חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע חלונות אלומיניום מושלמים לאקלים הישראלי?

מאת: אסף שמעוןאדריכלות פנים25/01/2012891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע חלונות אלומיניום מושלמים לאקלים הישראלי?

אלמנטים רבים שקשורים בחומרי בניה ותכנון אדריכלי מותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ומתוכננים על מנת ליצור עמידות גבוהה יותר ותאימות לתנאי האקלים הקיימים בארץ. חלק מהם קשור לחומרי ציפוי, כגון ה"שליכט" המוכר, המיועד להאט את דהיית הצבע והנזקים האחרים שגורמת קרינת שמש חזקה וישירה במשך פרקים ארוכים של עונות השנה על קירות המבנה. דוגמאות נוספות יכולות להיות השימוש במשטחים סולריים על מנת לנצל את אותה הקרינה לצורך הפקת אנרגיה חשמלית, וגם שימוש בחומרים המותאמים לאקלים הארץ כגון האלומיניום בו משתמשים עבור חלונות אלומיניום.

חלונות אלומיניום ויתרונותיהם

חלונות בלגיים מבוססים על פרופיל בלגי, שהוא בעצם שילוב של 3 חתכי פרופיל המאפשר את תכונות האטימה האופייניים עבור חלונות אלומיניום למבנים.  זאת, בשונה מסוג הפרופיל היחיד שהיה מקובל בחלונות העץ הישנים יותר. הפרופיל הבלגי, העשוי אלומיניום שעובר תהליך עיבוד בעל מספר שלבים מתקבל כחלק מסגסוגת המכילה מספר מתכות שמאופיינת ביתרונות חשובים. ראשית, חלונות אלומיניום מבוססים על פרופיל שאינו מפתח קורוזיה ולכן הם מתאימים גם לתנאי האקלים באזורים הלחים מאוד של הארץ. אזורים מדבריים המאופיינים בשינויי טמפרטורה קיצוניים ולכן הצטברות לחות על המשטחים החיצוניים בהם גם הם יכולים להוות חלק מהמקומות בהם לפרופיל בלגי יתרון מובנה.

חלון בלגי לכל אקלים

פיתוח חלון אלומיניום המותקן על ידי איש מקצוע בצורה טובה, יודע לספק פתרון לא רק לבעיית הלחות. בנוסף, חלונות אלומיניום מאפשרים אטימה טובה של תנאי האקלים השוררים מחוץ למבנה ולכן מבודד תנאי קור וחום מהחלל הפנימי. בכך, מתאפשר חיסכון בחשמל הנצרך לאמצעי חימום או קירור. שטח הזכוכית הגדול שניתן להרכיב על פני חלונות אלומיניום מספק תאורה ולכן מתאים לאקלים השמשי של הארץ על מנת לחסוך בתאורה מלאכותית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica