר הכנסה נוספת דרך מספר פרוייקטים נוספים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו

מאת: אמיר פטיטועיצוב פנים22/09/141270 צפיות
החלטה חשובה שקיבלתי לשנה הקרובה היא להתחיל לעשות שימוש בנורות חיסכון כדי לשמור על הסביבה גם בחשמל שאפשר לחסוך וגם בכך שהנורות מחזיקות הרבה יותר מדי.

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143329 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: אמיר פטיטורכב01/09/141306 צפיות
כדאי לך ללמוד עוד על התחום של קורס נהיגה מתקדמת כדי לשפר את התוצאות שלך וזאת בעיקר בעזרת שימוש במומחים

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 03/08/141022 צפיות
גופי תאורה חסכוניים יכולים לעזור לך גם לעצב את הבית וגם לחסוך כסף על חשמל. אם אתה רוצה אתה יכול להתקין נורות לד שיעזרו לך לשמור על הסביבה.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 23/07/1417780 צפיות
היום אפשר לייצר הכנסה דרך עיצוב תאורה מהבית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף בעזרת שימוש בנורות לד. כנסו לכתבה ותקבלו את כל המידע כדי להבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205509 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196064 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194044 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173125 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162640 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162371 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica