חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/20121395 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

אין היום יזם, תעשיין, או איש פיתוח שלא נעזר בשירותיו של איש מקצוע מתחום עיצוב תעשייתי, בזמן שהוא עובד על פיתוח של מוצר חדש, או שדרוג מוצר קיים. כל מוצר שאנחנו קונים ומכניסים הביתה, עבר תחת עיניו הפקוחות וידיו המקצועיות של מומחה עיצוב תעשייתי.

עיצוב תעשייתי -  התמחויות רבות

עיצוב תעשייתי מחייב את העוסקים בו ידע נרחב במספר רב של תחומים. מעבר להיותם יצירתיים, עליהם להיות בעלי חשיבה פרקטית, בעלי יכולת הבנה בתהליכי ייצור, היכרות עם חומרים ועם טכנולוגיות חדשניות. לכן, עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שיש לו תת התמחויות רבות, על פי חומרים ותחומי עיסוק. יש אנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב מוצרים מעץ, אחרים מתמחים בעיצוב של מוצרי פלסטיק, מתכות למיניהן ועוד. יש מעצבים שמתמחים בעיצוב מוצרי היי טק, מוצרים צבאיים, מוצרים רפואיים, מוצרים בתעשיית המזון, מוצרים בתעשיית הצעצועים, מוצרים בתעשיית המכונית ועוד. ברור כי אין עיצוב מכונית כעיצוב טלפון.

עבודה עם איש עיצוב תעשייתי

בכל שלב של פיתוח מוצר, יכול איש עיצוב תעשייתי לתת מענה לבעיות שמתעוררות תוך כדי עבודה, לשאלות שעולות, וקשיים שנוצרים. חשוב להתייעץ איתו בכל שלבי העבודה, ולא להמתין עד לשלב הסופי, או עד לסיום של פיתוח המוצר, כי עד אז אפשר לעשות שגיאות רבות, שתיקונן יעלה כסף רב, ויְעקב את הוצאתו לשוק של אותו מוצר.

איש עיצוב תעשייתי צריך להתאים מוצר לייצור המוני בתעשייה, במחיר שישאיר רווח ליצרן. לכן, עליו להכיר את המוצר עליו הוא עובד מכל היבט אפשרי: מיהו קהל היעד שאמור להשתמש באותו מוצר, מהם חומרי הגלם מהם אמור להיעשות המוצר, מהו המבנה של המוצר, משקלו ועוד.

איש עיצוב תעשייתי יכול לתת מענה לשורה של החלטות מנקודת ראות של עיצוב, אך יש להם גם משמעות רבה בהקשר של פיתוח המוצר בכלל, כמו: מבנהו של המוצר, משקלו, מידת הבטיחות שקיימת בו, חוזקו ועמידותו, הטקסטורה שלו, תחושת המגע איתו ועוד.

איש עיצוב תעשייתי גם נוגע בפן של הנדסת אנוש. המוצר צריך להקל על אנשים להשתמש בו, להחזיק אותו, עליו להיות מותאם למבנה גופו של אדם, ולגודלו (מבוגרים, ילדים, פעוטות וכו').

 



תגיות המאמר: עיצוב תעשייתי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128895 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121260 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121248 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאת: לינקשייקדיני תעבורה26/03/121297 צפיות
באחרונה הותקנו בכבישי ישראל מצלמות מהירות חדשות. מטרת המצלמות היא לזהות נהגים שנוסעים במהירות מופרזת, לצלם את העבירה ולשלוח להם דו"ח תוך מספר ימים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192392 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171994 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152235 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica