חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שחזור איברים במקרה של תאונה קשה

ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

תפקיד הכירורגיה הפלסטית הינו שחזור איברים בעיקר באזור הראש והצוואר, במסגרת הטיפול היומיומי בחולים, המהווה אתגר מורכב, בכל טיפול מחדש. זאת, בשל העובדה שבאזורים אלו ישנו ריכוז גדול של מבנים אנטומיים שלהם אחריות רבה בחיי האדם וחשיבות תפקודית, ולא מעט מהם בעלי משמעות אסתטית גדולה. למעשה, כל שחזור באזור זה, החלק העליון של הגוף ובייחוד הפנים, מצריך התייחסות שתאפשר חזרה  לתפקוד מבלי לוותר על שמירה על מראה חיצוני מיטבי. תחום נוסף בעל חשיבות הינו כירורגיה משחזרת של השדיים שאף היא דורשת יישום מגוון תכניות שחזור איברים שיתאימו  למטופלת ויתנו תוצאה אסתטית.

אולם היכן ניתן לבצע שחזור איברים לאחר ניתוח או מחלה קשה? להלן מספר מקומות:

מרפאתו של ד"ר אהרון עמיר- שחזור לחיים - הקליניקה הוקמה כדי לסייע ולתת מענה אישי,מקצועי, המותאם לצרכים ולרצונות של החולה בסיוע וליווי לאחר התמודדות עם מחללה קשה או מקרה שחזור איברים לטווח הרחוק. בקליניקה ימצאו המטופלים מרחב נעים ונוח, בו ניתן יהיה לקבל מידע ומענה לכל שאלה וסיוע בכל עניין – עד לליווי הרגיש ביותר. צוות הקליניקה מוכשר לטפל במגוון רחב של מקרים ולתת פתרון לצרכיו האישיים של כל מטופל המגיע לקליניקה בהתאם למקרה הספציפי. צוות מיומן המבין ומכיר בכך שכל אדם הוא ייחודי ויוצא דופן. השמירה על הפרטיות ועל כללי האתיקה מלווים כל פנייה לקליניקה בצורה מקצועית וניכר בה לתת מענה הולם למורכבות המקרים. ניכרת הקפדה  על רמה מקצועית גבוהה משלב הפנייה ולאורך כל שלבי הטיפול.

מרכז רפואי בני ציון

במרכז הרפואי בני ציון הממוקם בהדר עליון בחיפה נותן מענה נרחב לצרכים קוסמטיים וכירורגים. במחלקה לכירורגיה פלסטית ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות קוסמטיות ו/או כירורגיות. בין אם המדובר הוא בהזרקת חומרי מילוי לקמטים, שימוש בקרני לייזר לצורך הצערת עור לפי צרכי המטופל ובמקרים של ניתוחים קוסמטיים הנדרשים בעקבות צרכים אסתטיים כגון הגדלה והקטנת חזה, הרמת חזה, מתיחת פנים, ניתוחי אוזניים, מתיחת בטן, ניתוחי עפעפיים וניתוחי אף שאיבת שומן ועוד- בתחום הקוסמטי גרידא, אולם במקרי הצורך אף מיושם פיתוח מיוחד לטיפול בפצעים שאינם מתרפאים. השיטה מתבצעת באמצעות גז אוזון ופותחה, למעשה, על ידי צוות המחלקה. זהו פיתוח חדשני  הקיים אך ורק בשנים האחרונות. השיטה מהווה פריצת דרך רפואית וזכתה למנוע מרבים את ההכרח בקטיעות גפיים. ביחידה  קיימת מרפאה שמטרתה זיהוי מוקדם של סרטן העור, כמו גם שומות החשופות לסיכון גבוה. במסגרת המחלקה מבצעים מיפוי ממוחשב של הנגעים, לאחר מכן מתקיימת בדיקה דרמטוסקופית וכריתה מיידית של הנגע במידת הצורך. המרפאה מטפלת גם בסרטן העור שאינו מלנומה, ומבצעת ניתוחים מסובכים, לכריתה ושחזור החלק הפגוע.

 



תגיות המאמר: שחזור איברים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121261 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121396 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121248 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאת: לינקשייקדיני תעבורה26/03/121297 צפיות
באחרונה הותקנו בכבישי ישראל מצלמות מהירות חדשות. מטרת המצלמות היא לזהות נהגים שנוסעים במהירות מופרזת, לצלם את העבירה ולשלוח להם דו"ח תוך מספר ימים.

מאמרים נוספים בנושא שיקום והידרותרפיה

מאת: שרון צרפתישיקום והידרותרפיה30/10/161420 צפיות
במקרים רבים לאחר עבודת שיקום מאומצת אנשים מוצאים את עצמם חוזרים אט אט אל החיים הרגילים כפי שהכירו אותם, בעוד אנשים אחרים לא מצליחים לחזור אל איתנם ונותרים עם רמה כזו או אחרת של נזק פיזי שאינו מאפשר להם להתקדם הלאה מבלי שהם יפנו אל חברת סיעוד לקבלת העזרה של מטפל מקצועי. מה צריכים לעשות מוקדם ככל האפשר?

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161702 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: טיראןשיקום והידרותרפיה04/09/143533 צפיות
שחייה, משחקי מים ופעילויות אחרות הקשורות למים, הן דרכים מצוינות לפעילות גופנית הדרושה לחיים בריאים פעילות גופנית בבריכות שחייה יכולה לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות ומחלות נפשיות

מאת: ויטלי מיכאלוביץ'שיקום והידרותרפיה18/04/146273 צפיות
שתלים חדשים ואפשרויות מימון חדשות מביאות אנשים רבים לפעול למען שיקום הפה שלהם.

מאת: שלום כהןשיקום והידרותרפיה18/11/129307 צפיות
כיום ישנה מודעות גדולה ורבה אשר נמצאת בעליה מתמדת לגבי גופו של האדם והשמירה על בריאותו. כידוע, בגוף ישנם חיידקים רבים ובניגוד למה שרבים חושבים, לא כולם הם חיידקים רעים.

מאת: מכונת-כתיבהשיקום והידרותרפיה19/10/128835 צפיות
כסאות גלגלים ניתנים היום לרכישה במגוון רחב של דגמים ובהתאמות שונות לצרכים של האדם הסיעודי שנזקק לכסא מסוג זה. במאמר שלפניכם תוכלו להתוודע אל סוגים שונים של כסאות גלגלים

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128702 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica