חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים בשיווק אינטרנט- מייל וניוזלטר

מאת: אפי להבשיווק באינטרנט22/01/20121207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. זיהוי הצורך של הלקוח ומתן מענה- אנשים ימסרו מידע אישי רק בתמורה למשהו בעל ערך, התמורה יכולה להיות רשימת טיפים, מאמרים בעלי ערך או המלצות מוצר או שרות. בידקו מה לקוחות המטרה שלכם מגדירים כבעל ערך עבורם ואז צ'פרו אותם בזה.

2. מיקוד המסר- בחרו את המילים, הגרפיקה והפלטפורמה השיווקית בהתאם לקהל היעד, אין טעם להפיץ מסר רחב לאוכלוסיה הלא מתאימה, גם אם זה זול זה כסף מבוזבז.

3. הקלו על לקוחות שרוצים להצטרף אליכם. חייב להיות כפתור הרשמה בולט ומרכזי בכל הזמנה בדוא"ל ובכל דפי האתר שלכם, אל תיתנו ללקוח לחפש אותו! בנוסף- בכל שיחה בין איש מכירות ולקוח פוטנציאלי השתדלו לקבל כתובת דוא"ל ותנו ללקוח תמורה להסכמתו.

4. היו עקביים במראה ובמילים. אם כל מודעה נראית אחרת מקודמתה לקוחות יתבלבלו, ישכחו מי אתם ושהם אי פעם נרשמו לקבלת עדכונים מכם,בידקו כמה גרסאות ולבחור את המוצלחת בהן ותתמידו איתה.

5. תדירות קבועה של אימיילים ללקוחות- גם אם הלקוח שלכם מחפש רק מידע ולא לבצע קניה, עדכונים קבועים עשויים לבנות אמון ולקבע מערכת יחסים ביניכם שתוביל לכך כי יבחר לקנות מכם גם במקום וזמן אחרים.

6. בתוכנת אימייל אוטומטית- היא תחסוך לכם זמן עבודה יקר ותאפשר לכם לנתח את התוצאות- האם הם הגיעו ליעדם ואפילו אם הלקוחות פתחו אותם.

7. תזמון נכון של הדוא"ל- חישבו על קהל היעד שלכם ומתי הוא יושב מול המחשב. הימנעו מ"התנגשויות" עם גלים של הודעות אחרות כמו בערבי חג או בימי ראשון, אז תיבות הדוא"ל של כולם נוטות להיות מלאות מהרגיל. שילחו בימי השבוע בשעות הצהרים לעסקים ובחמישי בערב לאנשים פרטיים.

8. בדקו את זמן טעינת הדוא"ל. בבחירה בין דוא"ל פשוט ודוא"ל מעוצב ומשופע גרפיקה ותמונות צריך תמיד לאזן באמצעות בדיקת זמן טעינת הדוא"ל למסך של המשתמש. זמן ארוך מדיי עשוי לגרום לנמען להתייאש ולוותר על פתיחת הדוא"ל ואתם בזבזתם מסר שלא עבר- אז כן, מיתוג הדוא"ל הוא חשוב אבל סבלנות הלקוחות מוגבלת. אפשר תמיד לשלוח דוא"ל יחסית פשוט ובו לשים לינק לדף אינטרנט "כבד" יותר אשר בו תוכלו להתפרע מבחינת תמונות, גרפיקות או פלאש.

9. בנו מותג חזק. שדרו תדמית ארגונית ברורה באמצעות לוגו פשוט אך חזק בעל צבעים מוגדרים אשר יופיע בכל דף, בין אם נייר או ווב. מיתוג חזק יעזור ללקוחות לזכור אתכם ויחזק את ביטחונם בערכו וביציבותו של העסק/המוצר שלכם.

10 בנו מערכת אמון בשלבים. אם בהתחלהאתם באמת רק צריכים שם, דוא"ל ורשות לשלוח להם דואר, אל תבקשו את כל קורותחייהם. לאחר שתבנו אמון הדדי תוכלו לבקש מידע נוסף, אם תגלו שאתם מוכרחיםאותו, אבל אם תתחילו את מערכת היחסים בדרישה לקבלת יותר מדי פרטים אישיים,מערכת היחסים עשויה להיות קצרה מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפי להב
סמנכ"ל שיווק senzey.com

תוכנה לניהול עסק הכוללת ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול לקוחות ועובדים, ניהול כספים וזמן, ניהול יומן ומשרד, ניהול מכירות ושיווק.

תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, סטודיואים, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד...
סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפי להב

מאת: אפי להבאימון מנהלים26/03/131287 צפיות
לכל אחד יש בעיות, השאלה היא איך פותרים אותן, בוודאי בהקשר עסקי- ניהולי, אי אפשר פשוט לקוות שהן תפתורנה את עצמן ושאם כן לא תהיינה לכך השלכות על הצלחת העסק. אלה השלבים- הם לא בהכרח פשוטים אבל הם יותר פשוטים מהבעיה ומה שיקרה לה אם יתעלמו ממנה

מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/131158 צפיות
לפעמים זה נראה כמו רעיון טוב, לבצע את מה שחשוב במקביל- למקסם את הזמן, להתאמץ על הכל עכשיו ולנוח אחר כך. אבל האם זה באמת רעיון טוב האם זה ישפר אותנו ויקח אותנו אל התוצאות הרצויות?

מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/13860 צפיות
רובנו חושבים שאנחנו מסוגלים או אמורים לשאוף להיות מומחים בביצוע כמה דברים בו זמנית? תחשבו שוב. מחקרים חדשים מראים שאנשים אינם טובים, כפי שהם חושבים, בביצוע מספר מטלות במקביל. המחיר הנגבה מכם בניהול המקביל של כל המטלות יותיר אתכם עייפים ואולי את המטלות- לא מבוצעות כפי שהייתם רוצים

מאת: אפי להבייעוץ עסקי02/02/13871 צפיות
כל אחד יכול להים עסק קטן- שמבוסס על יתרון: כשרון או נסיון שאותו אנחנו יכולים לחלוק עם אחרים ועל הדרך להתפרנס ממשהו שאנחנו אוהבים. הנה כמה עצות כדי לעבור את השלבים ולהגדיל את הסיכויים שעסק כזה יצליח.

מאת: אפי להבניהול תוכן05/12/12975 צפיות
תוכן שיווקי מכיל עולם מושגים רחב וכולל לא רק רשתות חברתיות ואת האתר שלכם אלא גם פורומים, ניוזלטרים ובאופן כללי תקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים

מאת: אפי להביזמות עסקית26/10/121043 צפיות
הדרך לפתיחת כל עסק היא מורכבת ומסובכת, במיוחד סדנא אותה לרוב מפעילים לבד ולא נעזרים בכוח אדם רב. עסק קטן יכול להיעזר ברשימה מובנית של שלבים כדי לוודא שכל מה שצריך לקבל תשומת לב אכן מטופל.

מאת: אפי להבייעוץ עסקי12/10/12901 צפיות
בעסק, המטרה העיקרית היא להרויח כסף (הכנסות גדולות מהוצאות) אך גם לבנות את העסק כך שהרווח לא יהיה חד פעמי אלא מתמשך, ולשם כך יש למצוא את היתרון לעומת המתחרים ולבסס אותו לארוך זמן. אם כך, האסטרטגיה העסקית היא בסך הכל איך נרויח כסף לאורך זמן, בהתחשב במה שיש לנו למכור לעומת המתחרים שסביבנו.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213531 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184490 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153254 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica