חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעם של פעם עם טעם של עוד ...

מאת: בני מרגליותשימור לקוחות21/01/2012975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טעם של פעם עם טעם של עוד ...

לפני מספר ימים נפגשתי עם חבר – עמית.

שנינו היינו יועצים ארגוניים בחיל האוויר במשך שנים רבות.

אני פרשתי לפני שמונה שנים ובחרתי בעולם של פיתוח כישורי הצלחה, ייעוץ במצבי קושי, באימון אישי ועסקי, בקורסי אימון ובהכשרת מאמנים לפריצת דרך.

והוא – החבר, נמצא כעת בתהליכי פרישה מצה"ל ועומד על מסלול המראה וקרש קפיצה למחוזות חייו החדשים.

הייתה לנו פגישה מרגשת שמערבבת זיכרונות, חוויות עוצמתיות והשלמת פערים מכל מיני סוגים.

בין השאר היה מרתק לחוש כיצד כל אחד רואה את הדברים מפרספקטיבה רבת שנים.

להפתעתי קבלתי ממנו מתנה יקרת ערך .

לדבריו בעשייתי בחיל האוויר עיצבתי שלוש תפיסות שהפכו נכסי צאן ברזל, אשר (במתכונת כזו או אחרת) מיושמות באופן יומיומי בו.

  1. הכנת הגורם האנושי למלחמה – נושא בו עסקתי שנים, ערכתי תרגילים רחבי היקף ובניתי כלי עבודה ומדריכי פעולה ממוסדים למפקדים וליחידות.
  1. הבאתי לחיל האוויר את גישת האימון לפריצת דרך – והוכחתי (גם מספרית) כיצד הטמעת הגישה משפרת משמעותית אפקטיביות אישית וארגונית.
  1. גיבשתי והטמעתי את "מסלול שבעת הצעדים לשיפור השירות".

בעקבות מפגשנו חשבתי כי "מסלול שבעת הצעדים לשיפור השירות" יכול להיות בעל ערך לרבים מכם.

הוא מספק גישה וכלי עבודה סדורים למי שחפץ להזניק את איכות השרות אותו הוא ואנשיו מספקים, ולמי שיועץ לתהליכי שיפור מתן שרות.

למעוניינים במאמר – אשלח ברצון בדוא"ל חוזר את פרסומו  הוותיק במגזין "משאבי אנוש"  (בפורמט .(PDF

מאחל לכולנו ימים שמחים מאוד,

בני

בני מרגליות
050-8939769

http://www.bennymargaliot.com/courses.asp?p=10

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני מרגליות

מאת: בני מרגליותגיל הזהב17/08/121229 צפיות
יצירתיות בגיל השלישי !

מאת: בני מרגליותבניין ואחזקה - כללי17/08/121052 צפיות
יצירתיות מעשית !

מאת: בני מרגליותהורות17/08/121136 צפיות
להבין קצת אחרת !

מאת: בני מרגליותהתמודדות עם מצבי לחץ17/08/125032 צפיות
הרחבת המסוגלות האנושית !

מאת: בני מרגליותחינוך ולימודים - כללי17/08/121100 צפיות
מעשים שעושים הבדל !

מאת: בני מרגליותספורט וכושר גופני - כללי17/08/121045 צפיות
מחשבות יוסאין בולט

מאת: בני מרגליותהתמודדות עם מצבי לחץ04/06/12982 צפיות
יצירת תסריט אופטימי !

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231562 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21867 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201177 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191430 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica