חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית פרטי, פנטהאוז וצורות מגורים נוספות- מה היתרונות שלהם

מאת: shir laorבית חכם19/06/20122288 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם חושבים לקנות בית פרטי או דירה בבניין מדובר באחת ההחלטות המשמעותיות ביותר שתקחו בחיים. ישנם אנשים שמתלבטים רבות בהחלטות פשוטות מאוד כמו איזה מקרר לקנות, באיזה גן לשים את הילד או באיזה חברת כבלים לבחור, אבל כאשר מדובר בהחלטה הרת גורל כמו רכישת בית, חשוב לבצע את הבדיקה שתציל אתכם מאסון- והיא בדק בית. במאמר הבא נסביר במה בדיוק מדובר וניתן טיפים חשובים גם עבור אלו שעוברים לדירה בבניין או לדירת שותפים.

בדק בית לדירה מיד שניה- החשיבות הגדולה

דמיינו לעצמכם שמציעים לכם לקנות רכב שקיים מעל ל5 שנים על הכביש. סביר להניח שהוא נסע לא מעט ק"מ, שאולי הוא עבר תאונות, שריטות וחבטות ושאם הוא לא עבר טיפולים במוסך במהלך התקופה הזו סביר להניח שהחלקים הפנימיים שלו אינם תקינים. ועכשיו חשבו על הבית שאתם עומדים לרכוש- בתים פרטיים או כאלה בבניין שקיימים מעל ל-5 שנים, צוברים "בלאי" מסויים ולכן מחייבים בדק בית. אנשים השתמשו בדירה הזו ולא בטוח ששמרו עליה בצורה הנכונה ביותר. ייתכן שהדוד אינו תקין, שקיימים ליקויי בניה בבית, שהפרגולות או הדקים אינם עומדים בתקנים ועוד פרמטרים נוספים שירעו מאוד את מצבכם אם תעברו לדירה.

דירת שותפים- למי זה מתאים

דירת שותפים היא צורת מגורים שמשמשת בעיקר צעירים אחרי צבא, סטודנטים או אנשים חסרי יכולות כלכליות בשביל לקנות בית. דירת שותפים יכולה להכיל מס' דיירים רחב כאשר הדבר כמובן תלוי בגודלה. ישנם בתים בהם מתחלקים 2 שותפים וישנם בתים אשר חולקים אותם אנשים מהמגזר הדתי למשל ובאותו בית גרות כ-10 שותפות (שניים בכל חדר). היתרונות של דירה כזו הן ברורות- מדובר בחסכון כלכלי עצום עבור השוכרים. אך החסרונות שלה גם הם בולטים- ככל שחולקים את הדירה עם מס' רב יותר של שותפים, כך ישנה פחות פרטיות ויש צורך להתחשב ביותר אנשים במרחב הפרטי.

בית פרטי או פנטהאוז- מה עדיף

אם אתם מאלו שעברו את שלב דירות השותפים והדירות בשכירות ואתם חושבים לרכוש בית פרטי, ודאי אתם מתלבטים לגבי וילה או בית גדול בבניין- פנטהאוז. ההתלבטות היא ברורה ולכל דבר יש חסרונות ויתרונות. בדירת גג למשל- אתם נהנים מנוף יפה, מתצפית פרטית שאין משקיפים עליה מדירות שכנות ומגודל רחב. אך החסרונות ברורים- בניגוד לבית פרטי, בבניין קיימים לעיתים שכנים רבים שלכל אחד מהם ישנם גחמות ורצונות ולעיתים ישנם שכנים שאינם משלמים את המיסים וגוררים את הבניין כולו למלכודת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shir laor

מאת: shir laorאורטופדיה ופיזותרפיה10/12/12774 צפיות
במאמר הבא תוכלו לקרוא על אורטופדיה ועל שימוש במדרסים. כיצד לשמור על בריאות כפות הרגליים, אלו טיפים חשוב לזכור כאשר בוחרים מדרסים, ולמה חשוב לבצע פעילות גופנית ולשמור על תזונה נכונה בכל הקשור לאורטופדיה של הגוף.

מאת: shir laorצרכנות25/07/12976 צפיות
במאמר הבא תוכלו לקרוא אודות דוד שמש- מה יתרונותיו, מאיפה כדאי להזמין אותו ומה הקשר שלו לחיסכון כספי.

מאת: shir laorהורות08/07/121604 צפיות
שירים לילדים נשתמרו עוד מימי הגלות ועד לימינו אנו. בנוסף לשירים הישנים והמוכרים, קיימים שירים חדשים שמתאפיינים בסלנג מקומי ועכשווי. במאמר הבא תוכלו לקרוא עוד בנושא ולהבין את החשיבות של הקניית ערכים דרך שירת ילדים.

מאת: shir laorבניין ואחזקה - כללי11/06/12956 צפיות
עבודות מתכת בארץ הפכו מעניין שולי לאחד התחומים המקצועיים ביותר במדינה. באמצעות ציוד מקצועי, קונסטרוקציות וחומרי בטון ניתן לבנות היום בניינים רבי קומות, בתים פרטיים ומבנים ארכיטקטוניים מרהיבים.

מאת: shir laorאורטופדיה ופיזותרפיה23/01/121202 צפיות
אם אתם סובלים מבעיות בהליכה או בעמידה על הרגליים, מדרסים ישפרו את מצבכם פלאים. ממה הם מורכבים? איפה ניתן להשיגם? ואיך הם יעזרו לכם? הכל במאמר הבא

מאת: shir laorמתכונים ואוכל - כללי12/01/121044 צפיות
כולם מכירים את טעמה המוכר של הפיצה, אך כיצד מכינים אותה? המאמר מסביר על כך ועל מגוון החידושים הקיימים במאכל המוכר הזה. כל התוספות המוכרות והמיוחדות שמשדרגות את טעמה והסוגים השונים שנוצרו לה במהלך הזמן.

מאת: shir laorניקיון12/01/12902 צפיות
מהו בעצם ליטוש שיש? המאמר הבא מסביר במה מדובר, מי הצרכנים העיקריים שמשתמשים בפעולת הניקיון הזו, איך הפעולה מתבצעת וכל היתרונות המשמעותיים שגלומים בה וגורמים לה לבצע מהפך בכל בית ומשרד. תוך כמה שעות בלבד הרצפה נראית חדשה לחלוטין, מבריקה ויפה מאין כמותה.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181426 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica