חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך הטובה ביותר להתחיל שבוע חדש

אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה. אפשר להגיע אל מועדון הספא ביום ראשון מוקדם בבוקר.

שבוע עבודה בעולם המודרני

אנחנו חיים בעולם מודרני, עולם שיש בו טכנולוגיה רבה שעוזרת לנו בביצוע הרבה מהפעולות היום יומיות. יחד עם זאת, לעולם זה גם יש מחירים לא פשוטים. אנו עובדים במשרות תובעניות שעות רבות במשך היום. אנחנו מתמרנים בין הבית, גידול הילדים, החוגים הקניות ושאר המטלות שעלינו לבצע כול הזמן.

אפשר להתחיל את השבוע ברגל ימין. להתחיל אותו בטיפול ספא מפנק, ורק אחר כך, להמשיך אל מקום העבודה, ואל המרוץ. כאשר מגיעים לעבודה אחרי טיפול מפנק, מגיעים רגועים יותר, שלווים יותר, ערניים יותר וחדים יותר. כך אפשר לקבל החלטות טובות ושקולות יותר.

מה נותן טיפול ספא?

טיפול ספא דומה לטיפול תקופתי במנוע המכונית. כל מי שנחשף לקשר בין גוף ונפש מבין את היתרונות שנובעות מטיפול מפנק בגוף. טיפול ספא מרגיע את השרירים, משכך כאבים כרוניים, כולל כאבי ראש, ממריץ את מחזור הדם ומוריד לחץ דם.

מה כוללים טיפולי ספא?

טיפולי ספא טובים כוללים מבחר גדול של פינוקים מתוכם אפשר לבחור את מה שנעים במיוחד, משחרר, מרגיע ועוזר להתנתק מהמציאות (וכל אדם מוצא דברים אחרים שעושים לו את זה). תמיד כדאי להתחיל את טיפול הספא עם ארוחת בוקר בריאותית, כזאת שלא מכבידה על הגוף. להמשיך עם עיסוי איתו מרגישים נוח ונעים. יש מגוון גדול של עיסויים שונים, יש אנשים שאוהבים עיסוי שבדי, אחרים אוהבים עיסוי אבנים חמות, יש מי שנרגע מעיסוי תאילנדי, ואחרים משיאצו. אחרי העיסוי יש לתת לגוף משהו מרגיע. זה יכול להיות אמבט של שמנים ריחניים או מלחים ארומטיים, זה יכול להיות ג'קוזי או סאונה על מגוון אפשרויותיה.

מועדון ספא איכותי

חפשו בקירבת מקום העבודה שלכם מועדון ספא איכותי, כזה שאחרי הביקור בו לא תצטרכו להיתקע בפקקים עד שתגיעו למקום העבודה. מועדוני ספא רבים הוקמו בשנים האחרונות בקירבת מרכזי עסקים, וחלקם גם ממש באותם מגדלי משרדים גדולים, כך שאפשר להגיע במרחק נסיעת מעלית מהספא ישירות אל מקום העבודה, נקיים, רחוצים, רעננים ומריחים נפלא.

לסיום, פנקו את עצמכם, התחילו את השבוע מוקדם יותר, עם ספא, ותרגישו איך כול השבוע שלכם נראה הרבה יותר טוב.

 



תגיות המאמר: ספא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128895 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121260 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121394 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121405 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121560 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121683 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקדיני תעבורה26/03/121296 צפיות
באחרונה הותקנו בכבישי ישראל מצלמות מהירות חדשות. מטרת המצלמות היא לזהות נהגים שנוסעים במהירות מופרזת, לצלם את העבירה ולשלוח להם דו"ח תוך מספר ימים.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184124 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica