חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות בת מצווה לערב מיוחד

מאת: שירה דרוריבר ובת מצווה01/01/20122361 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הרגע בו את חוגגת את בת המצווה שלך ואת מלכת האירוע. נאחל לך קודם כל מזל טוב, כי את עומדת לעבור חוויה מיוחדת ומדהימה. בת המצווה זה אירוע שמציין את המעבר הרשמי שלך מילדות לבגרות ואם את כבר מרגישה בוגרת, כדאי לחגוג את המאורע בכך שתהיי מלכה לערב אחד. כדי להיות המלכה את צריכה את השמלה הכי יפה והכי זוהרת שיש! תוכלי לבחור מתוך מבחר רחב של שמלות בת מצווה מדהימות, שיהפכו את הערב לערב הזוהר ביותר בחייך.

הכניסה המיוחדת

לאחר שתבחרי שמלה זוהרת מתוך מבחר שמלות בת מצווה שתראי בחנויות, תוכלי לתכנן את הכניסה המיוחדת שלך לתוך אולם האירועים. מה, לא תפתיעי את האורחים שבאו לחגוג איתך? את תיכנסי לאירוע שלך כמו כוכבת מהוליווד. תדמייני לעצמך כניסה לאולם עם שטיח אדום או אורות זרקור המכוונות אלייך. כולם יראו את השמלה היפה שלך וידעו שאת מלכת האירוע. יש אין סוף כניסות מרשימות שיכולות להפתיע את כל האורחים שבאו לחגוג איתך את בת המצווה, את רק צריכה לבחור אחת. זכרי - עם השמלה הנכונה, זה לא משנה איך תיכנסי לאירוע, כולם כבר ידעו מי מלכת בת המצווה גם בלי להגיד שום דבר.

המופע המרכזי

אז בחרת כבר שמלה מתוך שמלות בת מצווה מרהיבות, נכנסת לאולם האירועים בדרך הכי מיוחדת שיש. עכשיו זה הזמן למופע המרכזי. יש לך תחביבים? מצוין! כאן זה המקום להראות את כל התחביבים שלך. תוכלי להראות את הכישרונות האהובים עלייך אל מול כל האורחים שבאו לראות אותך בחגיגת בת המצווה שלך. אם את מתאמנת על נגינה על כלי מסויים, יודעת לרקוד ג'אז או ריקודים קלאסיים, את יכולה להרים מופע שירשים את כולם. את יכולה כמובן גם לשתף את חברייך וחברותייך ולארגן מופע יחד איתם. תדמייני לך הופעה בה את עולה לשיר וחברותייך מצטרפות אלייך במקהלה. תהיי יצירתית ותחשבי מה הכי מאפיין אותך ויעניין את האורחים. אך זכרי תמיד - את הכוכבת הראשית של המופע!

שמלות בת מצווה - הכוכבת הראשית

את אומנם לא נמצאת כרגע בסרט, למרות שנכנסת לאולם על שטיח אדום ולמרות שבחרת שמלה מדהימה מתוך שמלות בת מצווה מיוחדות של כוכבות מהסרטים - אך את הכוכבת של האירוע ואת צריכה יחס של כוכבת! לכן, בכל שלב באירוע, אפשר לבקש שיקרינו סרטים עלייך וקליפים בכיכובך על מסכים ענקיים בפני אורחי האירוע. הקליפ או המצגת יכולים להיות חלק מהתוכנית האומנותית או שהם יכולים בנפרד להיות ברקע. כחלק מההתכוננות שלך לבת המצווה, תביימי סרט, תקליטי קליפ, תכיני מצגת עם תמונות אהובות עלייך עם חברות וגם תמונות שלך לבדך, וממש תהיי כוכבת גם של הסרט וגם של בת המצווה שלך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתבת ועורכת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דרורי

מאת: שירה דרורילימודי שפות31/03/146494 צפיות
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל וכך ילדיהם מחמיצים חוויה משנת חיים והזדמנות להעניק לילדיהם חוויה לימודית מסוג אחר. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על סאמר סקול, כדי להבין שמדובר בחוויה בטוחה לא פחות מאשר מעשירה

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147305 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141507 צפיות
מדוע נושר השיער ואיך התזונה קשורה לזה? דברים חשובים על נשירת שיער ובריאות, הזנה והרגלים נכונים

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141175 צפיות
הורים רבים, שהילד שלהם אובחן כבעל הפרעות קשב וריכוז, לא יודעים כיצד להתמודד עמו על בסיס יומיומי. שגרה חשובה לכל ילד ובמיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/149001 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: שירה דרוריעיצוב גרפי05/12/138111 צפיות
תהליך מיתוג של עסק מתחיל בבחירת לוגו לעסק. הלוגו יהפוך עד מהרה לסימן ההיכר והזיהוי של העסק ואנשים יזכרו אותך או את העסק שלך על פי הלוגו. החשיבות של הלוגו נובעת מכך שלהלוגו יתנוסס על גבי מודעות הפרסום, יככב באתר האינטרנט או יופיע על גבי כרטיסי ביקור מודפסים, בחותמת המייל. אין ספק שעיצוב הלוגו או הבחירה בלוגו מתוך תבנית הינה בחירה מיתוגית חשובה בעלת השפעה רבה לאורך זמן. לפניכם מספר החלטות שיש לקבל לפני ובעת בחירת לוגו לעסק.

מאת: שירה דרורילימודי שפות25/10/137696 צפיות
כמה סיבות למה סאמר סקול היא הבחירה הכי טובה שלכם לקיץ לנוער שלכם בבית. ספקו להם את החוויה והאווירה שמגיעה להם בקיץ הזה, כדי שיזכרו אותה לכל השנה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195841 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181626 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181330 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182066 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182704 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172311 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172666 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica