חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי מאמרים: כלי חשוב לפרסום וקידום כל עסק או אתר

מאת: beni66ניהול תוכן14/08/20111112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצות לפרסום באתרי מאמרים

אתרי מאמרים מאפשרים פרסום תוכן למטרת פרסום, קבלת קישורים רלוונטיים, השגת תנועת גולשים או גם וגם. הפרסום באתרי מאמרים הינו חלק בלתי נפרד מכל מיתוג אישי באינטרנט או קידום אתרים.מה עושים כדי שיאשרו את המאמר שלי? חלק מאתרי המאמרים מאשרים באופן מיידי את המאמר וחלק בודקים אותו לפני כן. מי שמאשר את המאמרים עובר על הרבה מאוד מאמרים בזמן קצר, לכן צריך להקל עליו ככל הניתן ולאפשר לו לזהות במהירות אם המאמר ראוי לאישור.

עצות למאמר שיאושר במהירות: לא לשים תמונות! תמיד יש בעיה של זכויות יוצרים עם תמונות, האתר לא מחזיק עורך דין צמוד ולא יכול לבדוק נושא זה. להמנע גם מסמלים של החברה שמפרסמת את המאמר, מתמונות של עובדים, מבנים או סחורה של מפרסם המאמר. אפילו להמנע מתמונות סניפים של הרשת. בכל מקרה לתמונות ערך קידומי נמוך. לכתוב תוכן איכותי וסביר, אין צורך להמציא תוכן מורכב או מסובך מדי, ויספיק תוכן פשוט ולענין המסכם מספר נקודות עיקריות בנושא. להקפיד על מאמר באורך תקין בהתאם לתנאי השימוש של אתר המאמרים. קצר מדי יפסל, ארוך מדי יחשד כמועתק.

מאמר ללא קישור הינו חשוד, במקרה הטוב מנהלי אתר המאמרים ישקיעו זמן כדי להבין מדוע אין בו קישורים ובמקרה הרע יפסלו את הפרסום.

איך לשפר את ערך המאמר שהוספתי באתר מאמרים? אתר מאמרים מקדם בד"כ רק את עמוד הבית ועמודים ספורים נוספים. רוצה לקדם את המאמר שלך? צור מספר קישורים אשר מפנים אליו מאתרים אחרים. כדאי לבדוק את מבנה החתימה. באתרי מאמרים שונים יש צורך להשתמש בקוד ספציפי על מנת שהקישור יפעל. הקפד לשים קטגוריה נכונה ולתת מילות מפתח.דברים שגורמים למוניטין שלילי של הכותב, כך שמאמריו נבדקים שוב ושוב:

הכנסת פרסומות ואפיליאט. לשון הרע- מאמר עם לשון הרע יגרום לבדיקה מחודשת של כל מאמרי הכותב. צורת כתיבה לא איכותית או ניסוחים מעורפלים. מאמר לא שום ערך לתוכן. רובוטים ובוטים אשר מכניסים את המאמרים בצורה לא אסתטית, למשל: פונט קטן או גדול מדי, רווחים מוגזמים בתוכן ועוד. עודף קישורים. עיצוב יחודי ומיותר, הדגשת מילים, צבעים מיותרים, קוד לא נקי ועוד. AUTOREFRESH חיצוני להגדלת מספר צפיות כתיבת "כל הזכויות שמורות" דבר שמתנגש בתנאי השימוש של אתר המאמרים.כדאי לזכור שמעבר הערך הקידומי של המאמר מבחינת SEO, יש אחוז מסוים של גולשים שפונים לקבלת מידע נוסף, שירות או קניית מוצר. לכן צריך תמיד לתת קישור לדף נחיתה של מכירה או פרטים נוחים ליצירת קשר, טלפון, מייל וכדומה. חבל להפסיד לקוחות אלו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על סין

אופטומטריסט בת"א

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת beni66

מאת: beni66הפסקת עישון 01/01/121101 צפיות
עישון הינו דבר מזיק, מסוכן ובעל השפעה שלילית על הגוף. למרות זאת אנשים רבים מעשנים ללא יכולת להפסיק. הבעיה העיקרית בגמילה מעישון היא שהמעשן אינו מעונין להפסיק בכך למרות שהוא מודע לסכנות הרבות, וגם אם הוא מוכן להפסיק- מירב הסיכויים הם שהוא לא מסוגל לחדול מההרגל המזיק של העישון.

מאת: beni66צרכנות09/10/111023 צפיות
בעידן האחרון קיבלתי כמה זר פרחים נאים, זרי הפרחים הראשון הוא סידור פרחים פרחים נאים של יום הולדת וזמן אינם אחרי מכן, זכיתי לקבל משלוחי פרחים ייחודי, שבו נשזרו פרחים העשויים שוקולד איכותי – לרגל שיווק אתרים בעבודה. משלוחי פרחים כאלו גרמו לי להחכים באורח מוחלט, כי הזמנת משלוחי פרחים היא בלי כל כל ספק בין הדרכים הנוחות הרבה והנפוצות להבעת חיבה, תודה או לחילופין הוקרה. לא קיים זה בהכרח מפתיע שרבים רבים מעדיפים לעשות הזמנת זר פרחים, לרבות פרחים עבור יום הולדת, פרח פרחים עבור יום נישואין אם לחילופין זר פרחים לטקסים לא רגילים נוספים,

מאת: beni66רהיטים04/07/111090 צפיות
רצונו של כל אדם הוא להרוויח הרבה מאוד כספים בלי לעזוב את הבית ובלי לעבוד. ומה טוב הרבה יותר מאשר להרוויח כספים בישיבה בבית מול המחשב, לגלוש באינטרנט ובמקביל להרוויח סכומי כסף מרחבי הרשת היישר אל החשבון שלך.

מאת: beni66עסקים מקוונים25/05/111253 צפיות
מה האמת מאחורי הסיפורים על כסף גדול באינטרנט? האם אפשר באמת להרוויח בקלות ברשת?

מאת: beni66שוק ההון19/03/111186 צפיות
הביטוי פורקס מתייחס לשיטת מסחר והשקעה במטבע חוץ, ומבוסס על קניה ומכירה של מטבעות שונים ויצירת רווח כספי מההפרש בין שערי המטבעות. למשל קניית דולר תמורת יורו, מכירת יורו תמורת פרנק שוויצרי וכדומה.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183772 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182815 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144130 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148382 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica