חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורת גן היא נכס לכל בית

מאת: רועי תומרגינון21/01/2012926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכדי שתוכלו לבלות בגינה ולארח בה בכל שעות היום והלילה, יש להתקין תאורת גן בחצר. שימוש בתאורה גינה יסייע לכם להגדיל את שעות ההנאה בערב בגינה שלכם. בין אם אתם בונים בית חדש ובין אם משדרגים את מראה הגינה, עליכם לזכור כי תאורה לגינה יכולה להשפיע רבות על מראה הגינה ויופייה ועל איכות החיים שלכם.

תאורה לגינה מיועדת לשלוש מטרות עיקריות:

  • תאורת גן - שומרתעל הבית שלכם...

עבור רבים תאורת גן מיועדת בראש ובראשונה בכדי לשמור על האבטחה בגינה, והביטחון הוא המטרה העיקרית שלהם. ידוע כי גנבים נוטים ללכת לבתים בהם לא מותקנים מתקני אבטחה, לכן במידה ויש בגינה תאורת גן הפועלת בשעות הלילה, די בכך כדי ליצור אמצעי הרתעה אשר ימנע מהגנבים לנסות לפרוץ. בנוסף לגופי התאורה הסטנדרטים המותקנים כתאורת שביל או תאורה על קיר, ישנם כמה סוגים של נוספים של גופים המאירים כאשר הם מזהים תנועה. אורות תנועה רגישים אלו, גם הם מוסיפים מימד הרתעה לאבטחה בחצר. אם אתם מתכננים התקנת תאורת גן בחצר, מומלץ לכסות את כל האזורים עם בחירה נכונה של אורות.

  • תאורת גן - מייפהאת הגינה

המטרה השנייה של התקנת תאורת לגינה, היא יופייה של הגינה. ואכן, לקבלת אפקט יפה בתוך הגינה שלך כדאי להוסיף תאורה בגינה כאלמנט עיצובי. גם על ידי בחירת אפשרויות תאורה שונות יכולה להיות השפעה משמעותית ומהממת ביותר של גינות. ישנם אזורים רבים ושונים אשר ניתן לנצל בהם את התאורה החיצונית כגון: בריכה, חצר פנימית, פסלים, מזרקה ואזורים נוספים.

  • תאורת גן -מאריכה את שעות הבילוי שלכם בגינה

כאשר יש לכם גינה יפה, אתם תמצאו את עצמכם מארחים יותר, וכך יותר ויותר אורחים יוכלו להתרשם מהגינה היפה והמוארת שלך. בעזרתה של תאורת גן נעימה תוכלו לבלות בלילה בגינה שעות רבות. יהיה לכם גם נעים להשקיף על הגינה מהבית ולראות את צללי האורות בלילה, מרצדים ומאירים בנעימות את הגינה בחשיכה.

סוגי תאורה לגינה

בשוק קיימים סוגים שונים של תאורת גן לעיצוב הגינה. הסוגים הנפוצים של תאורת גן הם אלו המופעלים באמצעות חשמל, אך ניתן כיום להשתמש גם בתאורה סולארית. גופי תאורה אלו מתבססים על אנרגיה יעילה וחסכונית מהשמש, וע"י כך אין צורך בשימוש בחשמל.

תאורת גן תייפה את הגינה, תעניק לכם אבטחה טובה לבית ותבטיח לכם איכות חיים טובה יותר. אין כמו בילוי נעים ורגוע באחת מפינות הגינה. נסו ותיווכחו...

 



תגיות המאמר: תאורת גן, תאורה לגינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Mygarden – אתר המכירות הגדול ביותר בישראל למוצרים לגינה: ריהוט גן, ערסלים, תאורת גן, גדרות במבוק, דשא סינטטי , מחסן גינה, עיצוב גינה, חלוקי נחל, טוף, פינות זולה, רשתות צל ומגוון רחב וגדול של כל המוצרים עליהם חלמתם לגינה. info@mygarden.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי תומר

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191984 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191787 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182265 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811297 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181687 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183850 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174208 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica