חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירת זהב ישן - איך זה עובד?

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/20131191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

ישן תמורת חדש

מחירי הזהב נמצאים תמיד במגמת עלייה. לעיתים מדובר בעליות מחירים תלולות ולעיתים במתונות יותר אך המגמתיות נשמרת. גרם זהב 24 קראט בימינו מוערך בכ- 140 שקלים, עלייה של מאות אחוזים לעומת מספר עשרות שנים אחורנית ואתם יכולים לנצל זאת הן מבחינת קצירת הרווחים והן מבחינת חידוש מלאי התכשיטים שבידכם. במקום תכשיט ישן ומעלה אבק ניתן לקבל תמורתו תכשיט חדש בעיצובים מרהיבים המתאימים לכם עם או ללא תוספת תשלום. חשבו על כך, תכשיט במשקל 10 גרם אשר בעבר נרכש בכ- 300 שקלים היום יהיה שווה בזהב יותר מ- 1500 שקלים.

לפדות את ההשקעה

מלבד נדל"ן, אין הרבה נכסים אחרים שניתן למנות אשר מעלים את שוויים עם השנים. מבחינה זאת הזהב הוא בהחלט חומר יוצא דופן. מכירת זהב ישן לקניינים מתבצעת תוך תמורה כספית מלאה- במזומן, ללא התחייבות לרכישת תכשיט או כל מוצר אחר במקום. באופן זה ניתן לאסוף מספר תכשיטים אשר בהם אין לכם כבר צורך ולממש את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בהם ולזכות במעט מזומן פטור ממס או דיווח.

תהליך זיהוי הזהב והרכישה

מכירת זהב ישן צריכה להתבצע אצל סוכנים בעלי מוניטין אשר ידועים באמינותם הרבה מבחינת קביעת שווי הזהב. "לא כל הנוצץ זהב" נהוג להגיד, בהתכוון לכך שישנם מספר סוגים של זהב בהתאם לרמת הניקיון של החומר הטהור בתוכם. תהליך זיהוי הזהב מתבצע באמצעות שליחת התכשיט למעבדה וקביעת ריכוז הזהב הטהור בתוכו. לאחר מכן, בתעריף שנקבע מראש מוגשת הצעת המחיר לרכישה במזומן או לשווי ערך לרכישת תכשיטים חדשים. מאחר והזהב משמש להכנת תכשיטים אשר ערכם רב הרבה יותר מערך החומר, זהב ישן עשוי להיות מתומחר במחירים גבוהים יותר ממחירון הזהב בשוק.

אם כן, ניתן לראות בוודאות כי מכירת זהב ישן היא פעולה מתבקשת שכן ערכו בוודאות גבוה בהרבה מעלותו הראשונית שנים טרם לכן. שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורניקיון27/06/131032 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131910 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131564 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131112 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאת: רונן צוראירועים וחתונות – כללי27/02/131207 צפיות
לא מעט מטלות כרוכות במהלך ארגון חתונה. מטלות אלה יכולות להיות מסע מהנה וחוייתי או דבר לא נעים ובכייה לדורות ולכן, כדאי מאוד לארגן רשימת תכנון מדוייקת עליה כדאי שתעברו על מנת לארגן את החתונה המושלמת עבורכם,

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214039 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910501 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica