חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדיקת עבודות שיפוצים

שיפוצים הם שמחה, כיף לגור בבית מחודש ומשופץ, אך לא תמיד. משפצים רבים יוכלו לספר לכם על מסכת תלאות ארוכות שעברו בשל שיפוצים לא מקצועיים. כדי שלא להיכנס לסטטיסטיקה של האנשים שחוו טרדות ועוגמת נפש בשל שיפוצים, חשוב לבצע בדיקת עבודות שיפוצים, בזמן השיפוץ ובסיומו. זכרו, לעבודות שיפוצים אין אחריות, לכן חשוב לבצע בדיקת בדק בית עוד לפני סיום ההתקשרות עם הקבלן ולפני התשלומים האחרונים.

 בדיקת עבודות שיפוצים - אילו מערכות יש לבדוק?

  • בדיקת בדק בית בתום השיפוצים תבצע ביקורת מקצועית בדירה המשופצת ותבדוק את הקירות, את החלונות את הריצוף ועוד. הבדיקה המקצועית תוודא כי אין סדקים בקירות ובתקרה, כי האיטום בוצע כהלכה ואין צפי לבעיות רטיבות וחומרי הבניה איכותיים ומתאימים למפורט במפרט החוזה.
  • בדיקת עבודות שיפוצים תבדוק את מערכות החשמל והאינסטלציה, האם הם נבנו לפי תקנות הבניה והאם נבנו באיכות מקצועית וללא ליקויי בניה.
  • בדיקת עבודות בניה תוודא כי לאחר השיפוץ הבית עומד בסטנדרט הגבוה של בטיחות והאם הוא עמיד בפני רעידות אדמה.
  • בדיקת עבודת שיפוצים, המתבצעת באמצעות שמאי מומחה, תעריך את ערך הדירה לאחר ביצוע השיפוץ ותוודא כי אין בדירה ליקויי בניה העלולים להוריד את ערך הנכס.

  בדיקת עבודות שיפוצים - המלצות וטיפים חשובים

  • ממומלץ לבצע בדיקת בדק בית באמצעות שמאי מומחה. רק שמאי מומחה המלווה באנשי צוות מקצועיים בתחומים שונים, ידע לאתר ליקויי בניה בכל תחום, להמליץ על דרכי התיקון ולתמחר את הנזקים.
  • כאשר אתם מתחילים את מסע השיפוץ הארוך, כדאי לשכור שמאי מלווה. שמאי מקצועי יוכל לסייע לכם לקבוע את מחיר השיפוץ לפי המחירים המקובלים בכל תחום, לנסח חוזה מקצועי עם קבלן שיפוצים אמין, לעקוב אחרי עבודת הקבלן ולבדוק אותה בסיום.
  • ליקויי בניה רבים מתגלים זמן רב לאחר תום השיפוץ. חשוב לדעת כי על עבודות שיפוצים אין אחריות, כדי להימנע מהוצאות כספיות בעתיד ומעוגמת נפש, מומלץ לערוך בדיקת עבודות שיפוצים, לוודא כי אין ליקויי בניה וכי קיבלתם את התמורה המלאה לכספכם.

צרו קשר עכשיו עם יהושע סדן, שמאי בעל מוניטין רב וניסיון של למעלה מ-30 שנה בבדיקת ליקויי בניה, בדיקת עבודות שיפוצים, הערכת הנזק ועלות התיקון. 03-5222289 / 04-8202190 יעוץ ראשוני חינם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יהושע סדן הינו שמאי רכוש, שמאי ביטוח ובורר בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהערכת שווי של רכוש, שמאות נזקים, בדיקת ליקויי בניה ובדיקת עבודות שיפוצים אשר מתמנה לעיתים תכופות ע"י בית המשפט כשמאי מכריע במחלוקות בנושא עבודות שיפוצים וליקויי בניה. כמו כן, משרדו מתמחה בבדיקות בדק בית וביצוע ביקורת מבנים.

צרו קשר עכשיו עם השמאי יהושע סדן בטלפון: 03-5222289 / 04-8202190 או בקרו באתרו www.ysadan.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהושע סדן - שמאי רכוש

מאת: יהושע סדן - שמאי רכוששיפוצים14/11/11874 צפיות
כולנו כבר יודעים איך לבחור קבלן שיפוצים, מעצב פנים ועוד, אך רבים מאתנו אינם מודעים לחשיבות של בדיקת עבודות שיפוצים לאחר השיפוץ. בדיקת עבודות שיפוצים היא השלב האחרון בפרויקט הגדול, שלב הכרחי שבלעדיו פרויקט השיפוץ לא יהיה מושלם. דברים שחשוב לדעת

מאת: יהושע סדן - שמאי רכוששיפוצים04/11/11961 צפיות
כולנו כבר יודעים איך לבחור קבלן שיפוצים, מעצב פנים ועוד, אך רבים מאתנו אינם מודעים לחשיבות של בדיקת עבודות שיפוצים לאחר השיפוץ. בדיקת עבודות שיפוצים היא השלב האחרון בפרויקט הגדול, שלב הכרחי שבלעדיו פרויקט השיפוץ לא יהיה מושלם. יהושע סדן, שמאי בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה מייעץ איך לעבור שיפוץ בשלום ומייעץ למה כדאי לשים לב כשמבצעים שיפוץ.

מאת: יהושע סדן - שמאי רכוששיפוצים11/10/111105 צפיות
בדק בית הוא מונח מקצועי המגדיר בדיקת דירה מקצועית על ידי שמאים ומהנדסים מומחים. יש בלבול במושגים הרבים השונים. כדי לעשות סדר במונחים ולהוסיף מידע חשוב, יהושע סדן - שמאי רכוש, בחר להביא שאלות ותשובות נפוצות בתחום של בדק בית, ביקורת מבנהים וליקויי בניה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica