חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבצע שיפוץ בדירה בלי להיפגע

כולנו כבר יודעים איך לבחור קבלן שיפוצים, מעצב פנים ועוד, אך רבים מאתנו אינם מודעים לחשיבות של בדיקת עבודות שיפוצים לאחר השיפוץ. בדיקת עבודות שיפוצים היא השלב האחרון בפרויקט הגדול, שלב הכרחי שבלעדיו פרויקט השיפוץ לא יהיה מושלם. 

דברים שחשוב לדעת על שיפוצים

כאשר אנו מחליטים על שיפוץ דירה עלינו להגדיר במדויק את התקציב, רצוי להגדיר תקציב לכל רכיב בשיפוץ. רק אם נגדיר את תקציב השיפוץ במדויק וניצמד אליו, לא נמצא את עצמנו משלמים סכומים שלא חלמנו לשלם.

בשלב השני עלינו לבחור קבלן שיפוצים. שוק עבודות השיפוצים פרוץ ועובדים בו הרבה אנשי מקצוע לא אמינים. רצוי לבחור קבלן בעל רישיון מהתאחדות הקבלנים, בעל מוניטין וותק. הוותק הרב מוכיח על מקצועיות ורצינות.

כדאי לבקש המלצות על אודות הקבלן הנבחר.

אחרי שבחרנו קבלן, הגיע הזמן לחתום חוזה. בעת חתימת החוזה רצוי להסתייע בשירותיו של שמאי מקצועי. שמאי מומחה ידע לדרוש את החומרים הטובים ביותר, את המינון הנכון וידאג כי הקבלן יקפיד על תקנות הבניה. שמאי מומחה יוכל לעזור לנו גם בעת תמחור עבודות השיפוצים לפי המחירים הנהוגים בשוק.

בתום פרויקט השיפוצים מומלץ לבצע בדיקת עבודות שיפוצים. בדיקת עבודות שיפוצים תוודא כי הקבלן המשפץ עמד בכל המטלות וביצע את השיפוץ לפי המתחייב בחוזה ללא ליקויי בניה.

בדיקת עבודות שיפוצים נכללת במסגרת בדיקת בדק בית. בבדיקה זו יבדוק השמאי כי אין ליקויי בניה במבנה לאחר השיפוץ. ליקויי בניה עלולים לגרום לירידת ערך המבנה, לפגוע באיכות החיים של הדיירים ובמקרים קיצוניים גם להוות סכנת חיים.

חשוב לזכור כי לעתים בעת השיפוצים עלול הקבלן לפגוע בדירות השכנים. נזקי שכנים בעקבות שיפוצים הם הגורם מספר אחד לסכסוכי שכנים ארוכים ומרים. יש לדעת כי אם נגרמו נזקי שכנים בעת השיפוץ, על בעלי הדירה המשפצים לשאת בעלויות התיקון.

אל תהססו, בדיקת עבודות שיפוצים היא הערובה כי הכסף הגדול שהשקעתם בשיפוץ לא היה לשווא.

צרו קשר עכשיו עם השמאי יהושע סדן, שמאי בעל מוניטין רב וניסיון של למעלה מ-30 שנה אשר מתמנה לעיתים תכופות ע"י בית המשפט להכריע במחלוקות בנושא ליקויי בניה, עבודות שיפוצים לא מקצועיות, פגמים בריהוט ונזקי רכוש. כמו כן, משרדו מתמחה בביצוע עבודות בדק בית, שמאות מקרקעין ושמאות חקלאית.

טלפון: 03-5222289 / 04-8202190
נייד: 052-2418891

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יהושע סדן הינו שמאי רכוש, שמאי ביטוח ובורר בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בהערכת שווי של רכוש, שמאות נזקים, בדיקת ליקויי בניה ובדיקת עבודות שיפוצים אשר מתמנה לעיתים תכופות ע"י בית המשפט כשמאי מכריע במחלוקות בנושא עבודות שיפוצים וליקויי בניה. כמו כן, משרדו מתמחה בבדיקות בדק בית וביצוע ביקורת מבנים.

צרו קשר עכשיו עם השמאי יהושע סדן בטלפון: 03-5222289 / 04-8202190 או בקרו באתרו www.ysadan.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהושע סדן - שמאי רכוש

מאת: יהושע סדן - שמאי רכוששיפוצים11/01/12975 צפיות
שיפוצים הם שמחה, כיף לגור בבית מחודש ומשופץ, אך לא תמיד. משפצים רבים יוכלו לספר לכם על מסכת תלאות ארוכות שעברו בשל שיפוצים לא מקצועיים. כדי שלא להיכנס לסטטיסטיקה של האנשים שחוו טרדות ועוגמת נפש בשל שיפוצים, חשוב לבצע בדיקת עבודות שיפוצים, בזמן השיפוץ ובסיומו. זכרו, לעבודות שיפוצים אין אחריות, לכן חשוב לבצע בדיקת בדק בית עוד לפני סיום ההתקשרות עם הקבלן ולפני התשלומים האחרונים.

מאת: יהושע סדן - שמאי רכוששיפוצים04/11/11961 צפיות
כולנו כבר יודעים איך לבחור קבלן שיפוצים, מעצב פנים ועוד, אך רבים מאתנו אינם מודעים לחשיבות של בדיקת עבודות שיפוצים לאחר השיפוץ. בדיקת עבודות שיפוצים היא השלב האחרון בפרויקט הגדול, שלב הכרחי שבלעדיו פרויקט השיפוץ לא יהיה מושלם. יהושע סדן, שמאי בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה מייעץ איך לעבור שיפוץ בשלום ומייעץ למה כדאי לשים לב כשמבצעים שיפוץ.

מאת: יהושע סדן - שמאי רכוששיפוצים11/10/111104 צפיות
בדק בית הוא מונח מקצועי המגדיר בדיקת דירה מקצועית על ידי שמאים ומהנדסים מומחים. יש בלבול במושגים הרבים השונים. כדי לעשות סדר במונחים ולהוסיף מידע חשוב, יהושע סדן - שמאי רכוש, בחר להביא שאלות ותשובות נפוצות בתחום של בדק בית, ביקורת מבנהים וליקויי בניה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232623 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223289 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica