חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים רומנטיים לפי שעה

מאת: אלעד אוחנהצימרים12/02/20121300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רומנטיקה בין בני זוג היא דבר שצריך להשקיע בו לא מעט אנרגיה. בלי טיפוח של הרגשות והתחושות שבין הגבר לאישה יכול הקשר לדעוך עם השנים, וקשה מאוד להבעיר מחדש את אש האהבה כאשר זו נכבתה. זוגות רבים מחפשים דרכים מקוריות להתנתק לרגע משגרת היום יום האפורה ולבלות זמן איכות ביחד. אחד הפתרונות המוצלחים ביותר לכך הוא האפשרות של צימרים רומנטיים לפי שעה.

במרחק של דקות מן הבית או ממקום העבודה אפשר למצוא פינה רומנטית שקטה ואינטימית, מבודדת משאר העולם ומגינה על בני הזוג ממבטיהם הבוחנים של המשפחה והחברים. צימרים לזוגות לפי שעה מספקים את כל ההנאות הקטנות והפינוקים שיכולים להפוך את הזמן המועט שיש לבני הזוג זה עם זו לחופשה של ממש. אמבטיה משותפת, ג'קוזי או סתם צפייה בסרט על גבי מסך ענק תוך כדי שתיית שמפניה תוססת, הן רק חלק מן האפשרויות הרבות.

צימרים – לא מה שחשבתם

הצימר הוא כבר מוסד מבוסס בנוף התיירותי של ישראל, אך בשנים האחרונות קמו אלטרנטיביות מושכות לצימרים הכפריים המוכרים לכולנו. האפשרות לשכור צימרים רומנטיים לפי שעה בלב העיר הגדולה היא אפשרות חדשה יחסית, שיותר ויותר זוגות מוצאים כמתאימה בדיוק להם. צימרים לזוגות במרכז הארץ הולכים והופכים לצורת בילוי פופולארית בקרב רבים, אשר מגלים את היתרונות הייחודיים שיש להם על פני הצימרים הכפריים.

ואכן, צימרים רומנטיים במרכז מהווים תחרות רצינית לתפיסה המסורתית לפיה בשביל חופשה רומנטית צריך לטוס לחוץ לארץ או לנסוע לכמה ימים לצפון. קצב החיים המודרני המהיר אינו מאפשר לכולנו לפנות את הזמן הדרוש לשם כך, ובנוסף לכך מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת עבור רובנו. לעומת זאת תמיד נוכל לחפש צימרים רומנטיים לפי שעה ובאופן ספונטני לחלוטין לצאת לחופשה של שלוש או ארבע שעות עם בן או בת הזוג.

רומנטיקה ליד הבית

צימרים רומנטיים במרכז יכולים להיות מתנה נפלאה של אחד מבני הזוג לשני ביום הולדת או ביום הנישואין. כשלבני הזוג יש כבר ילדים, מאפשרים הצימרים האלו להיזכר ברומנטיקה כשהילדים נמצאים במסגרות (גן, בית ספר וכדומה) ולחזור הביתה לארוחת הצהריים כרגיל. אי אפשר להפריז בחשיבות של "מיני חופשה" כזו לזוגיות. כל פסיכולוג או סקסולוג יאשר כי מפגשים זוגיים קצרים אלו יכולים לתדלק את הזוגיות למשך פרק זמן ארוך.

אם הנושא של צימרים רומנטיים במרכז חדש לכם אך משהו בסקרנותכם כבר התעורר, מומלץ מאוד לחפש מידע רלוונטי באינטרנט. שם תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם כדי לבחור בצימר שיתאים בדיוק לכם מבחינת המיקום, המחיר והאביזרים שמציע החדר. כדאי לדעת כי ישנם לא מעט צימרים דיסקרטיים בתל אביב ובערים שסביבה, המציעים לכם בנוסף להכול גם הבטחה כי הבילוי פרטי שלכם ימשיך להיות עניינכם הפרטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195531 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195897 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191681 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica