חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד צריך להיראות אתר של משרד עורכי דין - מאת יורי גנקין

מאת: יורי גנקיןפרסום באינטרנט15/01/20121031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד צריך להיראות אתר של משרד עורכי דין - מאת יורי גנקין

לוגו ותמונה ייצוגית בעמוד הבית – ישנם מספר דברים שאותם כל גולש צריך לראות מייד עם כניסתו לאתר – שם המשרד, לוגו המשרד ותמונה ייצוגית של צוות המשרד או השותפים הבכירים בו. הסיבה לכך היא פשטה – כל לקוח פוטנציאלי רוצה לראות בדיוק מי יטפל בו ומי האנשים שעומדים מאחורי השם: תמונה איכותית וייצוגית, רצוי בחדר הישיבות של המשרד תעשה את העבודה. בהקשר הזה ראוי לציין לחיוב את האופן בו בנוי אתר משרדו של עורך הדין יעקב ויינרוט

מי אתם ומה האני מאמין שלכם – מלבד פירוט אודות תחומי העיסוק של המשרד, חשוב מאוד לספר ולהרחיב על פועלם המקצועי של עורכי הדין העובדים במשרד – החל מהבכיר ועד הזוטר שבהם. למהלך מסוג זה מספר יתרונות – ראשית, כל הלקוחות יוכלו לדעת בדיוק מי נמנה על צוות המשרד ומהו הרקע המקצועי שלהם (גם על עורכי דין מתחילים אפשר לכתוב מספר פסקאות). בנוסף, החלטה כזו תעניק לכל העובדים תחושה של שייכות למשרד. מעבר לרקע המקצועי והפעילות הציבורית או האקדמית (במידה וישנן), רצוי לציין דבר מה אישי כמו תחביבים, להוסיף תמונה אישית ולבסוף פרטי התקשרות ישירים (טלפון ומייל).

סיפורי הצלחה ולקוחות ממליצים – כל משרד נבנה באמצעות סיפורי ההצלחה שלו. אין זה משנה כלל אם מדובר בתיק גדול ובולט או בשמא במקרה שלא זכה לתהודה ציבורית. רצוי לבחור כמה מסיפורי ההצלחה החשובים ביותר של המשרד ולפרסם (בעילום שם כמובן) את פרטי המקרה ואת את התוצאה המשפטית המדוייקת בה הסתיים ההליך.

בנוסף, במידת האפשר ובכפוף לתחומי העיסוק של המשרד ניתן להוסיף לאתר מספר מכתבי המלצה אותנטיים המגיעים מלקוחות המשרד. במידה ואין ברשותכם מכתבים כאלה – אל תתביישו ובקשו מלקוחותיכם. סביר להניח כי הם יסכימו במידה וסייעתם להם להגיע לתוצאה המיוחלת. כך למשל, לשם המחשה, משרדים העוסקים בטיפול בנפגעי תאונות דרכים יכולים להתפאר במכתבים דומים.

מאמרי תוכן המייצרים ערך מוסף – זהו אחד החלקים המשמעותיים ביותר באתר שכן מאמרי התוכן הנמצאים באתר שלכם עשויים להקפיץ אתכם אל פסגת התוצאות במנועי החיפוש השונים. לא בכדי טענו מאז ומתמיד בגוגל כי "התוכן הוא המלך" ועל כן ככל שיימצא באתרכם יותר תוכן רלוונטי – כך צפוי האתר לזנק כלפי מעלה במנועי החיפוש. מניסיוני כמנהל מיתוג וכותב תכנים עבור משרדי עורכי דין אציין רק כי חשוב מאוד להקפיד על תוכן מעניין ואיכותי שכן תוכן רווי במילות מפתח אך בה בעת סתמי יגרום יותר נזק מתועלת.

מן התקשורת – חלק בלתי נפרד מהמיתוג והפיתוח העסקי של המשרד נעוץ בעבודה מול כלי התקשורת השונים – החל מהעיתונים המודפסים וכלה באתרי האינטרנט החדשותיים והבלוגים. טוב יעשה מנהל המיתוג של המשרד באם יבסס קשר טוב עם העיתונאים המסקרים את תחום המשפט וידאג לעדכן האתר בפרסום עיתונאי אחד לפחות מדי עשרה ימים. העדכון חייב לכלול קישור ישיר לכתבה ואף תמונת מסך שלה (אם וכאשר יש בנמצא עותק מקוון) או העתק סרוק שלה במידה ומדובר בכתבה שפורסמה אך ורק בעיתון המודפס. מיותר לציין שאם מי מעורכי הדין הופיע בתכנית טלויזיה יש לדאוג לקישור ישיר או להעלאתו של הקטע לערוץ וידאו ייעודי ואישי של המשרד.

יצירת קשר - באופן חד וברור – החלק האחרון של האתר אך בוודאי אחד החשובים שבו הוא אמצעי יצירת הקשר. תתפלאו לגלות עד כמה העמודים הללו, שאמורים להיות דווקא הפשוטים ביותר, הופכים ליותר ויותר מסובכים. המלצתי היא לצרף לעמוד צור הקשר את המייל שלכם ואת הטלפון האישי שלכם וזאת לצד פירוט של הכתובת ומפת ההגעה למשרד.

כותב הפוסט הוא יורי גנקין – יועץ אסטרטגי המתמחה בתחום המיתוג האישי והעסקי -מייסד ומנהל The Brand

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתמחה במתן ייעוץ תקשורתי ובתחום המיתוג העסקי והאישי, בכתיבת תכנים ובניהול ממשקי מדיה חברתית.בוגר תואר שני בדיפלומטיה ותואר ראשון במדע המדינה ותקשורת באוניברסיטת תל אביב.
מרצה ומתרגל באוניברסיטת תל-אביב.


מנהל את הבלוג הפוליטי ריאל פוליטיק
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורי גנקין

מאת: יורי גנקיןייעוץ עסקי09/03/121122 צפיות
בניית מותג היא מלאכה לא פשוטה וברור כי לא מדובר בדבר של מה בכך. ההפך הוא הנכון. בעולם של תחרות בלתי פוסקת הופך המיתוג לתהליך מאתגר ומרתק הטומן בחובו רעיונות יצירתיים שהופכים לדבר הגדול הבא

מאת: יורי גנקיןעסקים - כללי05/02/121342 צפיות
זה מכבר הגישה חברת קודאק בקשת Chapter 11 המהווה למעשה צעד מקדים לפשיטת רגל רשמית. ענקית הצילום שהוקמה אי שם ב-1880 הפכה בנקל למותג המוביל והבולט ביותר בעולם הצילום והייתה למעצמה עסקית של ממש.

מאת: יורי גנקיןשיווק ואסטרטגיה27/01/121189 צפיות
בעולם שבו אנו חיים הופכת התדמית המקוונת (והלא מקוונת) של העסק לחלק בלתי נפרד מהמהות שלו ועולם הרשתות החברתיות יכול להפוך את הקערה על פיה – לכאן או לכאן – בכל רגע נתון. ניהול משברים במדיה החברתית – איך עושים זאת נכון?

מאת: יורי גנקיןמיתוג27/01/121075 צפיות
בעידן של כותרות זוהרות וחוסר היכולת והרצון להתמקד בפרטים הקטנים, הופך שם המותג שלכם למרכיב חשוב מאין כמוהו בחייו של המותג ובתעודת הזהות שלו. השם שאותו תבחרו חייב להיות קצר וברור או במילים אחרות - כזה שלקהל היעד לא תהיה בעיה לזכור.

מאת: יורי גנקיןמיתוג21/01/121347 צפיות
בעוד יומיים ימלאו עשר שנים לאסון התאומים ששינה את פני העולם, לפיגוע הטרור הגדול ביותר בכל הזמנים. בין אלפי ההרוגים ועשרות אלפי הפצועים באותו יום קשה מנשוא, היה זה ראש עיריית ניו-יורק, רודי ג'וליאני, אשר הפך בין לילה מראש עיר מוצלח למיתוס בלתי נשכח.

מאת: יורי גנקיןייעוץ עסקי21/01/12946 צפיות
הפייסבוק הוא כבר מזמן לא רק עוד רשת חברתית – מדובר בעולם ומלואו המאפשר לכל אחד מאיתנו לשתף את חברינו ומכרינו בהתרחשות האחרונה מאתמול בערב, למצוא את האהבה החדשה וכמובן לייצר שיתופי פעולה מקצועיים ולמצוא עבודה

מאת: יורי גנקיןפוליטיקה 06/01/121038 צפיות
אנחנו נמצאים כעת בעיצומו של אחד הגלים העכורים ביותר בדברי ימיה של מדינת ישראל. מה שמתחיל בהתפרצות שלוחת רסן לבסיס החטיבה המרחבית מתרדר בנקל להדרת נשים מהמרחב הציבורי וממשיך ביריקות לעבר ילדה בת 8 מבית שמש אשר מפחדת לצעוד בחזרה לביתה מבלי ליווי צמוד

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213453 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica