חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השירות הצבאי שלי היה גינון

מאת: עיצוב גינותגינון23/02/2012997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינון - השירות הצבאי שלי

השירות הצבאי שלי היה בחייל חינוך בבסיס תל השומר אשר במרכז הארץ. לאחרו שסיימתי את הטירונות היה עלי להחליט לאיזה כיוון אני הולך בשירות הצבאי שלי, באותה תקופה אבא שלי חלה מאוד ולכן היה עלי לעזור רוב שעות היום כי אני הייתי הילד הצעיר במשפחה ואף אחד מהאחים באותה תקופה לא היה בבית.

היה חשוב לבקש באותה תקופה שאשרת בקרבת הבית על מנת שאוכל לטפל באבי. אני מודה לצבא מעומק הלב שהתחשב בבקשה שלי לשרת בבית ולעזור בתמיכת המשפחה, אותם ימים המצב הכלכלי בבית לא היה טוב מפני שאבא שלי הפסיק לעבוד עקב המחלה ולא היה ממש מי שיפרנס את הבית, אמא שלי באותה תקופה היתה עובדת קשה רוב היום בטיפול ילדי השכנים והיתה חוזרת מאוחר בערב כך שאני הייתי זה שצריך להגיע בצהריים ולבשל את הארוחות לאבא.

התפקיד שהחלטתי שאני ממשיך לעשות בצבא הוא עובד רס"ר מפני שהייתי יכול לקבל שעות גמישות וככה להיות קרוב לבית לכל מצב שיכול להחמיר בבריאות של אבי. בצבא עשיתי המון תפקידים בהיותי במשרד הרס"ר כאשר התפקיד המהותי שלי היה לדאוג לשטח החיצוני ולגינות בבסיס, הייתי מטפל ועושה עבודות גינון עם עוד אדם מבוגר בשם הרצל שהיה בשלהי שנות השישים שלו אך החליט מטוב ליבו להתנדב לצבא והיה קשה לו מאוד להיפרד מהמערכת. אני והרצל היינו ממש צמד חמד וכמעט כל היום עושים עבודות גינון ועיצוב של הגינה מחוץ למפקדה. לפעמים היה עלינו לבצע גם עבודות נוספות שלא היו גינון אך תמיד חיכינו לרגע בו אנו משתחררים ויוצאים החוצה לסיים את העבודות שהתחלנו.

הרצל הוא אדם מדהים ומאוד מחובר לאדמה, רוב שנות חייו גדל הרצל בקיבוץ בצפון הארץ והיה תמיד פעיל כגנן אך חלק משנותיו היה עושה עיצוב גינות בקיבוץ בו היה מתגורר. נורא אהבתי לשמוע את הסיפורים המיוחדים שלו על שנות השישים במדינת ישראל ועל תקופת העליה שכולם היו עובדי אדמה ומחוברים לארץ, היו לו המון סיפורים ותמיד היה כייף לעבוד ביחד ולשמוע את ההתחלקויות שלו, בשלב מסוים עזב הרצל את העבודה בבסיס והחל לעבוד בתחום עיצוב גינות שוב, זוהי היתה תקופה שאני לא אשכח כי תמיד הייתי נזכור בו ולא היה נחמד פתאום לעבוד לבד.

למידע מקצועי נוסף אודות שירות  צבאי, גינון ונושאים מעניינים נוספים גלשו לבלוג מומחים בכתובת http://xblogimx.wordpress.com שם תוכלו להתעדכן אודות חדשות, מקצועות, ועוד.

 



תגיות המאמר: גינון, עיצוב גינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב גינות

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182256 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811245 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica