חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרכת מכירות - מה עושים בהדרכות מכירה ?

מאת: אסף שמעוןהשמה31/12/20111010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הדרכת מכירות - מעט רקע

כפי שכל תחום עיסוק דורש סט כישורים רלוונטי, כך גם מכירות. אנשי מכירות יכולים טובים ובעלי הכישורים המתאימים אך ללא הדרכת מכירות נאותה עלולים להיות מבוזבזים... הדרכות מכירה נועדו, בין היתר, לחזק את התכונות הקיימות באנשי המכירות ולמקד אותן להגדלת מכירות באופן שקול שיחזיק לאורך זמן.

הדרכת מכירות - גיוס אנשי מכירות

אחד הסעיפים החשובים שיש בכל הדרכת מכירות הינו גיוס אנשי מכירות. על מנת שצוות המכירות יהיה אפקטיבי הוא חייב להכיל מוכרנים מתאימים, לא כל אדם מתאים להיות איש מכירות, ולא כל איש מכירות מתאים להיות מוכרן בכל עסק. ישנן מספר תכונות אופי אשר מחויבות להימצא בכל עובד בצוות המכירות, להלן כמה תכונות עיקריות (חלקן נלמד בעת הדרכת מכירות וחלקן חלק אינהרנטי שבעובד):

1. אמינות - כל הדרכת מכירות תציין כמה חשובה תכונה זו... ללא אמינות איש מכירות סופו להיכשל ולהקרין על העסק אור שלילי.

2. מקצוענות - הדרכת מכירות מקצועית תבליט את המקצוענות כערך עליון, כמובן שמקצוענות בתחום בו צוות המכירות עובד ניתנת ללימוד ע'י אימון מכירות מתמשך החוזר על עצמו מעת לעת.

3. דייקנות - איש מכירות ישמע על כך רבות בכל הדרכת מכירות בהן ייקח חלק. הדייקנות היא הכרח, בעת גיוס אנשי מכירות ניתן לזהות מראש את אלו אשר דייקנות אינה מאפיין חזק שלהם, וכך לראות אם יש תכונות מפצות או שמא אין לאיש המכירות מקום בעסק.

ישנן תכונות נוספות אך על כך במאמר הבא...

הדרכות מכירה - השלב הבא

לאחר הליך גיוס אנשי מכירות מתחיל למעשה אימון מכירות לכל אנשי הצוות (מוכרנים ומנהלים כאחד).

הדרכת מכירות היא חלק מאימון מכירות, היא החלק הפרקטי הרלוונטי במיוחד לאנשי מכירות (חדשים או ותיקים). הדרכות מכירה נוגעות במספר רב של סיטואציות, מדברות על ניהול פגישה, קשר עם הלקוח הפוטנציאלי ועוד.

הדרכת מכירות והדרך אל הגדלת מכירות

כמו כל דבר ששווה משהו, גם הדרכת מכירות לוקחת זמן ומאמץ לא קטן מצד המשתתפים בה. הדרכת מכירות טובה תכין את אנשי המכירות (שעברו הליך גיוס אנשי מכירות) לקראת מפגש עם השוק, הלקוחות הפוטנצאליים שבו וכל מי שנמצא בו עימו עליהם להיות באינטראקציה כלשהי.

במאמר הבא על הדרכות מכירה נדון בזיהוי אלמנטים חשובים בלקוח המיועד: נענה על שאלות חשובות כגון: מי המשתמש, מיהו היועץ? מי המשלם? ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174136 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152737 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151912 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151825 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152025 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151644 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151766 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica