חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליטוש שיש- הצרכנים העיקריים, היתרונות והשימושים השונים

מאת: shir laorניקיון12/01/2012902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליטוש שיש היא אינה פעולה חדשה. ליטוש מסוג זה מתבצע שנים רבות וניתן לחזות בתוצאותיו בשלל מבנים ברחבי הארץ והעולם. רבים כבר גילו את היתרונות הרבים שקיימים בפעולת ניקוי זו, אך עבור אלו שלא- המאמר הבא מסביר מה זה בעצם ליטוש שיש, מה היתרונות, מי הצרכנים העיקריים של הפעולה ומה טווח המחירים.

מה זה בעצם ליטוש שיש?

ליטוש שיש בעצם מטפל באותן מרצפות ישנות, מלאות בכתמים ולכלוך והופך אותן למבריקות ובוהקות, מסיר את שאריות האוכל והכתמים השונים שהצטברו בהן וממלא אותן בברק ויופי לאורך זמן. עבודת הליטוש היא עבודה לחברות ניקיון מקצועיות בלבד והיא מתבצעת באמצעות מכשיר פוליש וניקיון מיוחדים לשיש. מטרת המכשיר היא להחליק את המשטח ולקרצף את השכבה העליונה שלו כך שכל הלכלוך שהצטבר בהן במהלך השנים מוסר ובאמצעות המכשיר נוצרת שכבה מדהימה ביופיה של ברק וזוהר.

מה היתרונות של ליטוש שיש?

כפי שצבע לקירות, ריהוט חדש, ארונות יפים יוצרים אווירה ויופי לבית, כך גם ליטוש שיש. מדובר במהפך של ממש למרצפות הישנות והופך אותן תוך מס' שעות לנוצצות במיוחד. ליטוש שיש נעשה בבתים ישנים, כמו גם בתים אליהם עוברים ודורשים שיפוץ. התוצאה הסופית היא משולמת ותאפשר לכם להכנס למשכנכם החדש ולהנות מן המראה מכל זווית שתסתכלו.

מי הצרכנים העיקריים?

רבים כבר בחרו לבצע את פעולת הניקיון הזו בביתם. ליטוש יכול להיעשות בבתים פרטיים, אך ניתן היום למצוא אותו בבתי כנסת, מוזיאונים, כנסיות, בניינים ממשלתיים, בנייני יוקרה, חנויות אופנה ומשרדים שונים כמו רואי חשבון ועורכי דין. רבים בוחרים לבצע את הפעולה הפשוטה הזו בשביל מראה שנושא המון מחמאות מצד הלקוחות והאורחים.

 



תגיות המאמר: ליטוש שיש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shir laor

מאת: shir laorאורטופדיה ופיזותרפיה10/12/12774 צפיות
במאמר הבא תוכלו לקרוא על אורטופדיה ועל שימוש במדרסים. כיצד לשמור על בריאות כפות הרגליים, אלו טיפים חשוב לזכור כאשר בוחרים מדרסים, ולמה חשוב לבצע פעילות גופנית ולשמור על תזונה נכונה בכל הקשור לאורטופדיה של הגוף.

מאת: shir laorצרכנות25/07/12976 צפיות
במאמר הבא תוכלו לקרוא אודות דוד שמש- מה יתרונותיו, מאיפה כדאי להזמין אותו ומה הקשר שלו לחיסכון כספי.

מאת: shir laorהורות08/07/121605 צפיות
שירים לילדים נשתמרו עוד מימי הגלות ועד לימינו אנו. בנוסף לשירים הישנים והמוכרים, קיימים שירים חדשים שמתאפיינים בסלנג מקומי ועכשווי. במאמר הבא תוכלו לקרוא עוד בנושא ולהבין את החשיבות של הקניית ערכים דרך שירת ילדים.

מאת: shir laorבית חכם19/06/122290 צפיות
גם אם אתם מתכוונים לשכור דירה בבניין ובין אם אתם מתכוונים לקנות בית פרטי- ישנם כמה דברים שחשוב שתדעו על כל אחד מהם וביניהם על חשיבותו של בדק בית. במאמר הבא תוכלו לקרוא מידע בסיסי על צורות המגורים השונות הקיימות בארץ.

מאת: shir laorבניין ואחזקה - כללי11/06/12956 צפיות
עבודות מתכת בארץ הפכו מעניין שולי לאחד התחומים המקצועיים ביותר במדינה. באמצעות ציוד מקצועי, קונסטרוקציות וחומרי בטון ניתן לבנות היום בניינים רבי קומות, בתים פרטיים ומבנים ארכיטקטוניים מרהיבים.

מאת: shir laorאורטופדיה ופיזותרפיה23/01/121202 צפיות
אם אתם סובלים מבעיות בהליכה או בעמידה על הרגליים, מדרסים ישפרו את מצבכם פלאים. ממה הם מורכבים? איפה ניתן להשיגם? ואיך הם יעזרו לכם? הכל במאמר הבא

מאת: shir laorמתכונים ואוכל - כללי12/01/121046 צפיות
כולם מכירים את טעמה המוכר של הפיצה, אך כיצד מכינים אותה? המאמר מסביר על כך ועל מגוון החידושים הקיימים במאכל המוכר הזה. כל התוספות המוכרות והמיוחדות שמשדרגות את טעמה והסוגים השונים שנוצרו לה במהלך הזמן.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222938 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182093 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181425 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica