חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת ניקיון ופוליש – לנקות באהבה

מאת: רונן צורניקיון27/06/20131030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


למעלה מ-97% אחוז מהחברות בישראל המחזיקות משרד משלהן מעסיקות חברת ניקיון. למעלה מ-60% מהאנשים הפרטיים הזמינו לפחות פעם אחת חברת פוליש או ניקיון לבתיהם. את הנתון הזה יודעים אנשים רבים, וזו הסיבה שמאות חברות שכאלו נפתחו בשנים האחרונות. הבעיה? הרמה שלא תמיד עולה על כל הציפיות. אז כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

בחירת חברת ניקיון – מה חשוב לבדוק?
הקיץ כבר כאן והלכלוך ממשיך להיערם. במקום הבוץ – חול ואבק, והחלל הנקי נראה כמו חלום באספמיה. אבל זה לא הזמן להתייאש. חברת ניקיון מקצועית, בעלת עובדים מסורים וחומרי/מכשירי ניקוי מתקדמים, יכולה לגרום לבית או למשרד שלכם להיראות מיליון דולר. אך חשוב להבחין בין חברה שבאה לעבוד לחברה שבאה לקחת לכם כסף. התרשמו מרמת השירות (עוד בטלפון), מהדיוק בזמנים (ותירוצים יש בשפע), מהמוטיבציה של עובדי הניקיון ומהציוד הנלווה – האם מדובר בחומרים פשוטים וזולים, או כאלו הנחשבים איכותיים יותר? כמובן שמה שקובע הוא התוצר הסופי של אותה חברת ניקיון – האם רמת הניקיון משביעת רצון או שברגע שהעובד הלך, אתם "עוברים" בשנית על העבודה שלו?. חשוב לערוך חוזה עבודה עם בעל חברת הניקיון שאתם מעסיקים, רצוי בכתב. כך תחסכו אי נעימויות הקשורות לזמנים, איחורים, עבודה שאינה משביעת רצון ואירועים בלתי צפויים אחרים.

חברת ניקיון שהיא גם חברת פוליש
כמובן שיש גם את נושא הפוליש. מעט (יחסית) ישראלים נוהגים להשתמש בשירותי חברת פוליש (בעיקר בשל היעדר חשיבה לטווח ארוך ועלות). מדובר בהברקת רצפות באמצעות מכונת פוליש מקצועית, אשר מלטשת את המרצפת ובכך הופכת אותה למבריקה לאורך זמן. פוליש מתאים במיוחד לאחר מעברי דירה / משרד או ניקיון יסודי, אך מומלץ באופן כללי לבצע פוליש מדי תקופה למראה נוצץ, מבריק ונקי. חברת פוליש מקצועית וטובה היא כזו המעניקה אחריות לעבודה שלה, כלומר – להישארות הרצפה מבריקה לאורך זמן. עלות פוליש נמדדת על פי מ"ר ותלויה בחברה ובחומרי הגלם איתם היא משתמשת. לרוב מדובר בעלות של סביב אלף שקלים.

כולנו מרגישים טוב יותר במקום נקי ומצוחצח. למרביתנו אין את הזמן לגרום לזה לקרות. חברת ניקיון היא הפתרון המושלם לסביבת מגורים ועבודה נעימות. כי השלווה מתחילה בניקיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131190 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131909 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131563 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאת: רונן צוראירועים וחתונות – כללי27/02/131206 צפיות
לא מעט מטלות כרוכות במהלך ארגון חתונה. מטלות אלה יכולות להיות מסע מהנה וחוייתי או דבר לא נעים ובכייה לדורות ולכן, כדאי מאוד לארגן רשימת תכנון מדוייקת עליה כדאי שתעברו על מנת לארגן את החתונה המושלמת עבורכם,

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222938 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica