חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה חייבים להתאים אתרים לסמארטפונים?

מאת: כותב מדופלםעסקים מקוונים09/02/20121203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימינו, מרבית הגלישה ברשת נעשית באמצעות הסמארטפונים. למעלה מ-2 מיליון מכשירים מתקדמים כאלו בישראל כבר נקנו, והמספר גדל מיום ליום: לפי הערכות של מומחים, כבר השנה יותר אנשים יבקרו באתרים דרך הסמארטפון במקום במחשב. אין ספק כי הנוחות והזמינות שבגלישה בסמארטפון,  גורמת להעדיף אותה על המחשב – כך שאין ספק כי התאמת אתרים לסמארטפונים נדרשת ביותר כיום. אתר שלא מותאם לסמארטפון מקשה מאוד על הגלישה שבו ואף הופכת אותה לבלתי אפשרית. כשמדובר באתר לעסק, הדבר אף עשוי לחסל את הסיכוי כי המבקר יהפוך ללקוח בעתיד ובכך להוריד את המכירות באתר, מה שהופך את הצורך להתאמת אתרים לסמארטפונים לחיוני ביותר. יתרה מכך, כיום באמצעות אפליקציות GPS שונות, לקוח שישהה באזור של העסק שלכם ומקבל המלצה עליו, ירצה לקבל פרטים נוספים בטרם ההגעה לחנות – דבר שיתאפשר רק באמצעות אתר, וכזה שיותאם לגלישה בסמארטפון.

מה השוני באתרים לסמארטפונים?

אתרים לסמארטפונים שונים באופן מהותי מאתרים "רגילים". גלישה באמצעות המכשיר הנייד מאופיינת בזמן קצר מאוד וברצון למיקוד – הגולשים לא ירצו להיות מוצפים בנתונים אלא במידע מפוקס ביותר. בשל כך, עיצוב אתרים לסמארטפונים צריך להיות פשטני ובעל מספר כותרות מרכזיות ועליו להתחשב בעובדה שאתרים לסמאטרפונים נצפים במסך קטן מאוד – ללא תפריטים ארוכים שבהם היררכיות עמוקות.

כיצד אתר מותאם לגלישה בסמארטפון?

הכתובת באתרים לסמארטפונים נותרת כפי שהייתה: בעל המכשיר מקליד את הכתובת המוכרת, אך באמצעות הקוד שבונה האתר יכניס, האתר יזהה כי הכניסה נעשתה מסמארטפון ויציג את האתר המותאם, באופן אוטומטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כותב מדופלם

מאת: כותב מדופלםספורט וכושר גופני - כללי02/06/131096 צפיות
אין כל ערר לגבי ערכיה הרבים של הפעילות הגופנית - אך היא לעיתים עלולה לגרום לנזקים אורטופדיים או להחריף בעיות בריאותיות קיימות. כדי שלא נצטרך חלילה להפסיק לרוץ ולהתאמן, עלינו פשוט לשמור על מספר כללים. את הכאב אפשר למנוע ובקלות - אז מדוע שלא נעשה זאת?

מאת: כותב מדופלםאופנה02/06/13980 צפיות
אנחנו הולכים ברחוב ורוצים שכולם ידעו במה אנחנו מתגאים ולאן אנחנו שייכים – צוות, פלוגה, סיירת, קבוצה, תנועה או ארגון, שאותו אנחנו רוצים לייצג יום יום. במיוחד חיילים לאחר משימה קשה במיוחד רוצים להראות לכולם את האתגר בו עמדו והצלחתם בו - אך ללא מדי צה"ל, צריך למצוא "תלבושת אחידה" אחרת. בדיוק לשם כך נועדו חולצות וכובעים מודפסים, שמחליפים את השלט שהיינו רוצים להסתובב איתו שיאמר לכולם - "תראו, אני משלהם!".

מאת: כותב מדופלםצימרים14/03/131213 צפיות
כשיוצאים אל סוף שבוע זוגי חשוב לנסות לא לקחת את טרדות היום יום איתנו, לנסות להניח את המציאות בצד ולהנות מהחופשה עד הסוף. הרבה פעמים אנחנו לוקחים עם המזוודה מגוון דאגות, שלא מאפשרות לנו להתרכז בבן הזוג, בנוף המקסים שמסביבנו ומההזדמנות הנהדרת להירגע ולהתפנק. נצלו את הרגעים להתנתק לחלוטין מהשגרה, כאילו אין שום בעיה שמחכה לכם שתחזרו - ורק כך תוכלו להתמודד עם כל המכשולים הרבה יותר טוב כשתחזרו. גם אם סוף שבוע בלבד נדמה לכם קצר מדי, תתפלאו לגלות כמה הזמן הזה חשוב עבור הזוגיות שלכם.

מאת: כותב מדופלםטיולים בארץ14/03/131008 צפיות
לקום בבוקר לתוך נופים ירוקים, עטופים בניחוח פריחה רעננה מעצי הפרי שנמצאים בשיא אונם, הבוקר חמים . הגיע הזמן לצאת לדרך, למסלול שכולו פרחים צבעוניים - זהו הגליל המערבי. טיול אל הגליל המערבי תמיד טומן בחובו צפייה בפריחה יפהפייה כלשהי - ובעונת האביב, כשהטבע במלוא הדרו, הגליל המערבי הופך לקסום ביותר.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131248 צפיות
ילדים זה שמחה - על כך כלל אין ויכוח. עם זאת, הורים רבים מגלים לאחר שנים שבהם גידלו את הילדים שהרומנטיקה נעלמה כליל מחייהם. הילדים תופסים את מירב אם לא את כל תשומת הלב, וכשהעבודה ברקע לצד סידורי הבית - אנחנו לא תמיד זוכרים להקדיש זמן לזוגיות שלנו. למרות שהדבר נשמע הגיוני וכי כל חיי נישואים מגיעים למצב זה בשל נסיבות החיים, אין כל סיבה להרים ידיים ולראות את הזוגיות שלכם דועכת. בעזרת כמה דברים קטנים תוכלו להחזיר את הלהבה לחייכם, ולהרגיש את האהבה בוערת בכם שוב. אל תמתינו - פן יהיה מאוחר מדי.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131267 צפיות
כל שנה, ב-14 בחודש פברואר, לבבות וורדים מציפים את פני כדור הארץ. וולנטיין דיי נחגג בכל רחבי העולם ובפרט בישראל, ורבים שמחים לחגוג אותו - הרי אין דבר יותר משמח לחגוג מאשר את האהבה. וולנטיין דיי חשוב בעיקר כל אלו שעד כה התחמקו מבילויים רומנטיים או פשוט לא מצאו להם פנאי - וכעת, התאריך הקסום הזה הוא ההזדמנות שלהם להוקיר את אהוב ליבם ולהעלות חיוך על פניו.

מאת: כותב מדופלםמשפחה וזוגיות - כללי10/02/131072 צפיות
פעמים רבות החוויה המשפחתית בחגים אינה חיובית במיוחד, במיוחד לא עבור הצד המארח - שעות של בישולים, הכנות וניקיונות בטרם אירוח המשפחה המורחבת, ולאחר מכן עוד שעות של סידורים וניקיונות נוספים. למה שלא תמצאו דרך אחרת להיפגש עם המשפחה המורחבת ולחגוג איתה את החג, שלא תדרוש מאמץ רק מצד אחד במשפחה - חוויה שבה כולם יצאו מורווחים, חוויה שתיחקק כזיכרון משפחתי מדהים?

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211847 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194272 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152945 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152570 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152064 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152304 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153912 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica