חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הכי חשוב לקידום בגוגל

מאת: דניאל דודזוןקידום אתרים25/01/2012803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדבר הראשון החשוב ביותר שעליכם להבין הוא שישנם חוקים מסוימים ודברים מסוימים שחייבים לעשות בכדי שהאתר שלכם יקודם וייכנס לתחרות.

כשאנחנו מדברים על תחרות אנחנו כמובן מדברים על התחרות על המקום הראשון בקידום בגוגל, בכדי להגיע למצב שאתם במקום הראשון ולאורך זמן עליכם לבצע מספר פעולות באופן קבוע ,שאותן נפרט במאמר.

1. מאמרים

אחד הדברים החשובים ביותר לגוגל זה תוכן מקורי, כמה שיותר תוכן מקורי יותר טוב ויותר מקדם את האתר שלכם, התוכן הזה למעשה יקח אתכם למקומות הגבוהים ביותר. חשוב מאוד שמילות המפתח יופיעו בתוכן ועוד יותר חשוב שהמאמרים יהיו ארוכים, מלאים ונגישים באתר, דבר נוסף שחשוב לציין הוא שככל שיהיו יותר קטגוריות באתר שלכם גוגל יסרוק את האתר לעיתים יותר תכופות. מומלץ להעלות כל יום מאמר ואחת לשבוע להעלות 3 מאמרים ומעלה.

2. לינקים\קישורים

סביר להניח שכבר הבנתם שאתם צריכים שלינק של האתר שלכם יופיע בכל מיני אתרים אחרים, בטח שמעתם לא מעט את המושג חילופי לינקים, אז הנה החדשות הטובות - אתם לא צריכים אף אחד שיעשה איתכם חילופי לינקים ואתם לא צריכים לשלם על זה כסף, כל מה שאתם צריכים באמת זה להיכנס לאתרים כמו האתר הנחמד הזה ולכתוב מאמרים עם לינקים, בדיוק כמו במאמר הזה, כמו כן אתם יכולים להיכנס לפורומים ובלוגים ולהכניס את הלינקים שלכם לשם, זה חשוב מאוד ותעשו את זה כל הזמן בכדי לשמור על עצמכם גבוה בתחרות.

3. קוד מסודר

כאשר גוגל קורא\סורק את האתר שלכם הוא לא אוהב את זה שהקוד של האתר שלכם מבולגן, מה זה אומר? תשאלו את המתכנת שלכם, ככל שיש יותר בלאגן גוגל פחות ופחות אוהב את האתר, תמיד עדיף קודים פשוטים ומובנים, באותה מידה הוא לא אוהב אם יש קודים לא גמורים (כלומר סלייד שעדין לא עלה לאויר או סקריפט שלא סיימו אותו עדין) אם האתר שלכם מקודם ואתם רוצים להכניס משהו חדש, בקשו מבונה האתרים שלכם שיבנה את זה על אתר אחר או השרת שלו ולא על האתר שלכם ורק אחרי שזה מושלם שיעביר את זה לאתר שלכם.

אילו שלושת הטיפים שלנו.. לשאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.

http://webbee.co.il

 



תגיות המאמר: קידום בגוגל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל דודזון

מנכ"ל

סייל מאסטרס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל דודזון

מאת: דניאל דודזוןמכירות18/12/111272 צפיות
במאמר זה תקבלו כלי מכירות יעיל ולפעולה מיידית

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica