חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות גיבוש

מאת: הילה תחביבים02/01/2012990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדנאות גיבוש.

סדנאות גיבוש הינן סדנאות שלרוב מיועדות לעובדים של ארגון או של חברה כלשהי ורוצים שהם יתגבשו יחדיו ויעבדו טוב יותר ובסביבה נעימה יותר. כאשר העובדים מגובשים מקום העבודה הופך להיות למקום אשר נעים יותר להגיע אליו ולא פעם שתפוקת העבודה בו יותר גבוה. כאשר העובדים מסוכסכים זה עם זה או כאשר שוררת ביניהם אווירת ניכור יכולים המנהלים בהחלט לשקול לשלוח אותם אל סדנאות גיבוש. לרוב סדנאות גיבוש הינן סדנאות חווייתיות מאין כמוהן.

העובדים יעשו יחד פעילויות שונות ומהנות מאוד וירגישו קרובים יותר זה אל זה. המטרה היא שלאחר סדנאות גיבוש האווירה במקום העבודה תשתפר פלאים, העובדים יהיו מוכנים לתת יד זה לזה, הם יכירו אחד את השני טוב יותר וכך כולם ירוויחו- גם מקום העבודה, גם המעסיק וגם העובדים. הרי אין דבר טוב יותר מאשר לבוא למקום העבודה עם חיוך גדול על הפנים.

סדנאות גיבוש אינן תמיד דומות זו לזו ויש מספר גדול של סדנאות גיבוש אשר המעסיק יכול לבחור מתוכן את הסדנא אשר חושב שתתאים ביותר לעובדיו. לעתים סדנאות גיבוש יכולות להיות למשל סדנאות צחוק. סדנה זו אמורה להיות משחררת מאוד ולשבור את הקרח בין האנשים השונים המשתתפים בה מה גם שהיא חווייתית ומהנה מאוד. סדנאות גיבוש אמורות לענות בדיוק על קריטריונים אלה.

ישנם מנחים רבים אשר מעבירים סדנאות גיבוש וכאמור, כדאי לברר מה הוא הסגנון השונה של כל אחד מהמנחים כדי להתאים בצורה מושלמת את הסדנא לאופי העובדים. כמובן שכדאי לבצע השוואת מחירים בין המנחים של סדנאות גיבוש ולמצוא את המנחה אשר מציע את המחיר הטוב ביותר ואת השירות הטוב ביותר.

סדנאות גיבוש לרוב כוללות משחקים שונים והן פועלות באווירה טובה מאוד. העובדים יוכלו להעריך מאוד סדנאות גיבוש גם אם הן ייהנו בהן וגם אם ייזכו לראות צד אחר של עמיתיהם לעבודה. ישנן מספר גדול של סדנאות גיבוש בכל רחבי הארץ ועל כן שהולכים לבחור סדנא אחת לא אמור להיות קשה למצוא סדנא מהנה ומתאימה. כדאי אם כן לא להתמהמה ולקחת את העובדים אל סדנאות גיבוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה

מאת: הילה אימון אישי02/06/131152 צפיות
כולכם בוודאי מסכימים שהשלב הכי קשה בתכנון אירוע קטן משלכם הוא בחירת האולם- השוואות מחירים, פגישות, כאב ראש אחד גדול...אז אם יש לכם אירוע קטן לתכנן, למה שלא תחסכו מעצמכם את כאב הראש ותחגגו אותו בבית?

מאת: הילה אמנות פלסטית02/06/132118 צפיות
במקומות עבודה רבים אנשים נוטים להתלונן כי אף על פי שמקום העבודה הוא מושך ומרכזי, העבודה עצמה מרתקת ושעות העבודה מאוד נוחות, עדיין קשה להם במקום העבודה שלהם והם אינם מרוצים משום שהאנשים שעמם הם עובדים אינם לטעמם. כאשר בדקו את התלונות האלה לעומק, הסתבר כי אנשים מתלוננים על אנשים אחרים העובדים עמם משום שהם לא באמת מכירים אותם. השיחות בדרך כלל לא עוברות מעבר לענייני עבודה או פרטים סתמיים של יום חולין.

מאת: הילה בניין ואחזקה - כללי21/04/121141 צפיות
בעבר, איתור נזילות הייתה עבודה קשה מאוד, פיזית, מסורבלת ומלוכלכת, כאשר נדרש מהשרברב לבצע כל מיני משימות לא נעימות וזאת על מנת לבצע איתור נזילות יעיל והחלטה כיצד צריך לטפל בנזילה שאותרה.

מאת: הילה ריהוט 20/04/121169 צפיות
מיטות נוער מיטות נוער ניתן לעצב במגוון של צורות. למשל, ניתן לעצב מיטות נוער לפי נושא מסויים או מסביב לתחביב מסויים של הילדים. למשל, אם הילדים אוהבים כדורסל ניתן

מאת: הילה דיאטה21/02/121160 צפיות
דיאטה – כמה פעמים החלטנו שאנחנו מתחילים דיאטה מחר, ואילו בערב זללנו חצי מתכולת המקרר? לפני שאתם מחליטים להתחיל דיאטה, כדאי שתבינו האם אתם באמת רוצים וצריכים דיאטה.

מאת: הילה תחביבים03/01/121181 צפיות
סדנאות בישול סדנאות בישול מתאימות גם לאנשים אשר מעולם לא טגנו חביתה ואינם יודעים כיצד לבשל וגם לאנשים אשר מבשלים ברמה גבוהה מאוד ורוצים להרחיב את האופקים שלהם.

מאת: הילה תחביבים03/01/121171 צפיות
סדנת שוקולד סדנת שוקולד מיועדת עבור אותם אנשים שמשתכרים רק מריח הקקאו ומריח השוקולד ולאלו שמראה השוקולד גורם להם להאנח בעונג אך יותר מכל סדנת שוקולד מיועדת

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152473 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica