חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות פיננסיות – השקעות לעתיד


ישנם סוגים רבים של השקעות פיננסיות, ואנסה למנות מספר מהן:


קרן נאמנות –

כלי אשר מטרתו הינה השקעה המשלבת בין ניירות ערך וניסיון להפיק מהחזקתם ומכל עסקה המתבצעת בהם. קרן הנאמנות נמצאת בניהול של מנהל הקרן ופועלת לפי הסכם המפורסם בעזרת תשקיף. ההשקעה היא לפי מדיניות מסוימת הנקבעת מבעוד מועד ומשתנה כל פרק זמן לאחר התרעה הניתנת בפני החברים אשר השקיעו בקרן.


קרן מתמחה –

קרן אשר משקיעה חלק גדול מהנכסים שלה בכיוון השקעה אחד. לדוגמא, קרן אשר תחום התמחותה הוא מניות, קרן המתמחה במטבע חוץ, או קרן המתמחה בהשקעות צמודות מדד. לפי ההגדרה של בנק ישראל, קרן אשר משקיעה לפחות 75 אחוזים מהנכסים שלה בערוץ אחד מוגדרת קרן מתמחה.


איגרות חוב –

כלי פיננסי אשר חשיבותו בעיקר בתחום גיוס הון הנושא ריבית, אשר לו תעודת התחייבות לתשלום לצד שיעבוד נכס. אדם אשר מנפיק איגרות חוב, מקבל את הסכום מראש ולוקח על עצמו לשלם את הסכום של איגרת החוב בתוספת ריבית במועד מתקדם. התשלום עשוי להתבצע בפעם אחת או בהדרגה.


סוג אחר של השקעה פיננסיות יכול להיות גם רכישת נכס אשר עשוי להניב רווחים בעתיד. למשל, אם אתם רוכשים או בונים אולם אירועים, סביר להניח כי הכוונה שלכם היא ליצור ממנו רווחים עתידיים. אפשר לפנות עם אגרות חוב למשל אל בית השקעות, ואפשר גם לנסות לפנות עם הצעה לרכישת נכס כמו אולם אירועים. בית השקעות טוב יציע לכם את מגוון המסלולים הרלוונטיים עבורכם על מנת ליצור את אפיק ההשקעה הטוב והמשתלם ביותר עבורכם, האם כדאי לכם להשקיע בקרן נאמנות למשל או בקרן מתמחה, או שאולי אפיק ההשקעה הכדאי ביותר עבורכם הוא דווקא קרן הנאמנות.


לדוגמא, בית ההשקעות כלל פיננסים מציע מספר קרנות נאמנות עליהם מומלץ להשקיע:

כלל מק"ם פלטיניום, אשר הינה קרן שיקלית לטווח קצר. כלל מק"מ A, אשר הינה קרן שיקלית ללא חשיפה למניות. כלל מק"מ 15/85 אשר הינה קרן שיקלית של עד 15 אחוזים חשופה למניות.



לסיכום, ישנם אפיקי השקעה רבים אותם ניתן לבחור וכדאי להתייעץ עם בית השקעות ברמה גבוהה על מנת לבחור את אפיק ההשקעה הכדאי ביותר עבורכם. ישנם בתי השקעות רבים ואפשר למצוא פרטים ברשת אודות כל אחד מהם וגם לקרוא המלצות. אם החלטתם ללכת על השקעה פיננסית עם פוטנציאל רווח עתיד, שיהיה לכם המון בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191634 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121030 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121056 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214041 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193242 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910503 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192999 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182840 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica