חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופציות פורקס

מאת: דן קומםמט"ח19/02/20121071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופציות הן הכלי המרכזי ביותר בעולם לביצוע עסקאות, בעזרתן משתמשים מומחים ומקצועיים בתחום ההשקעה כדי להגיע לרווחים נאים, לגידור השקעותיהם ולנטרול סיכונים. בישראל אופציות אינן כלי שנמצא בשימוש כפי שהוא נמצא במדינות אחרות בעולם וחבל שכך, שכן בשימוש באופציות יוכל כל אדם להרוויח סכומי כסף גדולים בזמן יחסית קצר.

לאחרונה התפשטה בארצנו, בדומה לשאר העולם הגלובלי שימוש במערכות דיגיטליות מתקדמות הנקראות מערכות פורקס או אופציית פורקס. באמצעותן ניתן להגיע למסחר נוח ויעיל וכן ליהנות מכל היתרונות שבסוג מסחר שמתמקד בעיקרו באופציות פורקס.

מהן הסיבות להתפשטות תופעת ההשקעה באמצעות אופציית פורקס?

הסיבה הראשונה והמרכזית מכולן להתפשטותה של תופעה זו היא הנזילות שבמסחר באמצעות אופציית פורקס. בשימוש בסוג מסחר זה, הכסף המושקע נזיל בכל רגע נתון וכל סוחר יכול לקבוע מתי להתחיל להשקיע באופציה כזו או אחרת ומתי למכור ולקבל בגינה סכום כסף שנגזר מערכה של האופציה.

בנוסף לנזילות, קיימת סיבה מרכזית נוספת להתפשטות השימוש במסחר של אופציית פורקס והיא עשיית רווח גם כאשר קיימות ירידות בשווקי העולם הבורסאיים. דבר זה ניתן לביצוע על ידי השקעה באמצעות אופציות פורקס מסוג put, אופציות פורקס אלו מעניקות למחזיק בהן את היכולת והזכות למוכרן ברווח גם כאשר הבורסות נמצאות בירידות.

ניתן למנות סיבות נוספות להתפשטותה של התופעה במסחר באמצעות אופציית פורקס, הסיבות הנוספות הן: מינוף הכסף, באמצעות סכום כסף קטן יחסית ניתן לבצע עסקאות בעשרות אלפי שקלים ואף מעבר לכך, הכל תלוי ביחס השחיקה של אותן אופציות פורקס. גם לזמינות יש ערך מכריע בבחירת אלטרנטיבת השקעה זו על פני השאר, אופציית פורקס ניתנת לביצוע בכל זמן ובכל מקום באמצעות חיבור מהיר ופשוט לרשת האינטרנט.

איך ניתן לנהל סיכונים באמצעות אופציית פורקס?

באמצעות אופציית פורקס ניתן לגדר את תיק ההשקעה המנוהל באופן אישי, בדומה למה שעושים השחקנים המרכזיים והחברות המובילות בשוק זה. השחקן הפשוט יכול לבצע עסקאות ולנהל אסטרטגיות השקעה כראות עיניו וזאת מבלי שיצטרך לתת דין וחשבון על פעולות אלו לאיש. כל שצריך הוא להתחבר למערכת הפורקס ולהחליט כיצד לגדר את ההשקעה שנמצאת בה. ככל שהאופציות יהיו קרובות יותר לשער שנקבע, הנקרא קרוב לכסף, כך המשקיע באותן אופציות פורקס יוכל לגזור רווחים גבוהים יותר.

במידה ואין ביכולתו של המשקיע להחליט על כיוון השקעה, הוא יוכל לקנות אופציות פורקס מסוגים שונים ובכך לצמצם את הנזק מקביעת כיוון לא נכון של שוק המניות, שוק המט"ח, הסחורות, המדדים השונים או אפילו שערי הריבית. לפני כניסת המשקיע המתחיל לסוג כזה של השקעה, יש ללמוד והרבה, זאת על מנת שאותו משקיע יוכל להגיע לתוצאות השקעה רצויות ובלי להסב נזק גדול מידי לסכום הכסף המושקע באפיק תנודתי זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים על ידי מומחים

קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קומם

מאת: דן קומםרכב06/06/121336 צפיות
הוראות צו יבוא חופשי, המהווה את האסמכתא החוקית לביצוע ייבוא אישי בכלל וייבוא אישי של רכבים בפרט קובעות כי ייבוא אישי ייעשה על ידי אדם פרטי לשימושו האישי בלבד. כפועל יוצא של הוראה זו, אסר משרד התחבורה באופן גורף לייבא רכבים באפון אישי ולרשום אותם על שם חברה בע"מ.

מאת: דן קומםמעו"ף16/04/128551 צפיות
אחד הנושאים המבלבלים ביותר ועם זאת הבסיסיים ביותר ולכן החשובים ביותר להבנה לעומק הוא נושא האופציות. שאלות נפוצות שעולות הינן: מהי אופציה, מה מייחד אותה משאר הכלים הפיננסיים הקיימים במסחר ההון ומה הסיכונים הכרוכים במסחר בהן ומה היתרונות שהן מציעות על פני סוגי מסחר אחרים.

מאת: דן קומםמעו"ף11/03/128740 צפיות
רבים מפחדים להשקיע באופציה, שכן הדבר מובן, זאת בשל העובדה שבמסחר של אופציות ניתן לעיתים להפסיד השקעות. מנגד מנתחים סטטיסטיים ומומחים רבים שמחים שהציבור הרחב עדיין לא גילה את הפוטנציאל בסוג השקעה זה, שכן הם חושבים שבכניסתו של הציבור למסחר של אופציות יהפוך השוק לפחות אטרקטיבי. לשם כך אותם מומחים זוכרים תמיד לטפטף את הפחד באזני האוכלוסייה, זאת כיוון שרוב כספם מגיע משוק מפותח זה.

מאת: דן קומםמתכוני מאפים22/02/118863 צפיות
סנדוויצ'ים לאירועים הם פיתרון מושלם מכל הבחינות וכמעט עבור כל סוג של אירוע – תשכחו מהרעיון שמדובר על אוכל פשוט ולא מרשים! בינינו, מי לא אוהב סנדוויץ' טוב? מדובר על אחת המנות הטעימות והמספקות ביותר וגם כזו שמאפשרת גיוון אין סופי של מרכיבים וטעמים. סנדוויצ'ים כבר ממש אינם נחלתם של אירועים משמימים כמו כנסים מקצועיים אפורים, אזכרות וכדומה וכיום כבר בהחלט ניתן לציין מגמה של קייטרינג מגשי אירוח מושקעים ואיכותיים שבנויים על טהרתם של סנדוויצ'ים מגוונים ומלאים בכל טוב.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152464 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151907 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151990 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141976 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141871 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141864 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141889 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica