חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפת קישורים - קידום אתרים

מאת: יובל שגיאקידום אתרים02/01/2012724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המרכיב המרכזי כיום בקביעת הדירוג של דף מסוים באינטרנט באמצעות מנועי החיפוש, הוא בניית או החלפת קישורים. בניית קישורים יכולה להעלות את דירוג האתר שלך. הגורמים המכריעים בעת בניית קישורים הם כמות הקישורים שמובילים לאתר, הדירוג של אותם מקשרים והנושא שמקשר אליך. בניית קישורים היא למעשה התחום היחיד בקידום אתרים שאינו דורש ממך להיות מומחה בתחום, אך דורש עשייה והכנות. אחד המרכיבים החשובים בבניית קישורים הוא "נושא הקישור". "נושא הקישור" הוא בעצם הביטוי\המילים, הלינק -  שעליהם יש ללחוץ כדי להגיע אל העמוד אליו הקישור מוביל, ובמקרה הנדון אל האתר שלך. חשוב לשמור על רלוונטיות טקסט הקישור בעת בניית קישורים אך חשוב גם לגוון מידי פעם ע"מ שהאלגוריתם של מנוע חיפוש כלשהו לא יעניש אותנו. איך ניתן לגוון את טקסט הקישור בעת בניית קישורים ? אפשרות אחת היא להוסיף מילים מסוימות ואפשרות שנייה שראוי לבצע גם לעיתים תכופות היא להשתמש בחלופות מילים. לפי גוגל, קישורים המצביעים לאתר מסוים יקבעו את האמון של גוגל. אם נוצרה בניית קישורים איכותית לאתר מסוים, כאשר תחפשו את הביטוי\המילים שנכתבו, תמצאו את האתר שעבורו הכנתם את הקישורים. .זה קידום אתרים איכותי

ביטויים רבים יותר מופיעים יתנו התמקדות של מנועי החיפוש בביטויים המרכזיים. יש לגוון בעמוד שאליו מקשרים ולשים לב שלא כל בניות הקישורים הדדיות.

רוב האלגוריתמים של מנועי החיפוש בתקופתנו מסתמכים הרבה על שכיחות הקישורים המצביעים לאתר. קישורים אלה המצביעים לאתר מסוים נקראים קישורים נכנסים וראוי להפנות אליהם הרבה זמן בעת קידום אתר והחלפת קישורים. מספר הקישורים וכמובן הטיב שלהם, הם לכאורה ה-Link Popularity בעיני מנועי החיפוש. דירוג ה-Page Rank של גוגל מסתמך אך ורק על קישורים נכנסים. על פי האלגוריתם מבית גוגל - ככל שיש יותר קישורים נכנסים כך דירוג האתר יעלה.

תוכן האתר מאוד חשוב, ומשפיע מאוד בעת התחשבות מנוע החיפוש במאפיין מדד בניית קישורים. אם תוכן האתר שלך יהיה מעניין הקישורים יבואו מעצמם. כתיבת מאמרים בעלי תוכן טוב. זוהי אופציה טובה מאוד ליצירת קישורים נכנסים לאתר שלכם. מנועי החיפוש אוהבים לראות מאמרים עם תוכן טוב. הקישור הנכנס יגיע בצורת קרדיט לאתר שלכם שתוסיפו במאמר.

הוספת האתר למדריכים וספריות מקוונות, אתרי אינדקס ועוד.

לאחרונה הורגש שמנועי החיפוש מתמקדים יותר בקישורים מפוסטים בבלוגים איכותיים ומאתרי מדיה איכותיים - קחו זאת לתשומת לבכם.

בעת בדיקת העמוד ממנו התקבל קישור יוצא לאתר שלך, יש לבדוק האם הקישור שקבלתם לא מכיל JavaScript או Redirect וכמובן שלא יבוא בתור תמונה אלא אך ורק בתור קישור טקסטואלי.

מספר כללים נחוצים:

  1. מיקום הקישור בדף המקשר.
  2. קישור מעמוד בנושא שלכם.
  3. כמות הקישורים היוצאת מאותו עמוד.
  4. עמוד תוכן.
  5. קישור מודגש עם טקסט מצורף המסביר על האתר.
  6. בדקו שלעמוד צפוי או קיים דירוג PageRank -.
  7. בקשו שהקישור יופיע בעמודים ספציפיים ולא בכל האתר.
  8. יש עדיפות לעמודים שמופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש אם יש לאותו ביטוימתחרים.
  9. וותק הדף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל,

פיתוח, עיצוב וקידום אתרים.

מג'נטו, ג'ומלה, וורדפרס וPHP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל שגיא

מאת: יובל שגיאקידום אתרים08/02/12960 צפיות
ישנם בהחלט מצבים בהם אנחנו רוצים שחלק מתכני האתר לא יופיעו במנוע החיפוש, לעיתים אנו מעוניינים שעמוד הלוגאין של אתר האינטרנט שלנו לא יוצג לראווה בגוגל, או שתוכן מסוים, אחר, לא יאונדקס מסיבות כאלו ואחרות.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים08/02/121172 צפיות
אנחנו יודעים לומר כמעט בוודאות כי אין כמעט גולש באינטרנט שלא מכיר את הפורמט של הקבצים PDF. מסמכי PDF כל כך נפוצים עד שאין כמעט אתר, חוברת מידע ותוכן כזה או אחר ובמיוחד אתרי אינטרנט של חברות גדולות. פיתוח אתר מתבסס על יכולת לשים דגשים גם על פורמטים שיוכלו להיות מוצגים באתר לפי נוחות המשתמש, ללא הגבלה לפורמט אחד או אחר.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים04/02/12913 צפיות
הדבר הטוב ביותר לגבי בניית אתרי אינטרנט הינה העובדה שכל אחד עם כל רעיון, יכול להקים אתר אינטרנט כמעט בחינם ובעצמו. בניית אתר אינטרנט פשוט, עלותו כ-4 שקלים ליום כשהאתר פעיל. כלומר, קיימים מיליונים של רעיונות חדשניים ברחבי האינטרנט שפעילים בכל רגע נתון. אתרי האינטרנט פונים לקהלי היעד שלהם ברחבי העולם בנפחים וכמויות עצומים. ..

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12939 צפיות
כדאי מאוד לקחת בחשבון הקמת דף נחיתה או להשקיע בשדרוג דף נחיתה קיים על פני הבאת טראפיק נוסף לאתר, שאינו מועיל כלל. תנו את הדעת בעמוד נחיתה מעולה שיוכל להפיק יחסי המרה מעולים בהתאם. תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש...

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12970 צפיות
אם הגעתם עד לכאן כדי לקרוא את המאמר הזה, אתם מבינים שאתם ראויים גם כן להגיע לתוצאות החיפוש הרלוונטיות לכם ולהופיע בהתאם ראשונים בגוגל. יותר מכך, אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה, אתם רוצים מאוד להיות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל...

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/12864 צפיות
בעשור בו אנו מתכבדים לקחת חלק משמעותי, בו המחשוב והטכנולוגיה גוברים על כל תחום אחר ברייטינג העולמי – סביבתי או אישי - האינטרנט הינו בסיס מידע עיקרי, משמעותי ומשפיע ביותר בכל דקה ודקה מחיינו. רשת האינטרנט הופכת זמינה יותר עבורנו, אפשר לומר כמעט בכל תחום. פיתוח אתרי אינטרנט מהווה דלת לעולם עיסקי ופרטי מאוחד.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/121067 צפיות
טרקום מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות שירותים המותאמים לצרכי הלקוח הפרטי, אופי העסק או הארגון. מי לא מעוניין בחשיפה של העסק שלו באינטרנט? חשיפה היא הדבר החשוב ביותר לעסק, מאחר והיא ברמה כזו או אחרת, מה שמביא לקוחות בעידן המדיה לעסק. לכן, חשוב מאוד לבצע פיתוח אתר אינטרנט בצורה מיטבית, ליצור חווית משתמש נעימה ולגרום לאתר למכור. מומלץ לבחון מה עושים האחרים באותו התחום ולהיות עם היד על הדופק. בעידן שלנו זה פשוט מאוד: מחפשים בגוגל. יחד עם זאת, נציע כאן רק לקבל השראה ואז לבצע פיתוח אתר תדמיתי אישי ומקורי

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213440 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica