חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפסקת עישון- האם דבר אפשרי או מאמץ מיותר? ואיך מפסיקים לעשן?

מאת: beni66הפסקת עישון 01/01/20121100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גמילה מעישון האם אפשר להגמל מעישון סיגריות? כיצד אפשר להפסיק לעשן? מה הדרך לגמילה מעישון סיגריות? ברור לכל שעישון מזיק לבריאות וצריך להפסיק לעשן בהקדם האפשרי. ישנם אנשים שיאמרו שהעשן אינ מזיק להם, הם לא לוקחים לריאות, הם אפילו מכירים מישהו זקן שמעשן כבר מגיל 10 ולא קרה לו כלום, ועוד ועוד טענות לא הגיוניות, אולם האמת היא שהסיגריות הורגות, העשן ממלא את הגוף בחומרים רעילים וממכרים והסיכוי לסרטן עולה בצורה משמעותית אצל מי שמעשן. התעלמות מכך היא טפשית. עדיף למעשן לאמר לעצמו שהוא מודע לסכנות של העישון אבל אין לו או דרך להפסיק או שלא הצליח להפסיק לעשן, מאשר יתווכח על כך שהעישון מסוכן או מזיק. גם אם מעונינים להפסיק לעשן, הפסקת עישון הינה פעולה קשה הדורשת כוח רצון רב, כמעט כמו ביצוע דיאטה. מי שיש לו כוח רצון לא צריך לעשן, לא מדליק סיגריה אחרי סיגריה אחרי סיגריה ולא צריך להתמודד עם בעיית עישון שלא התחיל בה מלכתחילה. מי שחסר כוח רצון מחפש דרכים ועצות כדי להפסיק לעשן. אולי נועץ בפורום גמילה מעישון, אולי פונה למכון אברמסון לגמילה מעישון או למכונים שונים, אולי קורא מאמרים, אתרים, חומר רפואי העוסק בתופעות הלוואי של העישון ובחשיבות ההפסקה של עישון סיגריה. כיום ישנן דרכים רבות העוזרות לך בהפסקת עישון, אך בכולן הגמילה לא תהיה מוצלחת אם המעשן לא יגיע להחלטה שהוא מעונין להפסיק עם הסיגריות באמת. הדרכים לגמילה מעישון הן: פורומים בנושא גמילה מעישון קריאת חומר מקצועי על עישון זריקת גמילה מעישון טיפול רייקי, הילינג או שיטה רוחנית אחרת. מסטיק ניקוטין הלם נפשי לאחר התקף לב, שבץ או בעייה רפואית אחרת שנגרמה עקב הסיגריות גמילה בהיפנוזה תחליפים אורליים אחרים סיגריה חשמלית ועוד בכל מקרה הדרך לכך לא קלה וצריך להתמודד עם הבעיות הרפואיות של העישון, עם תופעות הלוואי של הפסקת העישון ועם הקושי של גמילה מעישון, גם מבחינה הבריאותית וגם מבחינה הנפשית ויפה שעה אחת קודם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על סין

אופטומטריסט בת"א

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת beni66

מאת: beni66צרכנות09/10/111022 צפיות
בעידן האחרון קיבלתי כמה זר פרחים נאים, זרי הפרחים הראשון הוא סידור פרחים פרחים נאים של יום הולדת וזמן אינם אחרי מכן, זכיתי לקבל משלוחי פרחים ייחודי, שבו נשזרו פרחים העשויים שוקולד איכותי – לרגל שיווק אתרים בעבודה. משלוחי פרחים כאלו גרמו לי להחכים באורח מוחלט, כי הזמנת משלוחי פרחים היא בלי כל כל ספק בין הדרכים הנוחות הרבה והנפוצות להבעת חיבה, תודה או לחילופין הוקרה. לא קיים זה בהכרח מפתיע שרבים רבים מעדיפים לעשות הזמנת זר פרחים, לרבות פרחים עבור יום הולדת, פרח פרחים עבור יום נישואין אם לחילופין זר פרחים לטקסים לא רגילים נוספים,

מאת: beni66ניהול תוכן14/08/111112 צפיות
פרסום באתרי מאמרים נותן אפשרות לקדם את האתר שלך, בית העסק, עסק פרטי, רעיון או מוצר. גם היום אחרי עדכוני גוגל האחרונים, עדיין יש ערך ניכר להוספת מאמרים באתרי מאמרים.

מאת: beni66רהיטים04/07/111090 צפיות
רצונו של כל אדם הוא להרוויח הרבה מאוד כספים בלי לעזוב את הבית ובלי לעבוד. ומה טוב הרבה יותר מאשר להרוויח כספים בישיבה בבית מול המחשב, לגלוש באינטרנט ובמקביל להרוויח סכומי כסף מרחבי הרשת היישר אל החשבון שלך.

מאת: beni66עסקים מקוונים25/05/111253 צפיות
מה האמת מאחורי הסיפורים על כסף גדול באינטרנט? האם אפשר באמת להרוויח בקלות ברשת?

מאת: beni66שוק ההון19/03/111186 צפיות
הביטוי פורקס מתייחס לשיטת מסחר והשקעה במטבע חוץ, ומבוסס על קניה ומכירה של מטבעות שונים ויצירת רווח כספי מההפרש בין שערי המטבעות. למשל קניית דולר תמורת יורו, מכירת יורו תמורת פרנק שוויצרי וכדומה.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131723 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138939 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica