חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לי רעיון למוצר - מה הלאה ?

מאת: לינקשייקיזמות עסקית18/01/20121437 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לך רעיון מבריק למוצר? המצאת פטנט או מוצר חדש? כול הכבוד! עכשיו נשאלת השאלה, מה עושים עם זה הלאה.

ראשית לכל ועוד בשלב ההגיגים, חשוב לבצע חיפוש מוקדם כדי לוודא שטרם חשבו אחרים על הרעיון ופרסמו אותו. לאחר מכן מומלץ לגשת לחברה מקצועית שתעזור לך להפוך את הרעיון למוצר קיים, שאותו אפשר לרשום כפטנט או להתחיל לשווקו למטרות ייצור המוני.

חיפוש מוקדם למוצר

חובה לבצע חיפוש מוקדם על מנת לוודא שהרעיון שלך הינו ראשוני וחדשני, ושאינו רשום כבר כפטנט, אחרת קיימת סכנה לתביעות משפטיות. את התחלת החיפוש ניתן לבצע בעזרת האינטרנט, למשל במנוע החיפוש גוגל וגוגל-פטנטס. חפשו בהם מאמרים, אתרים, פטנטים ובקשות לפטנטים הקשורים לרעיון שלכם, ואם לא מצאתם רישום הנוגע ישירות לעניין זו התחלה טובה, אך עדיין אין זה אומר שהרעיון שלכם אינו קיים כבר. לכן השלב הבא בחיפוש דורש פנייה לאיש מקצוע המתמחה במציאת מידע ופטנטים על מנת לוודא באופן מוחלט אם מוצרכם קיים מזה כבר או רשום כפטנט. שירות זה מותנה בסודיות מוחלטת.

תהליך פיתוח הרעיון

אחרי שלשמחתכם גיליתם שהרעיון אינו רשום כפטנט אתם יכולים להתחיל לפתחו, ובשלב זה אם אינכם מהנדסים מקצועיים, מומלץ לפנות לחברות מקצועיות המתמחות בפיתוח מוצרים חדשים. בפגישה הראשונית יחליט צוות החברה אם הרעיון בר ביצוע ומשתלם כלכלית, ובשלב הבא תנוסח הצעת מחיר הכוללת תוכנית עבודה כללית ולוחות זמנים. הפיתוח עצמו כרוך בהוצאות כספיות ניכרות ונערך במספר שלבים:

* הגדרת יעדים ודרישות של הפרויקט .

* עבודת מחקר והצעת פתרונות לפיתוח המוצר.

* הכנת חישובים וסימולציות תלת ממדיות.

* תכנית מפורטת לפני ייצור, הכוללת קבצי תכנון מכאני, זיווד אלקטרוני, שרטוטים והוראות בנייה והרכבה.

* בניית אב-טיפוס ובדיקת תפקודו.

כול אלו יאפשרו לבסוף להכין תיק מוצר מקצועי ואיכותי בעל הוראות ייצור, ומכאן להתחיל להריץ את המוצר בשוק המסחרי.

כדאיות הגשת בקשה לפטנט

הגשת רעיון לפטנט עשויה להיעשות במקביל או בסיום תהליך פיתוח הרעיון. תהליך הבקשה נמשך לפחות שנתיים, וכל עוד הבקשה נמצאת בתהליך אין לבעל הפטנט זכויות משפטיות עליה. לאחר קבלת האישור, תקף הפטנט לעשרים שנים ויש צורך לחדשו מעת לעת. עם זאת, לא כל רעיון חייב להירשם כפטנט, וזאת מכיוון מכיוון שרישום פטנט הינו הליך ארוך ויקר, ובנוסף קל מאוד לחקות רעיונות מסוימים מבלי שחוק הפטנטים חל עליהם. לכן מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע לגבי הכדאיות של רישום המוצר.

 



תגיות המאמר: תכנון מכאני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121263 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232335 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232372 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231581 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232449 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222833 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221320 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221373 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica