חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לחגוג יום הולדת עגול?

מאת: לילך קורןהפקות אירועים30/01/2012953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש האומרים שהיום הולדת שצריך לחגוג אותו בצורה הכי מרהיבה שאפשר הוא יום הולדת עגול. יום הולדת שמציין מעבר מעשור אחד לעשור אחר. אין ספק כי לפעמים המעבר הזה יכול להיות לא פשוט וקשה יותר, אך בסופו של דבר מדובר על הזדמנות לעשות חגיגה של ממש שבהרבה מקרים היינו מוותרים עליה.

אין ספק כי כל השנים אנחנו מרבים לחגוג יום הולדת כמו שצריך, אולם כאשר מדובר על מספר עגול צריך לחגוג בצורה מיוחדת יותר, במיוחד כאשר השנים עוברות להן. אז בוודאי שבהתחלה מעט מבולבלים וחוששים, אולם אם עושים זאת כמו שצריך, אין כל סיבה לא לחוגג בצורה הטובה והראויה ביותר את יום ההולדת העגול.

אז מה אפשר לעשות?

תדמיינו לעצמכם מהו הדבר שהכי הייתם רוצים לעשות ביום הולדת. כפי שציינו יום הולדת הוא הזדמנות מצוינת לעשות דברים שתמיד דחיתם אותם. נניח תמיד חלמתם לעשות צניחה חופשית. הינה לכם הזדמנות מצוינת לדרוש זאת ולעשות זאת במסגרת יום ההולדת שלכם ופשוט ללכת על צניחה חופשית.

או לדוגמא, אם היה לכם בראש חופשה חלומית שתמיד חשבתם עליה, יום הולדת עגול זה תירוץ מספיק טוב. פשוט תבחרו את התאריך הרלוונטי, ארזו מזוודות, תקנו כרטיסים וטוסו. תזכרו כי יש לנו נטייה לא קטנה לדחות תמיד את הדברים החשובים שאנחנו רוצים לעשות והסיכוי שבאמת הם יקרו בהמשך הם נמוכים.

ולמה דווקא ביום הולדת עגול?

כפי שציינו, ברוב השנים אתם חוגגים יום הולדת כאירוע נחמד שפשוט מציינים אותו. כאשר אנחנו מגיעים למספר עגול, רצוי מאוד שאנחנו נציין זאת בצורה הטובה ביותר שאפשר. תזכרו כי אנחנו מגיעים לאותו מספר עגול רק פעם אחת בחיים ועדיף לחגוג זאת כיאות או שבסופו של דבר אנחנו נמצא את עצמנו מתחרטים.

אז אם את יום ההולדת אנחנו חוגגים רק פעם בשנה, את המספר העגול אנחנו חוגגים רק פעם בעשור. אז כמו שאומרים, אם כבר אז כבר ואין סיבה שלא להיות חצופים ולבקש על מה שאנחנו מעוניינים בו. הרי היינו עושים בשבילם בדיוק אותו הדבר עבור הקרובים ביותר אם היו מבקשים זאת מאתנו.

 



תגיות המאמר: יום הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך קורן

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161447 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: לילך קורןאטרקציות03/01/13930 צפיות
יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת. אפשר לערוך יום הולדת בקרב המשפחה, יום הולדת בבית הספר, יום הולדת לחברי הכתה בבית ואפשר להחליט שבמקום יום הולדת נוסעים לטיול עם המשפחה. אחת הדרכים הנפוצות לחגוג היא להזמין קוסם ליום ההולדת. להלן נסקור את האופציות השונות הגלומות בדרך זו, למה אנו יכולים לצפות מקוסם, ומה נקבל מקוסם ימי הולדת חוץ מאשר הפרחת יונים ממטפחת והוצאת ארנבת מהכובע.

מאת: לילך קורןמשפחה וזוגיות - כללי03/01/13926 צפיות
יום הולדת שנה עושים בקרב המשפחה למען אבא ואמא, סבא וסבתא. גיבור השמחה לא ממש מבין מה קורה סביבו. בגיל שנתיים מזמינים כמה חברים וגם אז עדיין לא מבינים שזה יום מיוחד, אבל בגיל שלוש הוא כבר מבין מה זה להיות מיוחד, יודע לשיר,לשתף פעולה, לשחק, להתלהב, לרקוד, לחגוג, והוא יודע שזה היום שלו. כאן הסבא סבתא יושבים בדרך כלל בצד ונהנים מהמתרחש. אז מה אפשר לעשות כדי לחגוג יום הולדת 3 מוצלח?

מאת: לילך קורןהומור וסטנד-אפ04/10/121154 צפיות
ימי הולדת זו חגיגה שכיף לחגוג, והאמת היא, שיום הולדת כיף לחגוג לא רק כאשר אנחנו ילדים. זה נכון שאול ילדים יותר מתרגשים, לרוב, מיום ההולדת שלהם ומהמסיבות השונות, אך האמת היא שלעיתים גם מבוגרים אוהבים לעשות מסיבות יום הולדת. אם יום ההולדת שלכם מתקרב והחלטתם השנה לארגן אירוע גדול לכל החברים שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים, ואתם צריכים לחשוב על הכול. אין ספק כי האוכל הוא אחד החלקים היותר משמעותיים של המסיבה שלכם, ולכן אתם חייבים שצורת ההגשה שלו תהיה נוחה לכל האורחים.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה05/08/12904 צפיות
יש היום בארץ עשרות רבות של מועדונים אשר מתמחים בעריכת אירועי בת מצווה לילדות בנות 12, אירועים לחברי הכיתה/השיכבה, אירועים למשפחה או אירועים מעורבים גם לבני משפחה וגם לחברים.

מאת: לילך קורןימי הולדת23/07/121584 צפיות
יום הולדת 60 הגיע וזהו לא ספק גיל מכובד. יש אנשים שמבחינתם כבר מדובר על כניסה לגיל הזהב וברוב המקרים הם כבר עונים לתואר "סבא" או "סבתא".

מאת: לילך קורןתחביבים12/07/121225 צפיות
ריקודי בטן הפכו לדבר פופולרי היום והרבה נשים מעוניינות ללמוד לרקוד את הריקוד המיוחד הזה. יש הרבה מסגרות של חוגי ריקודי בטן המנוהלות ע"י רקדניות בטן מקצועיות המלמדות כל אחת את הטכניקה שלה.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195893 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182281 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181569 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica