חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב מוצר בעולם העיצוב התעשייתי

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/20131907 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


המטרה שלכם בתור חברות ועסקים היא למכור כמה שיותר מוצרים לקהל היעד שלכם. לשם כך עליכם לא רק לספק את המוצרים האיכותיים ביותר (או זולים, יוקרתיים וכו' ע"פ קהל היעד) אלא בנוסף גם להשקיע בעיצוב שלו כחלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש. עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

החשיבות של עיצוב מוצר מבחינה שיווקית
מדהים לגלות כיצד בתור לקוחות וצרכנים של מוצרים, אין אנו שמים לב באופן מודע כיצד נלקחה מאיתנו, כביכול, הבחירה החופשית בנוגע למוצר שאותו אנו רוצים לרכוש, כך שלמעשה כיוונו אותנו מראש לרכישת המוצר הספציפי שבחרנו. עיצוב מוצר הוא חלק בלתי נפרד מתהליך פיתוח המוצר שכן הוא מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית שתלווה אותו לאורך כל הדרך לאחר ייצורו התעשייתי. עיצוב תעשייתי הוא הענף המקצועי אשר עוסק בעיצוב המוצר והוא זה שמוציא לאור את הקשר שבין הרעיון לפיתוח המוצר לבין מה שאנו רואים בפועל.

ובמה דברים אמורים?
ולמשל, יצרן מעוניין לייצור קו חדש של בקבוקי מים מינרלים שימכרו אך ורק בפאבים. לצורך העניין ההנחה היא שבקבוקים אלו יראו יוקרתיים יותר ואריזתם תראה שונה לחלוטין מאריזת מים מינרלים לשיווק הכללי ברשתות השיווק. עיצוב מוצר מעין זה חייב לקחת בחשבון את תהליך הייצור שלו, אילו חומרים מתאימים לכך, צורת הבקבוק, עיצוב התווית והאריזה, הצבעים ותכנון צורה הנדסית מסוימת שתתאים גם לתהליך הייצור ולא תכביד עליו מבחינה מכאנית וטכנולוגית. לאורך כל שלבי התהליך המעצב התעשייתי לוקח בחשבון את התפקוד המצופה מהמוצר המיועד, הופך אותו לשמיש יותר ובו בזמן גם דואג לקונספט השיווקי שלו.

עיצוב מוצר שמבוצע ע"י מעצב תעשייתי מקצועי יכלול תמיד תרשימים מקדימים, הדמיות מתקדמות, פירוט טכני ואף יצירת מודלים תלת ממדיים מפורטים וברורים. בסופו של תהליך, עיצוב מוצרים שמבוצע בצורה מוצלחת יביא להתאמה מקסימאלית בין קהל היעד של המוצר לבין מה שהוא נועד לשרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131188 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131562 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאת: רונן צוראירועים וחתונות – כללי27/02/131205 צפיות
לא מעט מטלות כרוכות במהלך ארגון חתונה. מטלות אלה יכולות להיות מסע מהנה וחוייתי או דבר לא נעים ובכייה לדורות ולכן, כדאי מאוד לארגן רשימת תכנון מדוייקת עליה כדאי שתעברו על מנת לארגן את החתונה המושלמת עבורכם,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181468 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172829 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152103 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152108 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154757 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica