חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועצי משכנתאות - היתרונות

איך לקחת משכנתא?

תחום המשכנתאות הוא אחד התחומים המורכבים ביותר להבנה, בכל הקשור להתנהלות הפיננסית של משפחות. זהו גם אחד התחומים החשובים ביותר, שכן ההשלכות של כל החלטה בו הן בעלות השפעה גדולה וארוכת טווח על החיים הפיננסים של הלוקחים אותן.

מסיבה זו משפחות רבות בוחרות בשנים האחרונות להיעזר בשירותים של יועצי משכנתאות. יועצים אלה מלווים את המשפחה במגעים ובפגישות מול נציגי הבנקים למשכנתאות, ועוזרים לה לבחור את מסלול המשכנתא ואת ההצעה הטובה ביותר.

חשוב לזכור, הבנקים למשכנתאות הם בעלי אינטרס, כך שההצעה שהם נותנים ללקוחות לא תמיד משרתת את האינטרסים של המשפחה בצורה הטובה ביותר. לעומת זאת, יועצי משכנתאות, שהם גורמים ניטרליים נטולי אינטרס, יכולים לסייע ולתת עצות אמינות.

תהליך העבודה המקובל מול יועצי משכנתאות כולל בדרך כלל פגישה ראשונית עם מספר יועצים, על מנת להתרשם מהם באופן אישי. מדובר בפגישות ללא כל התחייבות מצד המשפחה שלוקחת את המשכנתא – והן נועדו להתרשמות כללית של שני הצדדים זה מזה.

לאחר שבוחרים את הגורם שיספק לכם יעוץ משכנתאות – הוא מתחיל לבנות ביחד עם המשפחה את מסלול המשכנתא העדיף לה, בהתאם למצבה הפיננסי בהווה והתחזיות שלה לעתיד. כמו כן יש לקחת בחשבון את נתוני השוק הרלבנטיים בתקופה ואת השינויים שעשויים להתרחש בעתיד. לאחר מכן ניגש היועץ לבנקים השונים ומבקש מהם הצעות בהתאם למסלול המבוקש. את ההצעות הללו הוא משווה אחת לשניה – ולאחר מכן מנהל מו"מ מול הבנקים על מנת לשפר אותן. בסופו של דבר הוא מגיש למשפחה את ההצעות הטובות ביותר כך שהיא יכולה לבחור מתוכן.

שווה להכיר: חברת "משכן ביצועים פיננסיים" היא חברה חדשה שפועלת בארץ ומספקת שירותים של יעוץ משכנתאות למשפחות ולמשקיעים. החברה עוסקת גם בכל מה שקשור להלוואות ויעוצים פיננסיים, ומספקת מגוון שירותים בתחום לפרטיים, לחברות ולעסקים. החברה מעסיקה יועצים בהרמה הגבוהה ביותר בעלי נסיון רב, שמספקים שירותים בתחומים השונים שהוזכרו. זכרו - יעוץ מסוג זה יכול לחסוך לכם כסף רב. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, אתם מוזמנים לגלוש לאתר החברה. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14901 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141050 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131115 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131287 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131120 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132534 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131400 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222558 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222551 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222528 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222544 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222831 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222869 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222869 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica