חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדק בית – בדיקה אחת השווה כסף רב

גם מי שקנה דירה מיד שנייה או דירה חדשה חייב לעשות בדיקת בדק בית. בדיקת בדק בית זו בדיקה שנועדה לגלות ליקויי בניה. לא את כל ליקויי הבניה אפשר לראות בעין בלתי מקצועית . ליקויי בניה רבים נחשפים רק לאחר מספר שנים ואז הנזק כבר נגרם. בדיקת דירה או בדיקת בית היא בדיקה החוסכת עגמת נפש גדולה וכסף רב, אל תוותרו עליה!!! .

ליקויי בניה – שלושה דברים שצריך לדעת

ההגדרה של ליקויים בבניה היא כל שינוי בין מה שנחתם בחוזה המכירה לבין מה שקיבלתם בפועל. לכל חוזה רכש של דירה מצורף מפרט דירה שבו מפורטים חומרי הבניה , איכות הבנייה , רמת גימור של הדירה ועוד. אם יהיה שינוי בין החתום בחוזה לבין המציאות , השינוי ייחשב לסוג של ליקויי בניה. שוק הנדל"ן תוסס. הקבלנים מרוויחים סכומי עתק וממהרים לגמור את הבנייה כמה שיותר מהר . בשל החיפזון אנו מגלים ליקויי בניה רבים . בעידן הנוכחי, בדיקת בדק בית אינה מותרות. שילמנו מחיר גבוה עבור קניית הדירה , אין שום סיבה שלא תקבלו את התמורה. אומנם , רוב הליקויים יכולים להיות ליקויים מזעריים, אך גם ליקויי מזערי עלול לפגום באיכות החיים או להתפתח ולגרום לאחר מכן נזק רב. גם חריגות בניה הם בגדר של ליקויי בניה. יש לדעת כי הרשות המקומית תולה את האחריות לכל חריגות בניה בבעלי הדירה . לכן, כדי להימנע בעתיד מכל טרדה, עגמת נפש והוצאות למכביר , יש לבצע בדיקת בדק בית ולבדוק שלא היו חריגות בניה.

בדיקת בית , בדיקת דירה – בדיקות החוסכות עגמת נפש גדולה

כל בדיקה לאיתור ליקויים בדירה בודקת גורמים רבים במבנה הנבדק. בדיקת בית , למשל, תבדוק את מערכות האינסטלציה והחשמל ותעריך את אורך חייו המשוער של הנכס . בדיקת בדק בית נעשית בידי איש מקצוע מנוסה ומיומן . כדי לדעת לגלות כל ליקויי בניה , גם את הליקויים הנסתרים, יש להיות בעל ניסיון בתחום ומיומנות רבה. כל מומחה לבדיקת בדק בית יוציא בתום הבדיקה חוות דעת מנומקת ומקצועית . חוות הדעת תעזור לנו לנהל משא ומתן עם הקבלן על התיקונים של כל ליקויי בניה או , אם יהיה צריך , היא תהווה הוכחה קבילה בבית המשפט ותעזור לכם לזכות בדין . חשוב לדעת כי על סוגים רבים של ליקויי בניה קיימת תקופת התיישנות. לאחר מספר שנים , יהיה קבלן הבניין פטור מתיקון ליקויי בניה, לכן לא כדאי לחכות , חשוב להזמין עוד היום בדיקת בדק בית מקצועית .

 



תגיות המאמר: בדק בית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטלייף קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב אלטלייף

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: נדב אלטלייףעיצוב פנים07/11/12929 צפיות
מידע על המשמעות של עיצוב מודרני במסגרת פינות האוכל שלנו

מאת: נדב אלטלייףשייט24/09/128496 צפיות
מידע על סוגים שונים של גלשנים, המאפיינים שלהם ועוד. המאמר גם מתאר מי הם הגלשנים היותר פופולריים, יש קישורים שדרכם ניתן לקרוא עוד בנושא.

מאת: נדב אלטלייףפיננסים וכספים - כללי 11/09/121006 צפיות
יש מגוון יתרונות בשילוב של רואי חשבון בניהול עסק. החל מכך שהידע והניסיון שהלם תורם רבות לארגון וכלה בפיתוח שיטות עבודה מסודרות יותר.

מאת: נדב אלטלייףיחסי ציבור18/06/121385 צפיות
פרסום עסקים באינטרנט זו דרך מעולה לקדם את האינטרסים של החברה על ידי שיפור תדמיתה בקרב הציבור

מאת: נדב אלטלייףצרכנות06/02/121132 צפיות
משלוח פרחים מאשר בקלות ובנוחות לשלוח פרחים לאדם שגר רחוק ממך מבחינה פיזית אך קרוב אליך מבחינה רוחנית

מאת: נדב אלטלייףחומרה19/01/121462 צפיות
מדפסת משולבות מסייעת לחסוך במקום במשרד, כמו כן היא מייעלת את העבודה ומאפשרת לעובדים להספיק יותר בפחות זמן

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222804 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223114 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211372 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica